eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW / AZ / PN - 8 / 15 Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Wrocław: UMW / AZ / PN - 8 / 15 Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 77926 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15435 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PN - 8 / 15 Budowa / rozbudowa sieci komputerowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa /rozbudowa sieci komputerowej w jednostkach UMW zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia realizowana na podstawie okresowych zleceń wystawianych przez zamawiającego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. a) Budowa / rozbudowa sieci komputerowej w jednostkach UMW obejmuje m.in.: . Budowę / rozbudowę okablowania strukturalnego, Budowę / rozbudowę zasilania przyłączy logicznych, . MontaS / demontaS szaf krosowniczych. b) Realizacja umowy: 1. Wykonawca przedstawi w OSK swoich pracowników wytypowanych do realizacji zleceń w zakresie budowy/rozbudowy sieci komputerowych w jednostkach UMW. 2. Wykonawca realizuje zlecenie na podstawie otrzymanych z OSK dokumentów (wniosków) zawierających podstawowe informacje o przedmiocie robót oraz miejscu ich realizacji (nazwa, adres, telefon do osoby kontaktowej dla której ma być realizowane zlecenie) 3. Dokumenty (wnioski) są numerowane w OSK i wpisywane do rejestru. 4. Za poprawność wystawionych dokumentów (wniosków) odpowiada OSK. 5. Przed realizacją zlecenia Wykonawca wraz z przedstawicielem OSK dokona wizji lokalnej w miejscu przyszłych prac w celu ustalenia szczegółów realizacji zlecenia oraz wykonania kosztorysu w przypadku konieczności dodatkowych prac nieujętych w tabeli kosztów jednostkowych. 6. Dostarczenie dokumentów (wniosków) do Wykonawcy jest realizowane poprzez wysłanie faksu z równoczesnym powiadomieniem pocztą elektroniczną o nowym zleceniu. Istnieje równieS możliwość odbioru osobistego dokumentów za pokwitowaniem odbioru. Czas realizacji zlecenia przez Wykonawcę liczony będzie od daty odbioru dokumentów (wniosków), w przypadku wysłania ich faksem brana pod uwagę jest data wysłania faksu. 7. Termin wykonania zlecenia stanowi kryterium oceny ofert: 8. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami i przepisami ppoż. i BHP, a materiały uSyte do budowy posiadają wymagane atesty. 9. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia terminu wykonania prac z pracownikiem OSK oraz użytkownikami pomieszczeń oraz uzgodnień odnośnie organizacji i zabezpieczenia technicznego prac oraz warunków bezpiecznego ich wykonania. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania niezbędnych pomiarów kontrolnych i sporządzenia dokumentacji powykonawczej wg wzoru dostępnego u Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą wykonanych prac naleSy dostarczyć w formie papierowej oraz elektronicznej (format pdf) wraz z dodatkowymi plikami z urządzeń pomiarowych (wyniki pomiarów). Na życzenie wybrane pomiary będą przeprowadzane w obecności pracownika OSK. 11. Wykonawca zobowiązuje się, po zakończeniu robót, do uporządkowania pomieszczeń, w których wykonywane były prace, w zakresie jego obowiązującym. 12. Odbiór protokólarny wykonanych prac następuje po zakończeniu prac instalatorskich i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. Dokumentację należy dostarczyć najpóźniej w przeddzień odbioru. 13. Ustala się, że na wykonane prace budowlane i montażowe Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji. 14. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 8 godzin od momentu jej zgłoszenia przez osobę upowaSnioną ze strony Zamawiającego, a naprawa zostanie dokonana w ciągu 2 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia. 15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami technicznymi dotyczącymi budowy sieci w jednostkach UMW przedstawionym w załączniku nr 2 do umowy. 16. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą ze strony OSK są: . Elżbieta Hebzda (071) 784-11-11, e-mail: admin@umed.wroc.pl .Piotr Tomaszewski (071) 784-11-11, e-mail: admin@umed.wroc.pl c) Założenia dodatkowe: 1. Prognozowana wielkość i zakres robót, sporządzona na podstawie zamówień udzielonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, została przedstawiona w tabeli kosztów jednostkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia zgodnie z bieżącymi potrzebami, a nie na podstawie przedstawionej prognozy. 2. Zlecenia są rozliczane ryczałtowo wg. cen podanych w tabeli kosztów jednostkowych. 3. W związku ze sposobem rozliczania funduszy w jednostkach UMW ustala się, że zlecenie przyjęte do realizacji MUSI zakończyć się w tym samym roku kalendarzowym, w przeciwnym razie nie ma możliwości późniejszego jego rozliczenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marengo IT Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 5-7, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85467,46

  • Oferta z najniższą ceną: 54132,30 / Oferta z najwyższą ceną: 112901,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.