eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Skierniewice: Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
Numer ogłoszenia: 77951 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach , ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 8344000, 667653003, faks 46 8344007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) całodobowa ochrona obiektów (także w dni świąteczne i wolne od pracy) sprawowana w systemie - dozoru osobowego, - monitoringu, w 3 obiektach wskazanych przez Zamawiającego. b) świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w 4 obiektach Zamawiającego, w czasie trwania roku akademickiego - w dniach zajęć studentów oraz w dniach pracy administracji Uczelni. Szczegółowy zakres i czas trwania usług opisano w Załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówieniami uzupełniającymi będą objęte usługi ochrony oraz usługi sprzątania wchodzące w zakres zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu winien wnieść wadium w kwocie 6 000,- zł (słownie zł: sześć tysięcy). 2) Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. 3) Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5) Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (oddzielnie od oferty), w terminie tożsamym z terminem składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. Do oferty można załączyć kopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem: a) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, b) aktualnej koncesji zabezpieczenia technicznego, wymaganej przepisami ustawy z dnia 22. sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 5. czerwca 2014r. poz. 1099) c) aktualnego Pozwolenia radiowego na używanie radiowych urządzeń nadawczych (lub nadawczo-odbiorczych) pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu monitoringu systemów alarmowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli posiada w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej od 500 000,-zł brutto (słownie zł: pięćset tysięcy), polegającą na ochronie osób i mienia oraz sprzątaniu obiektów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane, w takim wypadku część usługi już faktycznie zrealizowana musi wypełniać wymogi określone wyżej przez Zamawiającego. Przez usługę główną, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, należy rozumieć świadczoną równocześnie usługę ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze sprzątaniem pomieszczeń, realizowaną na podstawie jednej umowy przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy, a okres ten (12 miesięcy) musi się zawierać w wyżej określonym okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców, którzy kwotę wykażą w innych walutach niż PLN, zamawiający przeliczy wartość tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) minimum 1 grupą interwencyjną w składzie co najmniej dwuosobowym (osoby uzbrojone - kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej, wyposażeni w środki łączności i samochód, którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie realizują zadania ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.10.2011r. - Dz. U. Nr245 poz. 1462), b) systemem monitorowania obiektów (uzbrojone stanowisko interwencyjne, zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 października 2011r.) - modułem nadawczo-odbiorczym i całodobową stacją monitoringu systemów alarmowych, do której możliwe będzie podpięcie systemu alarmowego Zamawiającego,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej pięcioma osobami posiadającymi kwalifikacje pracownika ochrony fizycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że po-siada opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł (słownie zł: pięćset tysięcy). W przypadku polisy należy okazać dowód ostatniej - aktualnej zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia. W przypadku wykonawców, którzy kwotę wykażą w innych walutach niż PLN, zamawiający przeliczy wartość tych polis po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający oświadczenie w sprawie podwykonawstwa, - Wypełniony Arkusz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, - Wykaz osób do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, o ile nie wynika to z wcześniejszych dokumentów, - Wykaz dokumentów tajnych (stron oferty), co do których Wykonawca zastrzega sobie tajność - dodatkowo do uznania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość ubezpieczenia OC - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.skierniewice.pl/Przetargi.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach: ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, Biuro Rektora pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Skierniewicach, ul. Batorego 64C, 96-100 Skierniewice, pokój nr 107.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.