eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › PRZEBUDOWA STACJI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ STUDNI W MIEJSCOWOŚCI CEDYNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Cedynia: PRZEBUDOWA STACJI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ STUDNI W MIEJSCOWOŚCI CEDYNIA
Numer ogłoszenia: 77973 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Cedyni , Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4144006, faks 091 4144162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STACJI WODOCIĄGOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ STUDNI W MIEJSCOWOŚCI CEDYNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty rozbiórkowe studni nr 2a i 3; - roboty montażowe studni nr 1b, 2a i 3; - odwiert nowej studni 1b; - montaż wodociągu doprowadzającego wodę ze SUW do istniejącej sieci wodociągowej; - montaż rurociągów doprowadzających wodę ze studni nr 2A, 3, 1B do budynku SUW; - montaż rurociągów zasilających z budynku SUW do i ze zbiorników retencyjnych; - montaż rurociągów kanalizacji wód popłucznych, wód spustowych ze zbiorników retencyjnych i odprowadzających osad z separatora; - montaż rurociągów ściekowych z kratek i odwodnień liniowych oraz rurociągu ścieków sanitarnych; - wykonanie odwodnienia placu manewrowego SUW; - wykonanie utwardzenia placu manewrowego SUW; - wykonanie ogrodzenia terenu SUW; - nasadzenia drzew i krzewów na terenie SUW; - wykonanie kanalizacji wód popłucznych i osadu; - wykonanie kanalizacji ścieków sanitarnych, chemicznych oraz z kratek i odwodnień liniowych; - wykonanie zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej; - budowa budynku stacji uzdatniania wody; - budowa budynku agregatorowi; - montaż Technologia SUW; - montaż instalacji wodociągowej; - montaż instalacji do dezynfekcji wody; - zakup i montaż wyposażenia; - montaż instalacji elektrycznych i automatyka SUW: a) koryta i okablowanie, b) montaż aparatów (gniazda i oprawy), c) instalacja odgromowa, d) rozdzielnia z wyposażeniem, e) wizualizacja parametrów stacji uzdatniania wody, f) odczyt parametrów stacji uzdatniania wody, g) rozruch układów sterowania, h) przyłącze energetyczne i awaryjne zasilanie suw, i) zasilanie studni głębinowych i oświetlenie zewnętrzne terenu SUW, j) montaż grzejników elektrycznych o mocy 500 W, - rozbiórka istniejącej SUW: a) demontaż elementów budowlanych, b) demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych, ponadto Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty ujęte w przedmiarze robot jak również koszty nie ujęte w przedmiarze i dokumentacji technicznej a niezbędne do realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całego zakresu robót bez względu na to w którym miejscu niniejszej dokumentacji (t.j. ogłoszeniu, SIWZ i jej załącznikach) zostały przedstawione. W szczególności należy uwzględnić: - wszelkie koszty związane ze zużyciem wody i energii elektrycznej, zagospodarowaniem odpadów, - utrzymaniem placu budowy, - zabezpieczeniem budowy, - wykonaniem projektów tymczasowej zmiany organizacji ruchu ( w zakresie wynikającym z potrzeb przedmiotu zamówienia), - zabezpieczenie terenu robót ( oznakowania ) - obsługę geodezyjną, - koszty zastępczej dostawy wody dla Odbiorców, - uzyskanie stosownych uzgodnień, pozwoleń (m.in. sanepid, UDT) i odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia i przekazania obiektów do użytkowania oraz pokrycie kosztów ich uzyskania. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszelkie roboty i czynności z nimi związane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie instalacji wodociągowej oraz jak najmniejszą uciążliwość dla odbiorów wody, a wyłączenia dopływu wody z SUW do sieci będą dokonywane każdorazowo w uzgodnieniu z Zamawiającym na czas niezbędny do wykonywania przełączeń lub niezbędnych robót instalacyjnych i mogą odbywać się w godzinach: od godz. 08:00 do godz.12:00 i godzinach nocnych od godz. 23:00 do godz. 5:00. W trakcie wyłączeń dopływu wody z SUW Zamawiający zapewni odbiorcom dostawę zastępczą wody, której kosztami obciążany będzie Wykonawca (koszt 1m3 zakupionej wody w 2010 r. wynosi 2,23 zł netto).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 zł (słownie: sto tysięcy zł) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS ChojnaO Cedynia 88 9370 1017 0100 0185 2001 0003; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na Przebudowę stacji wodociągowej wraz z budową nowej stacji uzdatniania wody oraz studni w miejscowości Cedynia. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą(30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (wykonawcy) wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich wykonawców działających w konsorcjum. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania na koncie Zamawiającego wskazanego w punkcie 4 przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na ww. rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis jest jednoznaczny i mówi o przelewie, a wiec operacji bezgotówkowej a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie przyznawania punktów poszczególnym wykonawcom. Wykaz robót budowlanych: Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy którzy w złożonych ofertach wykażą, ze wykonali roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie : - minimum 8 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 10 pkt, - 4 - 7 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 5 pkt, - minimum 3 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 0 pkt,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek nie będzie oceniany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie przyznawania punktów poszczególnym wykonawcom. Oświadczenie na temat zatrudnienia: Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien posiadać minimum 50 pracowników zatrudnionych na podstawie stałej umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, w tym co najmniej 10 pracowników posiadających uprawnienia budowlane. Wykonawcy, którzy w złożonych informacjach wykażą: - zatrudnienie pracowników powyżej 70 - otrzymają 5 pkt, - zatrudnienie pracowników w przedziale od 50 do 70 - otrzymają 5 pkt, - zatrudnienie pracowników w przedziale od 1 do 49 - otrzymają 