eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Iwkowej częściowo przeznaczonego pod działalność Gminnego Ośrodka Kultury w Iwkowej wraz z budową muru bulwarowego - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Iwkowa: Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Iwkowej częściowo przeznaczonego pod działalność Gminnego Ośrodka Kultury w Iwkowej wraz z budową muru bulwarowego - Etap I
Numer ogłoszenia: 78105 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34184 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa, Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Iwkowej częściowo przeznaczonego pod działalność Gminnego Ośrodka Kultury w Iwkowej wraz z budową muru bulwarowego - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Iwkowej częściowo przeznaczonego pod działalność Gminnego Ośrodka Kultury w Iwkowej wraz z budową muru bulwarowego - Etap I . Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne , przedmiary robót oraz zestawienie rzeczowo- finansowe. Zakres prac został podzielony na trzy części, które muszą zostać wykonane w ustalonym przez Zamawiającego terminie. Część pierwsza obejmuje następujące pozycje z zestawienia rzeczowo - finansowego: A. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12 , B. 1, 2, 3, 4, 5 , C. 1 , H , I . Część druga obejmuje następujące pozycje z zestawienia rzeczowo - finansowego: A. 9, 10, 11 , F. 1-12 , G. 1-5 , J . Część trzecia obejmuje następujące pozycje z zestawienia rzeczowo - finansowego: D. 1 , E. 1 . Ze względu na specyfikę prac budowlanych i procesy technologiczne możliwa będzie zmiana zakresu poszczególnych części zadania na wniosek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. W kosztach wykonania zadania należy uwzględnić następujące uwarunkowania: - prace prowadzone będą przy funkcjonującym budynku urzędu ( odpowiednie zabezpieczenia dla klientów i pracowników urzędu), - zabezpieczenie przed zalaniem budynku po rozbiórce dachu, - wykluczony jest transport materiałów i pracowników ciągami pieszymi przeznaczonymi dla klientów urzędu. 2. Obsługa geodezyjna inwestycji : - bieżąca obsługa GEODEZYJNA inwestycji będzie realizowana staraniem własnym przez Wykonawcę i na własny koszt , - wykonanie POWYKONAWCZEJ INWENTARYZACJI GEODEZYJNEJ zrealizowanej inwestycji będzie realizowane staraniem własnym przez Wykonawcę i na własny koszt . Powykonawczą inwentaryzację geodezyjną Wykonawca przekaże Zamawiającemu razem z wnioskiem o dokonanie odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOR-BUD s.c. Daniel Mikołajczyk, Jerzy Osioł- Zawadowicz, ul. J.Kochanowskiego 120, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1665625,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1043920,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1043920,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1478460,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.