eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Remont parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Radomsku wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Radomsko: Remont parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Radomsku wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 77773 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański , ul. Leszka Czarnego 22/316, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Radomsku wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Radomsku wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w Sekcji II pkt. II.1.3) obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: ROBOTY POMIAROWE 1. Roboty pomiarowe - 0,15km PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ 2) Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10cm - 168,00m 3) Mechaniczne rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych o grub. 7cm - 66,50m2 4) Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grub. 25cm - 66,50m2 5) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25m3 na odkład w gruncie kat. III - 107,58m3 6) Wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokość do 1.5m - szerokość 0.8-1.5m - 17,90m3 7) Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub.15cm - 92,00m2 8) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm - 68,00m 9) Przyłącze kanalizacyjne z rur kamionkowych - rurociągi o śr. 200mm/analogia włączenie do istniejącej studni z wykonaniem kaskady z rur PVC/ - 1,00m 10) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000 mm w gotowym wykopie o głębok. max 1,5m - 2,00 stud. 11) Kanały z rur PVC /klasy S /łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm - 16,00m 12) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu - 4,00 szt. 13) Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 1.5 m kat. gr. III-IV -szerokość 0.8-1.5m /obsypka rur i nadsypka 0,5m ponad wierzch rury-piaskiem / - 59,21m3 14) Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odl. do 10m w gruncie kat. I-III - 46,62m3 15) Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.25m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 3km - 100,14m3 16) Podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15cm - 66,50 m2 17) Podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa górna o grub. po zagęszcz. 10cm - 66,50 m2 18) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grub. po zagęszcz. 6cm - 66,50m2 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 19) Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na podsypce cem. piaskowej - 90,00m 20) Rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 5,4m3 21) Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5cm oraz kostki betonowej na podsypce cem. piaskowej-115,00 m2 22) Rozebranie obrzeży 6x20cm na podsypce piaskowej - 70,00m 23) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odleg. 5km - 18,00m3 KRAWĘŻNIKI 24) Ława pod krawężniki betonowa z oporem - 7,38m3 25) Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm na podsypce cem. piaskowej - 123,00m PODBUDOWA - STOISKA PARKINGOWE 26) Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 4km - 57,5 m3 27) Mechaniczne profilowanie i zagaszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV - 115,00m2 28) Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10cm - 115,00m2 29) Podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa dolna o grub. po zagęszcz. 15cm-115,00 m2 30) Podbudowa z kruszywa łamanego-warstwa górna o grub. po zagęszcz. 10cm-115,00 m2 31) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej - 115,00m2 32) Rowki pod obrzeże wym. 20x20 cm w gruncie kat. I-II - 53,00m 33) Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25m3 na odkład w gruncie kat. III - 13,80m3 34) Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. - 53,00m 35) Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - 92,00m2 36) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 92,00m2 NAWIERZCHNIA 37) Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km - 400,00m2 38) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 1430,00m2 39) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - 90,00 t 40) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 4cm - 1430,00m2 OZNAKOWANIE 41) Mechaniczne odnawianie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą akrylową - 60,00m2 ROBOTY INNE 42) Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gr. III-IV) - 6,00m2 43) Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5cm - 45,00m2 44) Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 3,00 szt. 45) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 1,00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 PLN - słownie: cztery tysiące złoty 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie dróg publicznych o wartości zadania minimum 100 000,00 brutto zł każde. Uwaga: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej z ograniczeniami z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 PLN; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1.niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1. Oświadczenia oraz dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt. I: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzorów określonych w dodatku nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F do SIWZ, Uwaga: Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a wskazał w ofercie, że będzie dysponował takim potencjałem technicznym i osobami, wówczas winien złożyć oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru w dodatku nr 2D do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego). W wykazie należy wskazać, co najmniej dwie roboty budowlane spełniające wymóg określony Sekcji III.2 pkt I. ppkt 2. 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; W wykazie należy wskazać co najmniej osobę o której mowa Sekcji III.2). pkt I. 3). 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) dokumenty stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w odniesieniu do osoby o której mowa w Sekcji III. 2 pkt I ppkt 3 wykonawca dołączy określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z ograniczeniami wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 8) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. III. 2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt. 1,2,3,4, musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5) Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagania określone w Sekcji III.2 pkt. I ppkt 2,3. 6) Wymagania określone w Sekcji III.2) pkt. I ppkt 4 winny być spełnione przez co najmniej jednego Wykonawcę występującego wspólnie z innymi (wymaganie nie podlega sumowaniu). 7) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 8 nie są wymagane do złożenia przez wszystkich Wykonawców występujący wspólnie jeśli warunki, na potwierdzenie których są składane, zostaną spełnione przez jednego lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie Wykonawców. 8) Formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 9) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 10) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. III.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1 ppkt 2,3,4, - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III.3.2 Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl./bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomsku Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomsku - Kancelaria Ogólna (p.114), 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.