eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Krasnystaw: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 77820 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30004 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw, w tym: zadanie nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 1309 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o. o., oraz zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 816 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Miasta Krasnystaw. 2. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych max 4 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. 2) Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 3) Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 4) Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów zmniejszenia żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 5) Prawidłowe wyregulowanie położenie istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na max możliwej do osiągnięcia równomierności oświetlenia. 6) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 7) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia Zakładu Energetycznego. 8) Bieżącą współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 9) Dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla w/w komisji. 10) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: a) czyste klosze i korpusy, b) pozamykane wnęki słupowe, c) wypionowane, czyste słupy, 11) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. 12) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). 13) Wymiana w czasie do 48 godzin źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu lub kradzieży. 14) Wymiana w czasie do 72 godzin tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 15) Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 16) Wymienione powyżej czasy liczone są od daty wpłynięcia reklamacji do RDM w Krasnymstawie (bezpłatny nr telefony 991). 17) Załączenie i wyłączenie istniejących urządzeń oświetleniowych, ponadto czasowe podłączenie oświetlenia dekoracyjnego pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych, związane z imprezami okolicznościowymi organizowanymi przez Urząd Miasta Krasnystaw i jednostki mu podległe. 18) Współpraca z Zamawiającym przy usuwaniu plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela / Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z RZE, właścicielem urządzeń oświetlenia ulic umowy dzierżawy tych urządzeń. 4. Wykaz ulic i ilość punktów oświetleniowych objętych niniejszą umową stanowią Załączniki nr 8 i 9 do niniejszej siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość Rejon Energetyczny Chełm, ul. Trubakowska 61, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199877,34

  • Oferta z najniższą ceną: 181627,66 / Oferta z najwyższą ceną: 199877,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.