eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy zakrzew.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Zakrzew: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy zakrzew.
Numer ogłoszenia: 77939 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzew , Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, woj. lubelskie, tel. 0-84 6809700, 6809712, faks 0-84 6809226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy zakrzew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z terenu Gminy Zakrzew obejmujących nieruchomości zamieszkałe przez mieszkańców Gminy Zakrzew, punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pojemników (dzwonów) rozstawionych na terenie Gminy do selektywnej zbiórki odpadów. 1. Charakterystyka Gminy 1) Powierzchnia gminy - 75 km 2. 2) Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 31.03.2015r.- 3084. 3) Szacowana liczba gospodarstw od których będą odbierane odpady - 780. Liczba gospodarstw w trakcie umowy może się zmieniać z powodów naturalnych - wyludniania bądź pojawiania się nowych gospodarstw. 4) Sołectwa wchodzące w skład Gminy Zakrzew: Annów, Baraki, Boża Wola, Dębina, Karolin, Majdan Starowiejski, Nikodemów, Ponikwy, Szklarnia, Targowisko, Targowisko - Kolonia, Tarnawka Druga, Tarnawka Pierwsza, Wólka Ponikiewska, Zakrzew, Zakrzew- Kolonia. 5) Ilość odebranych odpadów z terenu Gminy Zakrzew w 2014 r.: zmieszane - 172,36Mg, selektywnie zebrane - 46,61Mg 6) Punkt Selektywnej zbiórki odpadów komunalnych mieści się w Zakrzewie na terenie wysypiska odpadów komunalnych. 7) Liczba pojemników (dzwonów) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów ( szkło i plastik) ustawionych na terenie Gminy - 26 szt. 8) Mapa gminy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 9) Gmina Zakrzew zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego należy do Regionu Południowo - Zachodniego. 10) Pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów dla mieszkańców zapewnia Gmina. Do dnia 15 czerwca 2015 r. Gmina przekaże wykaz nieruchomości/ gospodarstw domowych, z których należy odbierać odpady wraz z informacją czy dane gospodarstwo zadeklarowało segregację śmieci. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami, obowiązującego prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 j.t. z późn. zm.), - ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013.1399.j.t. z późn. zm.), - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21. z późn. zm), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U.2014.1973.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.2014.1923. ), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U.2012. 630.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013.122.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2012.645); - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz.U. 2012. 676.), - Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego uchwalonym przez Sejmik Województwa Lubelskiego w dniu 30.07.2012 r. (Uchwała nr XXIV/396/2012). - obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Odbiór pojemników i worków z odpadami ustawionych przy najbliższej drodze publicznej a także bezpośrednio z nieruchomości trudnodostępnych ( około 10% wszystkich nieruchomości) następujących frakcji odpadów: a) odpady zmieszane, b) odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale pod warunkiem zgromadzenia ich przez właścicieli nieruchomości w odpowiednich pojemnikach lub workach. Wykonawca zobowiązany jest również do zebrania odpadów leżących obok pojemników (posprzątania) gdy zajdzie taka potrzeba w tym również worków dostawionych z nie segregowanymi odpadami, informując o tym Zamawiającego. Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych w tym z nieruchomości trudniej dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z tych miejsc. 2) Odbiór odpadów, o których mowa w pkt 1) z częstotliwością jeden raz w miesiącu w godzinach 7 - 18 od poniedziałku do soboty. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbioru odpadów i uzyskania jego akceptacji ze strony Zamawiającego. Harmonogram odbioru odpadów ( po wcześniejszym jego uzgodnieniu z Zamawiającym) Wykonawca dostarczy mieszkańcom w terminie do 30.06.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany poinformować mieszkańców o zmianie harmonogramu, ( po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na proponowaną zmianę), z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu od którego ma być stosowany. Zamawiający przewiduje możliwość odebrania odpadów w terminie innym niż wynikającym z uzgodnionego harmonogramu w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od wykonawcy np. złe warunki atmosferyczne (intensywne opady deszczu, śniegu, roztopy) uniemożliwiające dojazd do miejsca odbioru odpadów. 3) Odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zgłoszenie Zamawiającego, nie rzadziej niż raz w roku. Odpady będą zbierane w pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. 4) Odbiór odpadów z pojemników do selektywnej zbiórki (szkło i plastik) rozstawionych na terenie Gminy Zakrzew(dzwonów) szt. 26 na zgłoszenie Zamawiającego w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w roku. 5) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Zakrzew zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego worki na segregowane odpady komunalne w ilości wystarczającej. Worki przezroczyste o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków ( min. 60 ?m) z czytelnie oznaczoną informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Selektywnie zbierane do worków odpady komunalne obejmują: papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe. Szacuje się średnio dwa worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 30 czerwca 2015r. 6) Wykonawca będzie dostarczał nieodpłatnie mieszkańcom Gminy Zakrzew worki na odpady zmieszane w ilości wystarczającej. Worki czarne 120 litrów odpowiednio wytrzymałe i czytelnie oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. Szacowana ilość gospodarstw przewidzianych do odbioru odpadów zmieszanych gromadzonych w workach -10% gospodarstw. Szacuje się średnio 2 worki na jedno gospodarstwo domowe miesięcznie. