eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Stacja zlewna nieczystości ciekłych przy ul. Sanitariuszek w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Łódź: Stacja zlewna nieczystości ciekłych przy ul. Sanitariuszek w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 78033 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. działający jako Pełnomocnik Miasta Łodzi - UMŁ. Wydziału Gospodarki Komunalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, tel. 042 638 49 12, Fax 042 638 49 09, REGON : 000514182 , ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 81 21, faks 42 677 84 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stacja zlewna nieczystości ciekłych przy ul. Sanitariuszek w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis ogólny Projektowana stacja zlewna nieczystości będzie obiektem wydzielonym terenowo lecz technologicznie (funkcjonalnie) związana z Grupową Oczyszczalnią Ścieków poprzez wykorzystanie jej mechanicznego stopnia oczyszczania ścieków. Samochody asenizacyjne będą dojeżdżały do jednego z sześciu stanowisk spustowych, dokonywały wyładunku, a następnie wyjeżdżały ze stacji. Wszystkie stanowiska zaprojektowane będą w układzie równoległym z dodatkowym wolnym przejazdem umożliwiającym przejazd przez stację bez wyładunku. Wszystkie stanowiska znajdować się będą pod wspólną wiatą zapewniającą ochronę przed opadami atmosferycznymi. Podłoże w miejscu stanowisk spustowych przewidziano podgrzewane podpowierzchniowo (zasilanie elektryczne) w celu uniknięcia zamarzania w okresie zimowym. Stanowiska spustowe będą wykonane w formie gotowych kontenerów wyposażonych w czytnik kart magnetycznych (który umożliwi rejestrację dostawcy, datę i czas zrzutu, ilość dowiezionych ścieków oraz pomiar ich podstawowych parametrów fizyko-chemicznych). Dodatkowo stanowiska będą wyposażone w rozdrabniarkę, układ automatycznego poboru próbek, zestaw zasuw z napędem automatycznym. W przypadku, gdy parametry fizyko-chemiczne będą poniżej wartości dopuszczalnych ścieki będą kierowane bezpośrednio do kanalizacji grawitacyjnej (spust technologiczny) podłączonej bezpośrednio do studzienki rozprężnej połączonej z kolektorem Pabianice - GOŚ. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów ścieki będą kierowane do zbiornika retencyjnego z jednoczesną rejestracją wartości parametrów przekroczonych. Ze zbiornika retencyjnego ścieki, po wymieszaniu, będą porcjami dozowane do pompowni P1, a następnie do studzienki rozprężnej połączonej z kolektorem Pabianice - GOŚ w celu uniknięcia napływu jednostkowego ścieków o dużym ładunku bezpośrednio na oczyszczalnię. Po każdym spuście nastąpi automatyczne płukanie instalacji wodą wodociągową podłączoną do każdego kontenera. Próbki ścieków będą pobierane za pomocą automatycznej stacji poboru próbek w celu przeprowadzenia dalszej analizy laboratoryjnej. Dane dotyczące parametrów spustu będą (po zakończeniu spustu) wydrukowane w drukarce umieszczonej w panelu sterowniczym stanowiska spustowego. Dla stałej obsługi zaprojektowano budynek techniczny umożliwiający działanie stacji 24 godziny na dobę. Cały teren będzie ogrodzony, oświetlony i monitorowany za pomocą systemu kamer przemysłowych. 1. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT: A. Roboty budowlane: A1. Budowa budynku techniczno-socjalny. Budowa budynku parterowego, niepodpiwniczonego w zabudowie wolnostojącej, przekrytego dachem jednospadowym, powstałm na planie prostokąta o wymiarach w rzucie 15,40 x 7,15 m z miejscowym powiększeniem szerokości do 8,95 m. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy - 115,54 m2 Powierzchnia użytkowa - 82,87 m2 Kubatura - 535,33 m Budynek w technologii tradycyjnej. A2. Budowa wiaty nad stanowiskami spustu ścieków. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy - 371,80 m2. Kubatura - 2231,48 m3. Długość / szerokość - 33,80 / 11,00 m. Wysokość w świetle przejazdu - min. 4,60 m. Rozstaw osiowy słupów - 5,80 x 8,50 m. Wyposażenie instalacyjno - budowlane: - instalacja oświetlenia, instalacja odgromowa, kanalizacja deszczowa - według projektów branżowych. A3. Budowa studzienki wodomierzowej. Budowa studzienki wylewanej żelbetowej o wymiarach BxLxH=1,90x2,90x2,22 m. A4. Budowa zbiornika retencyjnego. Budowa zbiornika okrągłego o średnicy wewnętrznej 8,00 m (śr. zewnętrzna 8,50 m). i głębokości 5 m. A5. Roboty drogowe. Budowa utwardzonych nawierzchni wokół obiektów stacji zlewni nieczystości ciekłych, budowa placów manewrowych i postojowych, wykonanie docelowej organizacji ruchu. Projektowane wielkości: - Nawierzchnia drogi i place - 2695 m2 - Nawierzchnia stanowisk spustowych - 985 m2 - Nawierzchnia piesza - 354 m2 - Zieleń - 2100 m2 - Krawężnik 20x30 mb - 613 mb - Obrzeże - 90 mb - Znak poziomy P-12 - 12 mb - Znak pionowy : słupek - 5 szt. tarcze - 7 szt. A6. Budowa ogrodzenia. Budowa ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej i powlekanej na słupkach stalowych, z podmurówką. Podstawowe parametry liczbowe: Długość ogrodzenia - 317,73 mb Wysokość ogrodzenia z siatki nad terenem - 2,00 m ( w tym wysokość siatki 1,80 m) Ilość bram przesuwnych teleskopowych - 1 sztuka Ilość furtek - 1 sztuka B. Roboty technologiczne: - budowa ciągów technologicznych zlewni kontenerowej z rur ze stali nierdzewnej fi 300, fi 400 mm, - budowa 6 kompletnych stanowisk spustowych kontenerowych wyposażonych w: rozdrabniarkę, zasuwy nożowe z napędem pneumatycznym, przepływomierz, układ sond pomiarowych, kompresor, urządzenie do automatycznego pobierania próbek, złącza strażackie DN 110 - budowa zbiornika retencyjnego wyposażonego w mieszadło, żurawik, biofiltr, - budowa przepompowni ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych fi wew - 2,5 m wyposażonej w: pompy zatapialne, zawory kulowe, zasuwy odcinające, sondę ultradźwiękową, czujnik temperatury, rurociąg stalowy fi 219 mm. - rozruch technologiczny w celu uzyskania zakładanych projektem parametrów technologicznych stacji. C. Roboty instalacyjne: C1. Budynek techniczno-socjalny: - montaż rurociągów instalacji wod-kan, - montaż zaworów odcinających, - izolacja przewodów instalacyjnych, - montaż urządzeń sanitarnych, - montaż podgrzewaczy elektrycznych. - montaż wodomierza. - próby szczelności instalacji, C2. Instalacja grawitacyjna i tłoczna: - wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych - szalowanych, - montaż rurociągów i armatury, - montaż studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów deszczowych, - montaż osadnika i separatora, - montaż odwodnień liniowych. D. Sieci zewnętrzne: wodociągowa, kan. sanitarnej i deszczowej. D1. Wodociągowa: - wodociągi z rur PE, PN 10 o łącznej proj. długości L = 169,46 m w tym o średnicach: dn = 110 mm - L = 33,67 m dn = 90 mm - L = 121,42 m dn = 50 mm - L = 14,37 m D2. Kanalizacja sanitarna: - kanały o średnicy D = 0,40 m i łącznej proj. długości L = 152,00 m w tym: z rur kamionkowych łączonych na uszczelkę gumową klasy 160, L = 146,39 m z rur PE, PN 10, L = 5,61 m wraz ze szczelnymi studniami rewizyjnymi z kręgów żelbetowych o średnicy d = 1,20 m D3. Kanalizacja deszczowa: - kanały z rur PP, SN 16 o łącznej proj. długości L = 290,90 m w tym o średnicach: D = 0,25 m - L = 18,55 m D = 0,20 m - L = 226,36 m D = 0,16 m - L = 45,99 m wraz ze szczelnymi studniami z kręgów żelbetowych o średnicy d = 1,20 m - wpusty deszczowe o średnicy d = 0,50 m z odpływem zasyfonowanym - 6 szt. - osadnik o średnicy fi 1,50 m, V = 3,0 m3 - separator lamelowy fi 1,50 m, D4. Technologia robót: - wykopy wąskoprzestrzenne z pełnym umocnieniem ścian, - wywóz nadmiaru urobku na wysypisko wybrane przez Wykonawcę, - odwodnienie wykopów przy użyciu igłofiltrów oraz drenażu w dnie wykopu, - montaż rur na podsypce piaskowej rozłożonej na odwodnionym dnie wykopu, - zasypka rur do wysokości 0,30 m ponad wierzch rury ręcznie piaskiem dowiezionym z kopalni z zagęszczeniem, zasypka pozostałej części wykopu gruntem piaszczystym z zagęszczeniem. E. Roboty elektryczne: E1. Budynek techniczno-socjalny: - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd wtykowych, wentylacji oraz Ogrzewania konwektorowego w budynku, - montaż rozdzielnicy głównej RG oraz tablic TB1 i TB2, - wykonanie instalacji połączeń sygnałowych i sterowniczych, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu, - wyposażenie w sprzęt komputerowy oraz wykonanie wizualizacji procesów technologicznych wraz z transmisją danych, E2. Wiata nad stanowiskami spustu ścieków: - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia wiaty, - wykonanie połączeń komunikacji cyfrowej ze stanowiskami spustu ścieków a