eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Chojnice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Numer ogłoszenia: 77917 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Gminy w Chojnicach, zgodnie ze SIWZ. Sprzęt i oprogramowanie objęte zamówieniem opisano szczegółowo w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji oraz formularzu ofertowym. Zamawiający żąda aby przedmiot dostawy był objęty 3 letnim okresem gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) Komputery stacjonarne: - wydruk ze strony internetowej http://www.passmark.com/index.html potwierdzający, że procesor wchodzący w skład komputera, osiągnął w teście PassMark Software w zakładce CPU Benchmarks wynik minimum 2800 punktów lub dokument lub oświadczenie, w którym potwierdzone zostanie, że oferowany w komputerze procesor został poddany w/w testowi i uzyskał w nim wymaganą ilość punktów; - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanych urządzeń; - certyfikat/deklarację potwierdzającą, że zestaw komputerowy został wyprodukowany zgodnie ze standardem ISO9001; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta komputera; - specyfikację zaoferowanego komputera stacjonarnego, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada on parametry i oprogramowanie szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 4 do niniejszej Specyfikacji. b) Monitory do komputerów stacjonarnych: - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanych urządzeń; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta monitora; - specyfikację zaoferowanego monitora, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada on parametry szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 5 do niniejszej Specyfikacji. c) Laptop: - wydruk ze strony internetowej http://www.passmark.com/index.html potwierdzający, że procesor wchodzący w skład komputera, osiągnął w teście PassMark Software w zakładce CPU Benchmarks wynik minimum 3000 punktów lub dokument lub oświadczenie, w którym potwierdzone zostanie, że oferowany w komputerze procesor został poddany w/w testowi i uzyskał w nim wymaganą ilość punktów; - wydruk ze strony internetowej http://www.passmark.com/index.html potwierdzający, że karta graficzna wchodząca w skład komputera, osiągnęła w teście PassMark Software w zakładce Video Card Benchmarks wynik minimum 800 punktów lub dokument lub oświadczenie, w którym potwierdzone zostanie, że oferowana w komputerze karta graficzna została poddana w/w testowi i uzyskała w nim wymaganą ilość punktów; - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanych urządzeń; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta laptopa; - specyfikację zaoferowanego laptopa, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada on parametry i oprogramowanie szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 6 do niniejszej Specyfikacji. d) Drukarka: - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanego urządzenia; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta monitora; - specyfikacja zaoferowanej drukarki, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada ona parametry szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 7 do niniejszej Specyfikacji. e) Skaner: - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanego urządzenia; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta skanera; - specyfikacja zaoferowanego skanera, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada on parametry szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 10 do niniejszej Specyfikacji. f) Macierz HDD: - oświadczenie/deklarację CE wystawione dla oferowanego urządzenia; - oświadczenie Wykonawcy, że naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez producenta - lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta macierzy; - specyfikacja zaoferowanej macierzy, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie czy posiada ona parametry szczegółowo wskazane w załączniku nr 6 pkt 9 do niniejszej Specyfikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 1 terminu wykonania zamówienia: a) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c) przerwa w realizacji powstała z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem, e) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, f) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, g) wystąpienie siły wyższej, h) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, i) przeszkody i trudności formalno-prawne, j) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt XIX.3.1. SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2 terminów płatności: a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, b) wystąpienie siły wyższej, c) zmiana terminu wykonania zamówienia, 3 wynagrodzenia: a) urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) przyczyny o obiektywnym charakterze, istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia (zmniejszenie wynagrodzenia), c) sądowa waloryzacja zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, Biuro 02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.