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości do 30 czerwca 2015 r. 7) Wykonawca raz w roku zorganizuje zbiórkę na terenie Gminy odpadów wielkogabarytowych i sprzętu elektrycznego i elektronicznego w formie wystawki przy drodze w poszczególnych miejscowościach. 8) Wykonawca zmieszane odpady komunalne, odpady zielone będzie przekazywał do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach realizacji umowy nie może mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym ( dotyczy każdego roku w którym świadczy usługi tj.: 2015, 2016, 2017) w odniesieniu do masy odebranych odpadów z terenu Gminy Zakrzew poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła , przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej dla gmin w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 9) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć w danym roku kalendarzowym ( dotyczy każdego roku w którym świadczy usługi tj.: 2015, 2016, 2017) masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji odbieranych z terenu Gminy Zakrzew przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów ( Dz. U. z 2012 poz. 676). 10) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążących na właścicielu nieruchomości obowiązków w zakresie segregowania odpadów komunalnych, gromadzenia odpadów w pojemnikach i workach - zgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew i złożoną deklaracją. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. Przez monitorowanie Zamawiający rozumie sprawdzenie zawartości pojemników i worków poprzez zajrzenie przez Wykonawcę do pojemników i worków, celem stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu ( drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie, maksymalnie do 7 dni roboczych ) informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zakrzew gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do odbierania w niewłaściwych pojemnikach lub przekazywaniu odpadów niezgodnie z deklaracją w zakresie selektywnego zbierania. Informacja powinna zawierać w szczególności: adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew lub z deklaracją, dane pracowników, którzy stwierdzili fakty niezgodne z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzew lub z deklaracją oraz dokładną datę i godzinę stwierdzenia tych faktów. Wykonawca powinien udokumentować stwierdzone nieprawidłowości, np. poprzez wykonanie zdjęć, zapisów filmowych lub audiowizualnych, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości, identyfikację miejsca i daty. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in.: a) prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu: informacji o ilości odebranych odpadów (zmieszanych i selektywnie zebranych), z podaniem ilości zebranych poszczególnych rodzajów odpadów, Oświadczenia o odebraniu odpadów wystawionych przez mieszkańców w danym miesiącu. b)sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 j.t. z późn. zm.) - i przekazywania ich Wójtowi Gminy Zakrzew w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 12) Wykonawca zobowiązany jest do: a) posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, b) utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych, c) spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, d) posiadania odpowiednio usytuowanej i wyposażonej bazy magazynowo- transportowej - z zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013.122). 13) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji np. nieodebranie odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków w przeciągu 48 godzin od otrzymania informacji od Zamawiającego. 14) System nie obejmuje odbioru odpadów wytwarzanych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej. 15) Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy a) posiadają aktualne zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz.21), b) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Zakrzew, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, c) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca : a) będzie dysponował samochodami spełniającymi wymogi techniczne do odbioru odpadów w łącznej ilości: - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie, - co najmniej jeden pojazd bez funkcji kompaktującej. i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedstawi wykaz wymaganego sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ( odbiorem i zagospodarowaniem odpadów) na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł i na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku przedłoży Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio- kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp należy złożyć: 1) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 4 do SIWZ ). 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty, oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w sytuacjach wskazanych w pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5.Wykonawcy powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, w celu umożliwienia dokonania przez Zamawiającego oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązani są przedłożyć: 1) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że podmiot ten jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności za zrealizowaną usługę - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa o realizację zamówienia z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta na takich warunkach jakie wynikają z postanowień niniejszej specyfikacji i z załączonego do SIWZ wzoru umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ ) z uwzględnieniem treści oferty. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanych we wzorze umowy (zał. Nr 7 do SIWZ) 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres odbierania odpadów komunalnych. 2) Zmiana instalacji wskazanej w § 4 pkt 8, 3) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług o ile wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 4) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. 5) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne o ile Wykonawca udowodni, przedstawiając stosowne kalkulacje, iż ma to wpływ na koszty wykonywania niniejszego zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin/zakrzew
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew, pokój nr 2, punkt obsługi klienta na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.