To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-08
Brwinów: Budowa chodnika i ciągu pieszo rowerowego w Czubinie
Numer ogłoszenia: 77850 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29865 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i ciągu pieszo rowerowego w Czubinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i ciągu pieszo rowerowego w Czubinie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, w tym: 1) budowę ciągu pieszo-rowerowego i chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 720 na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1509W (od przejścia dla pieszych) do granicy Gminy Brwinów (objęte decyzją zrid i zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę) z betonu asfaltowego i z kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm , 2) oznakowanie poziome należy wykonać masą chemoutwardzalną grubowarstwową, 3) zapewnienie stałego nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzją zrid, 4) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 5) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 6) sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 7) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 8) oznakowanie terenu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, 9) zapewnienie specjalistycznych nadzorów zgodnie z Protokołem z narady koordynacyjnej w sprawie uzgodnienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu i STWiOR, 10) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 11) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 12) odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, 13) uzgadnianie na bieżąco z Zamawiającym materiałów do wbudowania, 14) przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji na użytkowanie, a w razie zaistnienia okoliczności uzupełnienia niezbędnych dokumentów - udział Wykonawcy w tym zakresie. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MKL-BUD Michał Lulis, ul. Joliot-Curie 19/35, 02-646 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560113,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 377732,31
Oferta z najniższą ceną: 377732,31 / Oferta z najwyższą ceną: 652729,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- NAPRAWA DRÓG GMINNYCH 2024
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.