eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Knurów: Przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 77769 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131084 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. zakresu robót w piwnicy ( niski parter) budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5, w tym: 1)remont pomieszczenia nr -1,3 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a)wykonanie sufitu podwieszanego b)malowanie ścian c)wymiana drzwi - 1 szt. 2)remont pomieszczenia nr -1,19 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a)wykonanie ścianki działowej b)wymiana drzwi - 1 szt. c)wykonanie nowej posadzki d)wykonanie sufitu podwieszanego e)wymiana instalacji c.o f)malowanie ścian 3)remont korytarza przyległego do pomieszczenia nr -1,19, w tym: a)wykonanie nowej posadzki b)wykonanie sufitu podwieszanego c)malowanie ścian 4)wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym oświetlenia) i telefonicznych pom. nr -1,3 i pom. nr -1,19, 5)wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego w pom. nr -1,3, -1,19, 1,23, -1,22, -1,27, -1,28, -1,29, 6)roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż instalacji wewnętrznej) 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) w zakresie prac wymienionych w ust. 1 pkt 1 - 3: a)rzut piwnicy (niskiego parteru) z oznaczeniem pomieszczeń objętych remontem - Zał. Nr 9 do umowy, b)dokumentacja projektowa wyszczególniona w ust. 3 pkt 1 lit. a i b, 2)w zakresie prac wymienionych w ust. 1 pkt 4 - 5: a)dokumentacja projektowa wyszczególniona w ust. 3 pkt 1 lit. c i d, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wyszczególniona w ust. 3 pkt 2 lit. a, oraz przedmiar robót i ustalenia wynikające z umowy. 3.Zamawiający przekaże bezpłatnie wybranemu Wykonawcy dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, na którą składają się następujące opracowania: 1)Dokumentacja projektowa, w tym: a)Wyciąg z projektu wykonawczego remontu pomieszczeń przyziemia budynku UM w Knurowie przy ul. Ogana 5 - IV Etap Modernizacji UM Knurów przy ul. Ogana 5 - Instalacje sanitarne - 1 egz. b)Wyciąg z projektu wykonawczego remontu pomieszczeń przyziemia budynku UM w Knurowie przy ul. Ogana 5 - IV Etap modernizacji UM Knurów przy ul. Ogana 5 - Branża ogólnobudowlana - 1 egz. c)Projekt wykonawczy Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - 1 egz. d)Informacje do planu BIOZ - Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - 1 egz. 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), w tym: a)Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - STWiOR - 1 egz. 4.Przekazanie powyższych opracowań nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) w odniesieniu do robót budowlanych na okres 60 miesięcy, z zastrzeżeniem ust. 6. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Zał. Nr 4/1 do wzoru umowy. 7.Okres gwarancyjny na instalacje okablowania strukturalnego sieci komputerowej oraz elementy pasywne dostarczone i zainstalowane w ramach ww. instalacji, ustala się na 15 lat, natomiast okres gwarancyjny na elementy aktywne dostarczone w ramach ww. instalacji, ustala się na 3 lata. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Zał. Nr 4/2 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Grzegorz Gąsior, Mikołowska 113a, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129846,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129509,92

  • Oferta z najniższą ceną: 129509,92 / Oferta z najwyższą ceną: 129509,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.