eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu florystycznego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu florystycznego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 77908 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48996 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu florystycznego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Florystyka - kompozycje kwiatowe dla 8-9 uczniów i uczennic Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności: a. zapewnić prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w realizacji kursów z tematu objętego przedmiotową umową; b. pokryć koszty organizacji kursu dostarczając m.in. żywy i suszony materiał roślinny - w tym co najmniej po 5 rodzajów kwiatów, pojemniki/naczynia - szklane, ceramiczne, wiklinowe, wstążki, druty, taśmy, papiery dekoracyjne, dodatki, materiały do wykonania biżuterii, pudełka, butelki. Wszystkie w/w materiały niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu, które nie zostały zużyte w całości podczas kursu oraz prace wykonane przez uczestników w trakcie zajęć, po zakończeniu kursu przejdą na własność Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych Nr 3 w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie; c. zapewnić dostęp do sprzętu, wszelkich narzędzi/ urządzeń/akcesoriów, (m.in. stelaże/konstrukcje do dekoracji stołu i pomieszczenia), niezbędnych do wykonania zaplanowanych bukietów, kompozycji i dekoracji przez każdego uczestnika; d. dostarczyć na własność dla każdego uczestnika kursu materiały dydaktyczne (opracowania zgodne z tematyką szkolenia) oraz płytkę CD ze zdjęciami wszystkich prac wykonanych w ramach kursu. 3/.Ramowy program kursu: program obejmuje 20 godzin kursu florystycznego, w tym maksymalnie 2 godziny teorii i 18 godzin praktyki. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Część teoretyczna: a. zasady tworzenia kompozycji i bukietów. b. podstawowe style i sposoby łączenia kolorów. Część praktyczna: a. tworzenie bukietów okolicznościowych z kwiatów - minimum jeden bukiet z kwiatów żywych i dwa bukiety z kwiatów suszonych wykonane różnymi technikami, b. tworzenie kompozycji kwiatowych w różnych naczyniach (szklanych, ceramicznych, wiklinowych) - jedna kompozycja wykonana z kwiatów żywych i jedna kompozycja wykonana z kwiatów suszonych), c. tworzenie biżuterii kwiatowej (wykonanie minimum dwóch elementów, np. przypinki i bransolety, w tym jeden z kwiatów suszonych), d. tworzenie wianków (wykonanie minimum jednego), e. dekorowanie stołu i pomieszczenia, f. artystyczne pakowanie prezentów (zapakowanie pudełka i butelki). 4/.Liczba uczestników: 8-9 osób. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 5/.Czas trwania kursu: 20 godzin, w tym część teoretyczna 2 godziny, część praktyczna 18 godzin, przez godzinę zajęć należy rozumieć 45 minut. Przewiduje się przerwy w trakcie prowadzenia zajęć, w tym jedną przerwę 30 minutową. 6/.Czas realizacji: do 31 maja 2015 roku. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Zajęcia muszą być przeprowadzone w ciągu weekendu. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 7/.Umowa będzie realizowana w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych nr 3 w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale, które nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych w danym dniu. 8/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), b. realizacja kursu przez kadrę, posiadającą kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, c. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 9/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. 10/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. Zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie wystawi Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak, ul. Partyzantów 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4067,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4446,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.