eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Lubsko: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko
Numer ogłoszenia: 77968 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko , Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, faks 068 4576200, 4576222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubsko. Za czynności wykonywane w okresie letnim Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach: -od 02.04.2012 r. (lub od dnia zawarcia umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia (w zależności, która data jest późniejsza) do dnia 31.10.2012 r. oraz -od 01.03.2013 r. do 31.10.2013 r. Za czynności wykonywane w okresie zimowym Zamawiający rozumie czynności wykonywane w okresach: -od 01.11.2012 r. do 28.02.2013 r. Zakres prac odnoszących się do przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) codzienne (bieżące) oczyszczanie terenów zielonych (place, trawniki, place zabaw) z zanieczyszczeń, to jest zbieranie nieczystości, m. in.: kamieni, gruzu, odpadów komunalnych, papierów, butelek, puszek, gałęzi, liści itp., - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco b) koszenie, zagrabianie i wywożenie trawy rosnącej na trawnikach w pasach gruntowych dróg gminnych - zgodnie z wykazem gruntowych dróg gminnych, stanowiącym załącznik nr 5 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 1 raz w sezonie letnim -termin do uzgodnienia z Zamawiającym c) koszenie, zagrabianie i wywożenie trawy rosnącej na placach / trawnikach - zgodnie z wykazem placów zieleni, stanowiącym załącznik nr 1 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 1 raz w sezonie letnim-termin do uzgodnienia z Zamawiającym d) bieżąca pielęgnacja i utrzymanie żywopłotów - zgodnie z wykazem żywopłotów, stanowiącym załącznik nr 2 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w tym: przycinanie żywopłotów - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - 2 razy w sezonie letnim -termin do uzgodnienia z Zamawiającym odchwaszczanie żywopłotów - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, wg potrzeb utrzymanie w czystości i porządku pasa gruntu, na którym posadzony jest żywopłot - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, wg potrzeb e) pielęgnacja donic kwiatowych, w tym odchwaszczanie, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie - wykaz miejsc wg załącznika nr 4 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb f) pielęgnacja istniejących rabat kwiatowych, w tym: odchwaszczanie, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie, a także uzupełnianie nasadzeń materiałem dostarczonym przez Zamawiającego - zgodnie z wykazem istniejących rabat, stanowiącym załącznik nr 4 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb g) nowe nasadzenia rabat kwiatowych materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, a następnie także odchwaszczanie tych rabat, nawożenie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, podlewanie - zgodnie z wykazem placów pod nowe nasadzenia, stanowiącym załącznik nr 3 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb h) bieżące utrzymanie w czystości i porządku placów zabaw - zgodnie z wykazem placów zabaw, stanowiącym załącznik nr 6 do III części SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w tym: koszenie trawy (w tym zagrabianie trawy, zbieranie trawy i jej wywóz) - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb zbieranie liści, oczyszczanie ze śmieci, - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb wykonywanie drobnych napraw elementów placu zabaw, w tym wymiana piasku w 4 piaskownicach (wg wykazu - zał. nr 6) - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb, w tym wymiana piasku w piaskownicach: 1 raz w danym roku kalendarzowym trwania umowy (czyli 2 razy w okresie trwania umowy); przewidywana ogólna ilość piasku do jednorazowej wymiany - ok 6m3 (a więc ok. 6m3 x 2); wymiana piasku -w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym i) wykonywanie przeglądów drzewostanu na terenach wiejskich gminy Lubsko pod względem zagrożeń dla ruchu kołowego i pieszego oraz w miarę potrzeb, przycinanie gałęzi drzew, obcinanie suchych gałęzi grożących obłamaniem, a także ścinka drzew stanowiących zagrożenie (po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu z Zamawiającym), - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco, w zależności od potrzeb - na wezwanie Zamawiającego j) w zakresie, o którym mowa w lit. od a) do i) należy uwzględnić również wywóz zebranych odpadów wraz z kosztami ich zagospodarowania. - okres wykonania (L-letni; Z-zimowy) - L i Z - częstotliwość wykonania w okresie - na bieżąco. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Zalecenie Zamawiającego: Każdy Wykonawca, który jest zainteresowany udziałem w postępowaniu i który zamierza przygotować i złożyć ofertę, w celu należytego rozeznania zakresu przedmiotu zamówienia i wyliczenia ceny swojej oferty (cena ryczałtowa), powinien dokonać wizji lokalnej miejsc, w których przedmiot zamówienia będzie realizowany..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. w wysokości do 50 % wartości niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych. Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w SIWZ - część I IDW pkt 11

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawcę, który spełni warunek przedstawiony poniżej (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenia, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku) tzn.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: co najmniej: - jedną usługę polegającą na utrzymaniu i/lub pielęgnacji zieleni o wartości usługi minimum 120.000,00 zł brutto rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny): a. przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, to jest minimum: - ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód do zbierania odpadów, trawy, liści, itp oraz ich wywóz - 1 szt - beczkowóz do podlewania - 1 szt - kosa spalinowa - 3 szt - pilarka spalinowa - 1 szt - piła do cięcia krzewów i żywopłotów - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna Wykonawcę, który (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku): a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia lub w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Może mieć to miejsce w sytuacji zaistnienia niżej podanych okoliczności powodujących konieczność dokonania takich zmian, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania niniejszego postępowania przetargowego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie: a) zapisów umownych wymagających zmiany na skutek: -wystąpienia zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, -istotnych zmian norm mających zastosowanie do przedmiotu umowy, -wystąpienia okoliczności siły wyższej - przy czym, jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowej, strajku oraz aktu władzy i administracji publicznej. b) zmiany obowiązującej stawki VAT (w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy) z konsekwencjami takiej zmiany, z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. c) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. d) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) e) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, f) konieczności zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie umowy, g) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego i Wykonawcy - odpowiedzialnego za nadzorowanie wykonania przedmiotu umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek zaistnienia ww. okoliczności Strona, która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni poinformować o tym pisemnie drugą Stronę. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych powyżej, obie strony muszą wyrazić zgodę na wniesienie zmian w zapisie umowy. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem jej nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku, ul. Powstańców Wlkp. 3, 68-300 Lubsko, pokój nr 41 - II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko, parter - Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.