eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Rozbudowa ParkówKinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77811 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Gołdap: Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.2 Dziedzictwo naturalne, 6.2.1 Infrastruktura Uzdrowiskowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46609-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, krajowy numer identyfikacyjny 79067123100000, ul. Plac Zwycięstwa  14, 19500   Gołdap, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 876 156 000, faks 876 150 800, e-mail jolanta.sztabinska@goldap.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIK-ZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap. Zadanie I Rozbudowa Parku Kinezyterapeutycznego. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnych; wykonanie przebudowy chodników; wykonanie miejsc postojowych; przebudowę zjazdu; montaż elementów stałej organizacji ruchu ; wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawkowe. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodniki z płyt granitowych gr. 8 cm i kostki granitowej czarnej gr. 8 - 11 cm, zjazd i miejsca postojowe z kostki granitowej szarej gr. 8-11 cm/ betonu asfaltowego. Powierzchnia utwardzenia ogółem -15 944,70 m2, w tym: piesze 6 773,10 m2, jezdne i parkingi 8 970,60 m2, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw 201,00 m2; zabudowa (toaleta publiczna) - 10,0 m2 ; tereny zieleni - 1 526,60 m2. Wyposażenie terenu w urządzenia wypoczynkowe i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe z oparciem (z betonu architektonicznego) - 9 szt, siedziska na murkach - 6,6 mb, ławki parkowe z oparciem - 7 szt, kosze na odpady stal.- drewniane - 9 szt, kosze na odpady betonowe - 7 szt, stojaki na rowery - 4 szt, osłony na drzewa - 36 szt, donice betonowe -4 szt., słupy ogłoszeniowe - 4szt, tablice ogłoszeniowe - 2 szt, gabloty ogłoszeniowe -2szt, maszty flagowe -3 szt, kierunkowskazy i ulicowskazy - 3 szt, parkomaty solarne - 4 szt, infokiosk - 1 szt, toaleta z wiatą przystankową - 1szt, urządzenia zabawowe - linarium - 1szt, lampy nawierzchniowe -93 szt, murki oporowe donic, remont istniejących schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych. Urządzenie terenów zieleni. Projektowana zieleń obejmuje drzewa drzewa form piennych sadzone wzdłuż ciągów jezdnych i pieszych (wymiana i uzupełnienia), grupy krzewów w formie skupin oraz ozdobne kompozycje stałe i sezonowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 9, 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 12, 13 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Użyte materiały i urządzenia - w zakresie malej architektury i wyposażenia należy dostosować do istniejących w parku miejskim - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym. Zadanie II Budowa ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej Zadanie nie obejmuje robót drogowych w obrębie działki PKP. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnej, wykonanie przebudowy zjazdów, wykonanie nawierzchni pieszych i rowerowych, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia kinezyterapeutyczne, wykonanie nawierzchni żwirowo - tłuczniowej ścieżki sprawnościowej, montaż elementów stałej organizacji ruchu. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdy i miejsca postojowe z kostki betonowej gr 8 cm, nawierzchnia placu kinezyterapeutycznego z kostki betonowej gr 5 cm oraz płyt gr 4 cm, ścieżka sprawnościowa z mieszanki żwirowo - tłuczniowej. Powierzchnia utwardzenia nawierzchni - 9 096,80 m2, w tym jezdne (ulica) 4 789,70m2, parkingi, zjazdy, opaski 543,0 m2, rowerowe 1 729,40 m2, piesze (chodniki) 1 467,60 m2, piesze (plac wypoczynkowy) 145,80 m2, nawierzchnia bezpieczna 224,40m2, nawierzchnia żwirowo -tłuczniowa 196,90 m2; murek oporowy (gabiony) - 236,50 m2; tereny zielone - 2 244,50 m2. Wyposażenie placu kinezyterapeutycznego oraz placów wypoczynkowych w urządzenia gimnastyczne, wypoczynkowe, i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe bez oparcia - 8 szt, kosze na odpady betonowe - 4 szt, stojaki na rowery - 1 szt, tablice informacyjne - 2 szt, kierunkowskazy i ulico wskazy - 1szt, zespół urządzeń kinezyterapeutycznych 1 komplet, murki oporowe - gabiony. Urządzenie terenów zieleni. Projektowana zieleń obejmuje drzewa drzewa form piennych, grupy krzewów w formie skupin oraz nasadzenia okrywowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 17, 18 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 19 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 20 (nie uwzględniamy poz. 2 "Roboty drogowe - w obrębie działki PKP", 21 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Użyte materiały i urządzenia w zakresie ciągów pieszych i rowerowych należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym. Zadanie III Budowa parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej. 1) Budowa parkingu: Budowa jezdni o dł. 150,66 m i szer zmiennej 6,0 i 5,0 m, budowa 102 miejsc parkingowych wraz z trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych łącznej pow. 1 398,2 m2 oraz chodników dla pieszych pow. 850,0 m2 Zakres robót: - roboty ziemne związane z usunięciem humusu, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (miejsca wjazdu i wyjazdu), - roboty ziemne związane z wykopaniem nasypów, wykonaniem wykopów korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, - założenie rur osłonowych na istniejących kablach En, - wykonanie oświetlenia parkingu, - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi, - budowę konstrukcji jezdni, parkingów, chodników - oznakowanie poziome i pionowe. 2) Toaleta: Budowa (montaż) prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej WC, przystosowanej dla kobiet, mężczyzn, osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi, wykonanej w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Posadowienie typowej toalety na płycie żelbetowej. Podłączenie do istniejącej sieci zasilania elektrycznego oraz sieci wod-kan poprzez przyłącza. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 25,26, 27 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 28, 29, 30, 31 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 32, 33 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Użyte materiały i urządzenia w zakresie nawierzchni oraz oświetlenia należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej- zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektach wykonawczych. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 36 do SIWZ Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, prowadzenia prac zgodnie z wydanym pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na roboty budowlane polegające na rozbudowie parku Kinezyterapeutycznego w Gołdapi z dn. 22.07.2016 roku, znak: ZN.II.5142.2.167.2016.lg m.in. przez prowadzenie prac ziemnych pod nadzorem archeologicznym, na które Zamawiający uzyska odrębne pozwolenie - dotyczy Zadania nr I organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), zagospodarowania we własnym zakresie drewna z wycinki drzew po jego wykupieniu od Zamawiającego po aktualnych cenach (90 zł/m3 brutto). Klasyfikacji drewna dokona Wykonawca przy akceptacji przedstawiciela Zamawiającego i inspektora nadzoru, przewiezienia materiałów z rozbiórki nadających się do powtórnego użytku na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w odległości do 10 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45212120-3, 45310000-3, 45332000-3, 45111300-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Rozbudowa Parku Kinezyterapeutycznego.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4491642.61
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIEL-BUD Wojciech Rukat,  ziel-bud@ziel-bud.om.pl,  ul. Mehoffera 12 03-158 Warszawa,  03-158,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5227502,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5227502,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6758864,99
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Budowa ścieżki kinezyterapeutycznj w ul. Stadinowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1197828.82
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gspodarki Komunalnej Sp. z o.o.,  pgkgoldap@op.pl,  ul. Konstytucji 3 Maja 1A 19-500 Gołdap,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1304392,19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1304392,19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2939608,27
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Budowa parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT951371.41
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gspodarki Komunalnej Sp. z o.o.,  pgkgoldap@op.pl,  ul. Konstytucji 3 Maja 1A 19-500 Gołdap,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1074652,89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1074652,89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1779676,97
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.