eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach OReg. WAM Gdynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Gdynia: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach OReg. WAM Gdynia
Numer ogłoszenia: 77995 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6908 700, faks 058 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach OReg. WAM Gdynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Oddziału Regionalnego WAM w miejscowościach: Gdynia, Reda, Słupsk, Ustka, Redzikowo, Lębork, Darłowo, Malbork, Tczew, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Chojnice, Czarne, Jurata, Hel, Władysławowo (wykaz lokali mieszkalnych przedstawia zał. nr 7 do SIWZ). Ogólny zakres robót obejmuje: - demontaż istniejącej stolarki; - montaż nowej stolarki okiennej w ilości 207,12 m2 z PCV; - uzupełnienie tynków ościeży i elewacji wraz z pomalowaniem farbami emulsyjnymi; - dopasowanie istniejących parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - malowanie parapetów podokiennych zewnętrznych i wewnętrznych farbą olejną; - montaż nawiewników w ilości 66 szt.; - utylizacja zdemontowanej stolarki drewnianej; - udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia uściśla szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5 Wymiana stolarki okiennej wykonywana będzie w różnych lokalach i miejscowościach, lokale mieszkalne w których będzie wymieniana stolarka są lokalami zamieszkałymi. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru okien przed ich wymianą w celu uściślenia typowych wymiarów podanych przez zamawiającego oraz uzgodnienia z najemcami lokali mieszkalnych terminów dokonania wymiany okien. a) Warunki prowadzenia robót: - realizacja zamówienia wykonywana będzie poprzez wystawianie przez Zamawiającego odrębnych zleceń na wymianę stolarki okiennej. W zleceniu określone będą: adres budynku, numer lokalu mieszkalnego oraz ilość stolarki okiennej, którą należy wymienić z podaniem obmiaru i ilość nawiewników koniecznych do zamontowania; - wymieniana stolarka okienna swoimi rozmiarami, kształtem i podziałem powinna odpowiadać stolarce zamontowanej w przedmiotowym budynku; - przed każdym przystąpieniem do pomiarów okien Wykonawca winien uzgodnić (uaktualnić) wykaz okien do wymiany z osobą nadzorującą roboty ( stolarka okienna w lokalach wykupionych nie jest przedmiotem wymiany); - podstawowe materiały potrzebne do wykonania zamówienia - robót związanych z wymianą stolarki okiennej, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt; - po zakończeniu robót wykonawca dostarczy do zamawiającego Aprobaty Techniczne lub inne dokumenty dla zamontowanych okien oraz okuć okiennych, szyb zespolonych i nawiewników..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają, obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych o podobnym charakterze - polegających na wymianie okien o wartości łącznej minimum 70 tys. zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (minimum 2 zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz odbiorców; 2) posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000 zł. 3) udzielą 5 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja udzielona przez wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta stolarki okiennej. Oświadczenie o udzielonej gwarancji jest zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ); 4) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom - zał. nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 4) wykaz zrealizowanych zamówień - robót budowlanych - o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wskazane przedstawienie dokumentów potwierdzających (referencje), że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 5) polisę a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena za montaż 1 szt. nawiewnika - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia pok. 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.