0 pkt, - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane powyżej 10 - otrzymają 10 pkt. - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane w przedziale 6 - 10 - otrzymają 5 pkt - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane w przedziale 0-5 otrzymają 0 pkt Wykaz osób: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Kierownik budowy branża sanitarnych musi spełniać następujące wymagania: - uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową stacji uzdatniani wody oraz studni głębinowej o wydajności minimum 60m3/h;. Kierownik robót elektrycznych i automatyki musi spełniać następujące wymagania: - posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej , - posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych musi spełniać następujące wymagania - posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , - posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową budynku o kubaturze minimum 1000 m3 Kierownik robót drogowych - musi spełniać następujące wymagania - posiada uprawnienia budowlane w pełnym zakresie do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót Geolog nadzoru - posiadającego kwalifikacje uprawniające w zakresie nadzorowana robót hydrogeologicznych oraz dokumentowania zasobów wód podziemnych. Kierownik wierceń - posiadającego kwalifikacje średniego dozoru wiertniczego potwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy. Brygadzista wiertacz - posiadającego kwalifikacje niższe górnicze do prowadzenia prac wiertniczych. Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia: Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie przyznawania punktów poszczególnym wykonawcom. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów. Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3 mln zł. Wykonawcy, którzy w złożonych informacjach wykażą: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej powyżej 5 mln zł - otrzymają 10 pkt, - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w zakresie 3 - 5 mln zł. - otrzymają 5 pkt, - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej poniżej 3 mln zł - otrzymają 0 pkt, Opłacona polisa: Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający żąda aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 5 mln. zł. ocena niniejszego warunku odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do wniosku dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana według następujących zasad: a) każdy wymagany dokument potwierdzający spełnienie danego warunku oprócz wykazu zrealizowanych robót, oświadczenia na temat zatrudnienia, informacji banku lub kasy będzie oceniany według zasady spełnia-nie spełnia danego warunku; b) wykaz zrealizowanych robót będzie oceniany następująco: Wykonawcy którzy w złożonych ofertach wykażą, ze wykonali roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie : - minimum 8 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 10 pkt, - 4 - 7 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 5 pkt, - minimum 3 stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości min 5 mln. PLN - otrzymają 0 pkt, c)oświadczenie na temat zatrudnienia: Wykonawcy, którzy w złożonych informacjach wykażą: - zatrudnienie pracowników powyżej 70 - otrzymają 10 pkt, - zatrudnienie pracowników w przedziale od 50 do 70 - otrzymają 5 pkt, - zatrudnienie pracowników w przedziale od 1 do 49 - otrzymają 0 pkt, - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane powyżej 10 - otrzymają 10 pkt. - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane w przedziale 6 - 10 - otrzymają 5 pkt - zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia budowlane w przedziale 0-5 otrzymają 0 pkt d)informacja banku lub kasy: Wykonawcy, którzy w złożonych informacjach wykażą: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej powyżej 5 mln zł - otrzymają 10 pkt, - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w zakresie 3 - 5 mln zł. - otrzymają 5 pkt, - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej poniżej 3 mln zł - otrzymają 0 pkt, Do przetargu zostaną zakwalifikowani ci spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, których wnioski zostaną ocenione najwyżej, tj. otrzymają najwyższą liczbę punktów. Wśród wniosków o tej samej liczbie punktów o kolejności w rankingu zadecyduje łączna wartość wykonanych robót - im większa wartość robót wyspecyfikowanych w wykazie, tym wyższa pozycja w rankingu. Do tych wykonawców zostaną wysłane zaproszenia do złożenia oferty. Wraz z zaproszeniami do złożenia ofert Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz wskaże termin i miejsce opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.6
  • 2 - Termin wykonania - 0.2
  • 3 - Okres gwarancji - 0.2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w sytuacji gdy: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy we formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę ekspertów, w tym kierowników budowy lub robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających ekspertom pełnienie swoich funkcji, z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w pozycji 7 pkt. 3 ogłoszenia o zamówieniu. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, polegających na: wystąpieniu nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, konieczności przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp., wystąpieniu siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, wystąpieniu przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez Wykonawcę, wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy, wystąpienie udokumentowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, nie zawinionych przez niego opóźnień w dostawie urządzeń technologicznych. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca lub zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 6 [SEKRETARIAT].

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nr WND-RPZP.04.03.00-32-012/09 Przebudowa stacji wodociągowej wraz z budową nowej stacji uzdatniania wody oraz studni w miejscowości Cedynia współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oś priorytetowa 4 infrastruktura ochrony środowiska działanie 4.3. zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.