rozdzielnicą RG, - wykonanie instalacji podgrzewania podjazdów i stanowisk spustu ścieków, - wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych, E3. Pompownia P1 oraz zbiornik retencyjny: - ustawienie szafy sterowania pompami SSP, - ustawienie skrzynki przyłączeniowej SP, - wykonanie podłączenia pomp ścieków oraz mieszadła, - montaż i wykonanie połączeń sygnałowych dla sond ultradźwiękowych pomiaru poziomu ścieków, - montaż i wykonanie połączeń sygnałowych dla sondy pomiaru pH i temperatury w pompowni, E4. Zasilanie podstawowe stacji zlewnej: -wykonanie zasilania podstawowego stacji zlewnej ze stacji transformatorowej nr 33221, - montaż złącza kablowo- pomiarowego wraz z układem pomiarowym energii elektrycznej, - montaż złącza kablowego, - wykonanie instalacji uziemiającej, E5. Zasilanie rezerwowe stacji zlewnej: - montaż agregatu prądotwórczego 160 kVA, typu FI 160 230/400, 50 Hz w obudowie wyciszonej, - ustawienie szafy układu SZR oraz tablicy kontrolnej. - wykonanie instalacji połączeń energetycznych i sterowniczych, E6. Monitoring CCTV: - instalacja kamer obserwacyjnych , - instalacja sprzętu odbiorczego z systemem monitorowania wizyjnego, Instalację systemu monitoringu wizyjnego CCTV oraz SSWiN musi wykonywać firma posiadająca koncesję MSWiA w zakresie ochrony mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego. E7. Roboty kablowe na terenie stacji zlewnej: - układanie kabli ziemnych do zasilania odbiorów w poszczególnych obiektach, - układanie kabli sterowniczych i sygnałowych, - układanie kabli oświetlenia terenu, - ustawienie słupów oświetlenia terenu. Uwaga Pełnomocnik zamawiającego dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podano w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, które posiadają atesty ITB i PZH. W takiej sytuacji Pełnomocnik zamawiającego wymaga złożenie stosownych dokumentów , uwiarygodniających te materiały i urządzenia . Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Pełnomocnika zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Całość robót należy wykonać zgodnie z : - projektem budowlanym wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi przez Biuro Inżynieryjne WODEKOM s.c. 92-318 Łódź, Al. Piłsudskiego 135, stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Pełnomocnik zamawiającego przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 75 000,00 zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto Pełnomocnika zamawiającego tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź - GETIN Noble Bank SA Oddział w Łodzi nr 89 1560 0013 2026 0001 2120 0003 z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na stacja zlewna ul. Sanitariuszek. Wadium wnoszone w pieniądzu Pełnomocnik zamawiającego przechowuje na ww. rachunku bankowym. Zaleca się aby oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) załączyć do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) zaleca się jego potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz wystawione na Pełnomocnika zamawiającego to jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Łodzi, ul. Wierzbowa 52, 90-133 Łódź, a także zawierać zapis mówiący , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty Pełnomocnikowi zamawiającego pełnej kwoty wadium na jego pierwsze pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; 4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 4.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu Pełnomocnika zamawiającego. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 7. Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp . 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Pełnomocnik zamawiającego zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Pełnomocnik zamawiającego zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnik zamawiającego żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Pełnomocnika zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Pełnomocnik zamawiającego zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Pełnomocnik zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 12.