eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Kowalewo Pomorskie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom.
Numer ogłoszenia: 77883 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowalewopomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kowalewo Pom. 2. Zadanie obejmuje: A. przebudowę drogi gminnej nr 110127C zlokalizowanej na dz. geod. nr 208/1, 208/2, obręb ewidencyjny Bielsk, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2108C; B. przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na dz. geod. nr 290, 254, 335, obręb ewidencyjny Mariany, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdów na skrzyżowania z drogami powiatowymi nr 2103C i 2104C; C. przebudowę drogi gminnej nr 110121C zlokalizowanej na dz. geod. nr 68/1, obręb ewidencyjny Szychowo, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2104C; D. przebudowę drogi gminnej nr 110117C zlokalizowanej na dz. geod. nr 27, obręb ewidencyjny Szychowo, gm. Kowalewo Pom. wraz z przebudową wjazdu na skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2107C. A. Przebudowa drogi gminnej nr 110127C w m. Bielsk na odcinku 1,232km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,0m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 5,6m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 5,0m - ułożona w dwóch warstwach; 3) na odcinku od km 0+000 do km 0+200 wykonanie nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego grubości 10cm, ułożonego na szer. 4,0mb, przy użyciu rozściełacza mas bitumicznych w dwóch warstwach po 5cm (po zagęszczeniu). Surowiec należy przesortować (surowiec posiada bryły ponadwymiarowe), załadować i przetransportować na odległość do 5km; 4) na odcinku od km 0+200 do 1+232 wykonanie nawierzchni jezdni z kamienia wapiennego frakcji 16-22mm o grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem średniorozpadową emulsją w ilości 3l/m2 wraz z grysami (skały twarde naturalne) 8-11mm w ilości 12kg/m2, na szer. 4,0m; 5) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 4,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5l/m2, grysy 5-8mm - 13kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2l/m2, grysy 2-5mm - 10kg/m2; 6) w obrębie skrzyżowań - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 7) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 8) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 4,0m, dł. 1,5m); 9) odprowadzenie wód deszczowych; 10) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni na odcinku km 0+000 - 0+200 jest wykonanie 10cm warstwy z destruktu asfaltowego, natomiast na odcinku 0+200 - 1+232 jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni na odcinku 0+200 - 1+232 w przypadku, gdy pozyska dodatkową ilość destruktu asfaltowego oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. B. Przebudowa drogi gminnej w m. Mariany na odcinku 1,996km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,0m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 10cm po zagęszczeniu na szer. 5,6m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 5,0m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 4,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne), w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowań - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 4,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 3 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. C. Przebudowa nr 110121C w m. Szychowo na odcinku 1,154km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,4m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 6,4m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 6,2m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 5,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 5,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowania - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 5,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. Przebudowa drogi realizowana będzie w dwóch etapach w latach 2015/2016. Wielkość robót budowlanych realizowanych w 2015 r. zostanie ustalona na podstawie zaproponowanego kosztu jednostkowego (wynikającego z kosztu robót zaproponowanego przez Wykonawcę przez całkowitą długość drogi) oraz wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający może przeznaczyć w 2015 r. na sfinansowanie zadania. D. Przebudowa nr 110117C w m. Szychowo na odcinku 0,426km m.in. obejmuje: 1) przeprofilowanie istniejącej nawierzchni drogi z przygotowaniem pod ułożenie dolnej warstwy kamienia wapiennego na szer. 6,4m; 2) wykonanie warstwy podbudowy z kamienia wapiennego frakcji 0-63 mm gr. 13cm po zagęszczeniu na szer. 6,4m oraz frakcji 0-31,5mm gr. 7cm po zagęszczeniu na szer. 6,2m - ułożona w dwóch warstwach; 3) wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm, ułożonej na szer. 5,0mb wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2; 4) wykonanie podwójnego sprysku emulsją asfaltową wraz z grysami (skały twarde naturalne) na szer. 5,0m, w ilości: - I sprysk - emulsja 2,5 l/m2, grysy 5-8 mm - 13 kg/m2; - II sprysk - emulsja 2,2 l/m2, grysy 2-5 mm - 10 kg/m2; 5) w obrębie skrzyżowania - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; 6) wykonanie poboczy z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm szer. 0,5m na stronę; 7) wykonanie zjazdów z kamienia wapiennego frakcji 0-31,5mm (max. wymiary zjazdu: szer. 5,0m, dł. 1,5m); 8) odprowadzenie wód deszczowych; 9) wprowadzenie organizacji ruchu. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin i pomiarów dokonanych w terenie. Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. UWAGA! Podstawową technologią wykonania górnej warstwy nawierzchni jest wykonanie warstwy kruszywa wapiennego frakcji 16/22mm grubości 5cm wraz z wgłębnym bitumowaniem emulsją średniorozpadową K2 w ilości 3,0l/m2 oraz zamknięciem grysami (skały twarde naturalne) 8/11mm w ilości 12km/m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni w przypadku, gdy pozyska destrukt asfaltowy oraz zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana technologii nastąpi wraz ze zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w tym zakresie, ustalonego na podstawie cen jednostkowych poszczególnych (tożsamych) pozycji kosztorysowych dla zadania określonych w pkt A. Zmiana technologii wykonania górnej warstwy nawierzchni, skutkować będzie również zmianą grubości warstwy pobocza z kamienia wapiennego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową drogi, wykonawca zobowiązuje się do przesiania destruktu asfaltowego w celu wyeliminowania materiału o frakcji powyżej 31,5mm. Załadunek i transport destruktu z placu składowego na teren budowy oddalony do 8km, zabezpiecza i pokrywa Wykonawca. Nawierzchnię z destruktu należy układać dwuwarstwowo. 2) Kamień wapienny oraz destrukt asfaltowy, należy ułożyć rozściełaczem mas bitumicznych przy założeniu: - kamień wapienny podbudowy - maksimum za dwoma przejściami maszyny, - kamień wapienny frakcji 16-22mm - za jednym przejściem maszyny, - destrukt asfaltowy - za jednym przejściem maszyny. 3) Utrwalenie emulsją i grysami należy wykonać równomiernie na całej powierzchni przy pomocy skrapiarki samojezdnej z komputerowym dozowaniem emulsji i doczepianej posypywarki oraz ubić walcem ogumionym. 4) Poszczególne warstwy kamienia wapiennego oraz destruktu asfaltowego należy zagęścić przy użyciu walca metalowego samojezdnego z wibratorem. 5) Kamień wapienny frakcji 0-63mm, 0-31,5mm i 16-22mm niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. Co najmniej na trzy tygodnie przed zaplanowanym wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów przeznaczonych do robót, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu/Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia, szczegółowe informacje dotyczące proponowanego źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania tych materiałów jak również odpowiednie świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań w celu wykazania, że materiały uzyskane z dopuszczonego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania SSTWiOR w czasie realizacji robót. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8) Wykonawca na własny koszt ustanawia kierownika budowy. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 11) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, tj. wytyczenie obiektu oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. 4. Destrukt asfaltowy, niezbędny do wykonania zamówienia we własnym zakresie zabezpiecza Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Informacja na temat wadium: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni potwierdzić należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 4 km drogi w technologii stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, tj. robót polegających na ułożeniu nawierzchni z destruktu asfaltowego, bądź metodą wgłębnego bitumowania przy użyciu rozściełacza mas bitumicznych o szerokości roboczej min. 5,0mb (za jednym przejściem maszyny) wraz z dwukrotnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami przy użyciu skrapiarki samojezdnej z komputerowym dozowaniem emulsji wraz z doczepianą posypywarką grysów. Zamawiający dopuszcza spełnienie niniejszego warunku, poprzez wykazanie przez wykonawcę należytego wykonania co najmniej 4 km drogi w technologii równoważnej, wraz z opisaniem zastosowanej technologii, do przedmiotu niniejszego postępowania, z zachowaniem warunku określonego w pkt 5 ppkt 5.1.3. Z opisu realizacji zadania równoważnego musi jednoznacznie wynikać, że górna warstwa kamienia wapiennego lub melafiru, została ułożona przy użyciu rozściełacza mas bitumicznych o szerokości roboczej min. 5,0mb, przy grubości warstwy nie większej jak 6 cm. Wykonawca powinien przedstawić tylko wykaz robót budowlanych odpowiadających niniejszemu warunkowi, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że zapewni wymagany sprzęt, w tym. m.in. urządzenie do przesiania destruktu, rozściełacz mas bitumicznych o wymaganej szerokości 5,0mb, skrapiarka samojezdna z komputerowym dozowaniem emulsji wraz z doczepianą posypywarką grysów, walec metalowy samojezdny z wibratorem, walec ogumiony, niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w branży budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien potwierdzić posiadanie opłaconej polisy, bądź innego dokumentu, potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym wartość ubezpieczenia nie może być mniejsza od wartości zamówienia brutto określonej w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 15 SIWZ; 2) wypełniony kosztorys ofertowy, stanowiący odpowiednio załącznik nr 16, 17, 18, 19; 3) pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin rękojmi - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej; b) zmiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej; c) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego; 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac związanych z wgłębnym bitumowaniem oraz powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami, zgodnie z warunkami określonymi w SST; b) uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron; 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej dokumentacji projektowej lub zmiany materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wówczas Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy przedmiar i kosztorys, a ustalenie wynagrodzenia za roboty dodatkowe odbywać się będzie na podstawie negocjacji stron; 4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany składu osobowego: inspektora nadzoru budowlanego lub kierownika budowy, z przyczyn niezależnych od obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowalewopomorskie.ornet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kowalewie Pom., ul. Św. Mikołaja 5, 87-410 Kowalewo Pom. (biuro nr 6).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kowalewie Pom., Pl. Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pom. (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.