eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Kępice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Kępice: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Kępice
Numer ogłoszenia: 78100 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice , ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, faks 059 8576624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umig.kepice.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Kępice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Kępice - CPV - 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Roboty w zakresie naprawy dróg Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywne, wynikające z bieżących potrzeb Zamawiającego prowadzenie robót utrzymaniowych polegających na profilowaniu dróg oraz transporcie materiału i uzupełnianiu ubytków nawierzchni materiałem przekazanym przez Zamawiającego , na drogach gminnych o nawierzchni żużlowej, tłuczniowej i gruntowej. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w technologii zależnej od stanu nawierzchni remontowanej drogi przy użyciu odpowiednich maszyn i urządzeń drogowych oraz dostawa gruzu betonowo- ceglanego wg potrzeb Zamawiającego, w tym: 1. Profilowanie dróg o nawierzchni tłuczniowej, żużlowej i gruntowej w celu nadania drodze właściwego poprzecznego przekroju: - wyrównanie wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg, - profilowanie dróg przy użyciu równiarki z uzupełnieniem materiałem miejscowym, - mechaniczne plantowanie terenu równiarkami samojezdnymi. 2. Dostawa gruzu betonowo- ceglanego w proporcji 50:50 na gminne drogi gruntowe - dowóz gruzu we wskazane przez Zamawiającego miejsca , z załadunkiem kruszywa, transportem i rozładunkiem, na odległość do 10 km; - dowóz gruzu we wskazane przez Zamawiającego miejsca , z załadunkiem kruszywa, transportem i rozładunkiem, na odległość do 20 km; - wykonanie koryta drogi, podbudowy z gruzu lub tłucznia oraz nawierzchni z wraz z ubiciem i profilowaniem korony drogi na terenie Gminy Kępice; - wbudowanie materiału przy użyciu równiarki i walca statycznego o masie min. 15 t. Do zakresu Wykonawcy będzie należało: 1) podjęcie prac każdorazowo w terminie 3 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego . Zlecenia będą przekazywane faksem lub telefonicznie. Roboty będą zgłaszane w zależności od potrzeb odrębnym zleceniem od Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany każdorazowo przy udzieleniu zlecenia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z ustaleniami z przedstawicielem Zamawiającego , zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami prowadzenia robót w pasie drogowym. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wykonania prac polegających na równaniu dróg zobowiązany jest do zgłoszenia w celu odbioru a Zamawiający musi odebrać w ciągu 3 dni. W przypadku wystąpienia w czasie prowadzenia robót, szkód i uszkodzeń elementów nie objętych przedmiotem zamówienia, wykonawca na własny koszt i własnym staraniem szkody usunie i dokona stosownych napraw przed przekazaniem obiektu zamawiającemu. Zaleca się Oferentom sprawdzenia na miejscu warunków wykonania przedmiotu zamówienia (objazd dróg) po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu; tel.( 059) 857 66 21- Pan Andrzej Gwoździak.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie . 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2 Oświadczenie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 2 3 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania- art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5 Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.6 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 4 Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5; 5 W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 6 W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawcy- Wykonawca załączy do oferty umowę z podwykonawcą lub jej projekt ( zgodnie z art. 647 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny- Dz. U. z dnia 18.05. 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.