eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › dostawa sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do uruchomienia Oddziału Rehabilitacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-16

Nowy Targ: dostawa sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do uruchomienia Oddziału Rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 77947 - 2008; data zamieszczenia: 16.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowy-targ.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do uruchomienia Oddziału Rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do uruchomienia Oddziału Rehabilitacji w podziale na 14 pakietów: Pakiet nr 1 - wyposażenie sali gimnastycznej pakiet nr 2 - stoły rehabilitacyjne pakiet nr 3- aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laseroterapii pakiet nr 4 - szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych pakiet nr 5 - zaopatrzenie ortopedyczne pakiet nr 6- łóżka rehabilitacyjne pakiet nr 7- aparat do koloroterapii pakiet nr 8- trakcja kręgosłupa pakiet nr 9 - platforma równoważna pakiet nr 10 - szyna do ćwiczeń biernych kończyn górnych pakiet nr 11- symulator jazdy konnej pakiet nr 12 - bieżnia i ergometr pakiet nr 13 - szafki przyłóżkowe pakiet nr 14 - kozetki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.00 - Stoły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.60.00 - Pomoce medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a ponadto : - złożą jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej przed upływem terminu składania ofert . - treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń : spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a,b,c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 4. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2) 5. Formularz/ e cenowy/ e oferty - (załącznik numer 3) 6.Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty i w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. 7. Oświadczenie ,że przedmiot przetargu jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (właściwy dokument dołączony do pierwszej partii towaru.)- za wyjątkiem pakietu 12. 8. Formularz - parametry techniczne sprzętu i aparatury.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Podhalanskiego Szpitala Specjalistycznego im.Jana Pawła II w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Dziennik Podawczy Podhalanskiego Szpitala Specjalistycznego im.Jana Pawła II w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie sali gimnastycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie sali gimnastycznej - 4 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: stoły rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stoły rehabilitacyjne - 3 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laseroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do elektroterapii, terapii ultradźwiękowej i laseroterapii- 1 pozycja w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyna do ćwiczeń biernych kończyn dolnych- 1 pozycja w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zaopatrzenie ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zaopatrzenie ortopedyczne- 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: łóżka rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżka rehabilitacyjne - 1 pozycja w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: aparat do koloroterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do koloroterapii - 1 pozycja w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: trakcja kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trakcja kręgosłupa - 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: platforma równoważna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: platforma równoważna- 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szyna do ćwiczeń biernych kończyn górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szyna do ćwiczeń biernych kończyn górnych- 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: symulator jazdy konnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: symulator jazdy konnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: bieżnia i ergometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżnia i ergometr- 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: szafki przyłóżkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szafki przyłóżkowe - 1 pozycja w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: kozetki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozetki - 2 pozycje w pakiecie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.