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Pełnomocnika zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie, 12.2 wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień na roboty ogólnobudowlane , zawierające w swoim zakresie budowę obiektów kubaturowych , uzbrojenia terenu i automatyki przemysłowej, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1),2.2) i 2.3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą : - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do konstrukcji obiektu - będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2000r. nr 5, poz. 42), z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C. A. Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt.3) powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.). B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt.2.1) i 2.4) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt.2.1) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy , które wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy w sytuacjach i na warunkach , określonych w § 15 ust. 2 i ust. 3 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy). Dopuszcza się również zmianę postanowień umowy bez konieczności sporządzania aneksu do umowy w sytuacjach, o których mowa w § 13 ust. 5 załącznika nr 8 do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, pok 218 lub otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ wynosi 742 PLN + koszt przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa 52, budynek A, pokój nr 132 (kancelaria), która pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8-16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnomocnik zamawiającego oświadcza, że na sfinansowanie zamówienia Inwestor Miasto Łódź przeznaczyło środki finansowe : a) w roku 2011 (netto) - 1 313 000,00 zł, b) w roku 2012 - pozostałe środki. Formalności jakie powinny być dopełnione przez Wykonawcę po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wybrany Wykonawca w dacie podpisania umowy zobowiązany jest złożyć Pełnomocnikowi zamawiającego niżej wymienione dokumenty : 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - złożone z wymaganiami określonymi w rozdziale XVIII. 2. Uprawnienia kierownika budowy , o których mowa w rozdz.. VI pkt.1.3) SIWZ wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . 3. W przypadku wykonawcy, który jest osobą fizyczną - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli posiada taki wpis. 4. Wykonawca jako wytwórca odpadów ( w tym mas ziemnych ) zobowiązany jest złożyć stosowne (odpowiednie) dokumenty określone w art. 17 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. 2007 nr 39, poz. 251 ze zm.) tj. : - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, - w przypadku wytwarzania odpadów niebezpiecznych w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne - informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobie gospodarowania odpadami. 5. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł . Wykonawca ma obowiązek zapewnić ważność ubezpieczenia na okres trwania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Uwaga Dokumenty wymienione powyżej w pkt.2-5 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawcy występujący wspólnie : a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani do zawarcia między sobą umowy regulującej ich współpracę i dostarczenia jej Pełnomocnikowi zamawiającego w terminie wskazanym w piśmie powiadamiającym o wyborze oferty. Umowa ta w swojej treści musi zawierać co najmniej następujące postanowienia : - wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (podmioty składające wspólną ofertę), -określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotu zamówienia ), -wskazanie lidera do ich reprezentowania i zawarcia umowy o ile to nie wynika z dokumentów przedłożonych do oferty, -zapis mówiący, że wszyscy wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie, niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -umowa musi być zawarta na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres udzielonej rękojmi i gwarancji jakości, -zapis mówiący, że lider jest upoważniony do otrzymywania płatności i wszelkiej korespondencji, - zapis mówiący, że żaden z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego nie może scedować swoich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie bez zgody Inwestora. Umowa podmiotów występujących wspólnie winna być złożona w oryginale..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.