Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Opole: Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Numer ogłoszenia: 77769 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań (części) tj.: Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach realizacji projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Zadanie nr 3: Dostawa materiałów biurowych realizowana na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie nr 4: Dostawa materiałów biurowych dla Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 5: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Zadanie nr 6: Zakup tonerów na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. 2. Wymagania techniczne: Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadały oryginalne fabryczne opakowania (hermetycznie zamknięte) nie noszące znamion otwierania oraz były wolne od wad technicznych i prawnych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. Pod określeniem materiały równoważne Zamawiający rozumie takie, które są kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Jednocześnie przez równoważne Zamawiający rozumie materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 % z nowych części, nieregenerowane, nie noszące śladów użytkowania o jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszających w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności. Dostarczane materiały powinny posiadać datę ważności, umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantującą użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich Zamawiającemu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Dział Organizacyjno -Administracyjny
ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Dział Organizacyjno -Administracyjny ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 realizowane będzie w ramach projektu pn.: Centra Startowe - sieciowy system wsparcia przedsiębiorczości w województwie opolskim, realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia- Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zadanie nr 2 realizowane będzie w ramach projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Zadanie nr 3 realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw. Zadanie nr 4 - częściowo finansowane będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Zadanie nr 5 - częściowo finansowane będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Zadanie nr 6 realizowane będzie w ramach projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach realizacji projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach realizacji projektu Centra Startowe - sieciowy system wspierania przedsiębiorczości w województwie opolskim w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samo zatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ - dot. zadania nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1B do SIWZ - dot. zadania nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa materiałów biurowych realizowana na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa materiałów biurowych realizowana na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1C do SIWZ - dot. zadania nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa materiałów biurowych dla Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa materiałów biurowych dla Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1D do SIWZ - dot. zadania nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa fabrycznie nowych tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1E do SIWZ - dot. zadania nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Zakup tonerów na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Zakup tonerów na potrzeby projektu Transgraniczna sieć współpracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1E do SIWZ - dot. zadania nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.