eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-02

Ogłoszenie nr 77757 - 2017 z dnia 2017-05-02 r.

Powidz: Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48329-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle  6, 62-430   Powidz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 261 544 471; 261 544 261, faks 261 544 332; 261 544 111, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wykonania napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów oraz pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 2 zadania: Zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 A do SIWZ. Zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dla obu zadań: - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie zgłaszanych napraw pojazdów samochodowych, - wykonywanie konserwacji pojazdów samochodowych, - wykonywanie napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną - komputerową diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, -wykonywanie diagnostyki, w tym serwisowanie ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnich na zimowe, - demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, - montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, - przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objęte obsługą techniczną. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie usługi w siedzibie Wykonawcy (miejsce wykonywania usługi), które to będzie zlokalizowane w odległości drogowej nie większej niż 100 km od granic administracyjnych miejscowości Powidz. 4. Czas oczekiwania na przyjęcie pojazdu do naprawy będzie liczony od chwili zgłoszenia konieczności naprawy przez Zamawiającego do momentu faktycznego przyjęcia 1 pojazdu do naprawy przez Wykonawcę. Termin ten będzie zawierał się w dniach roboczych i nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i dłuższy niż 3 dni robocze,a także będzie podlegał punktacji w ramach kryterium oceny ofert. 5. Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 6 (sześć) miesięcy. Wykonawca w ramach kryterium może wydłużyć ten termin do 12 miesięcy. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu w czasie wykonywania zadań transportowych w trasie w okresie gwarancji, Wykonawca zorganizuje transport uszkodzonego pojazdu do miejsca naprawy w ciągu 24 godzin. Po terminie gwarancji transport zorganizuje Zamawiający. Gwarancja na podzespoły wymienione w trakcie naprawy będzie odnotowana w książce pojazdów. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały szczegółowo określone w ust. 2 niniejszej części ogłoszenia. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50110000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ADEN" Dariusz Niezgódka,  phuaden@gmail.com,  ul. Kolejowa 2,  62-200,  Gniezno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Cena dotyczy 1 roboczogodziny.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.