eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w ramach działania 6.1.3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Katowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w ramach działania 6.1.3
Numer ogłoszenia: 77753 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, fax 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w ramach działania 6.1.3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe . Część 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 16.06.2008 r. do 16.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 15.09.2008 r. do 15.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Sprzedawca - kasjer. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 120 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. zasady profesjonalnej obsługi klienta b. zasady i obsługa procesu sprzedaży c. nowoczesne techniki sprzedaży d. zasady prowadzenia rozliczeń finansowych e. podatek od wartości dodanej f. kody kreskowe g. obsługa kas fiskalnych h. obsługa komputera i. komputerowe wspomaganie zarządzania obrotem j. fakturowanie wspomagane komputerem k. praktyczne aspekty realizacji zasad GHP,GMP l. podstawowe zasady systemu HACCP i zasady dobrej praktyki higienicznej m. książeczka Sanepid-u n. pierwsza pomoc przedmedyczna o. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich do książeczki Sanepid-u, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - książeczka Sanepid-u, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 16.06.2008 r. do 22.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 08.09.2008 r. do 15.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik administracyjno - biurowy. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. organizacja pracy biurowej b. obsługa urządzeń biurowych c. zasady obsługi interesanta d. prezentacja i sposób bycia, biurowy savoir vivre e. wybrane zagadnienia ekonomiczne f. wybrane zagadnienia prawne g. podstawy rachunkowości h. kadry, płace i. finanse, podatki i listy płac j. ubezpieczenia społeczne k. zasiłki, rozliczanie funduszu pracy l. obsługa i użytkowanie biurowych programów komputerowych m. obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - moduł kadrowo-płacowy n. obsługa Internetu i poczty elektronicznej o. język angielski dostosowany do poziomu grupy ze szczególnym uwzględnieniem konwersacji i słownictwa umożliwiającego komunikację z klientem p. pierwsza pomoc przedmedyczna q. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 21.07.2008 r. do 03.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik robót wykończeniowych. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 300 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. przepisy BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. dokumentacja techniczna i rysunek techniczny w zakresie robót budowlanych d. technologie stosowane przy wykonywaniu robót budowlanych, w tym: malowanie, gipsowanie, tapetowanie, kafelkowanie, posadzkarstwo, układanie płyt kartonowo-gipsowych e. materiały, narzędzia i sprzęt wykorzystywane do robót budowlanych f. malowanie dekoracyjne, gipsowanie, tapetowanie g. tynki szlachetne h. prace z zastosowaniem płyt kartonowo - gipsowych i. montaż sufitów podwieszanych j. kafelkowanie oraz posadzki i wykończenia podłogowe k. zajęcia praktyczne l. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich (wysokościowych), - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 4. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w okresie od 09.07.2008 r. do 26.09.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Murarz - tynkarz. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 10 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 320 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. przepisy BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. dokumentacja techniczna i rysunek techniczny w zakresie robót murarskich i tynkarskich d. technologie stosowane przy wykonywaniu robót murarskich i tynkarskich e. materiały, narzędzia i sprzęt do robót murarskich i tynkarskich f. zajęcia praktyczne g. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich (wysokościowych), - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 5. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 12.06.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 10.09.2008 r. do 24.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Magazynier, fakturzysta. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawowe zasady obsługi magazynu b. organizacja prac magazynowych c. technologie prac magazynowych d. wyposażenie magazynu e. zapasy magazynowe f. organizacja spedycji g. zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej h. praktyczne aspekty realizacji zasad GHP,GMP i. obsługa kasy fiskalnej j. książeczka Sanepid-u k. typy stosowanych wózków jezdniowych i budowa wózka l. czynności operatora przy obsłudze wózków m. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa n. praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków o. przepisy BHP i pierwsza pomoc przedmedyczna p. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, badania do książeczki Sanepid-u, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, egzamin UDT, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - uprawnienia obsługi wózka widłowego UDT, - książeczka Sanepid-u, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 6. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 03.07.2008 r. do 08.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Spawacz - kurs podstawowy - różne metody. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - liczba godzin zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. dwie metody spawania do wyboru przez kursantów b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - książeczka spawacza, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 7. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 15 osób - od 18.06.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 15 osób - od 17.09.2008 r. do 24.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Księgowość komputerowa. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 15 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych ( w tym: min. 60 godzin zajęcia teoretyczne i min. 90 godzin zajęcia praktyczne z wykorzystaniem komputera), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawy prawne rachunkowości b. podstawy księgowości c. zasady księgowania d. księga przychodów - rozchodów e. księga handlowa f. karty kontowe, raporty kasowe, dowody wewnętrzne i magazynowe, faktury i rachunki g. naliczanie wynagrodzeń h. składki na ubezpieczenia społeczne i. podatki j. księgowość komputerowa - obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - Finanse i Księgowość k. pierwsza pomoc przedmedyczna l. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 8. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 17.06.2008 r. do 18.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 04.09.2008 r. do 03.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Obsługa komputera - kurs podstawowy programy MS Office. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 120 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. użytkowanie komputerów b. przetwarzanie tekstów c. arkusze kalkulacyjne d. bazy danych e. grafika menedżerska i prezentacyjna f. usługi w sieciach informatycznych g. pierwsza pomoc przedmedyczna h. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzaminy końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 9. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 14.07.2008 r. do 22.08.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Opiekunka z modułem językowym. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. struktura organizacyjna, zasady działania ośrodków pomocy b. regulamin i obowiązki opiekuna c. cechy opiekunki i współpraca ze środowiskiem d. psychologia rozwojowa wieku dziecięcego e. psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem upośledzonym, chorym, nadpobudliwym i zahamowanym f. psychologia wychowawcza, twórcze wychowywanie dziecka, gry i zabawy ruchowe, profilaktyka zdrowotna g. postępowanie w przypadku choroby i w okresie zdrowienia h. higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne na zlecenie lekarza i. zasady żywienia - rodzaje diet j. postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka k. zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej l. starość jako etap rozwoju m. czuwanie i pomoc dla umierającego n. elementy masażu leczniczego o. język angielski dostosowany do poziomu grupy ze szczególnym uwzględnieniem konwersacji i słownictwa zawodowego p. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, - materiały szkoleniowe, - egzaminy końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 10. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 10 osób - od 19.06.2008 r. do 16.07.2008 r. II grupa - 10 osób - od 11.09.2008 r. do 10.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Projektowanie AutoCad. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 10 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 100 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawy obsługi komputera b. projektowanie wspomagane komputerem - AutoCad I i II stopnia c. pierwsza pomoc przedmedyczna d. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia. Część 11. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie: I grupa - 10 osób - od 07.07.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 10 osób - od 09.09.2008 r. do 26.09.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Uprawnienia SEP. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 10 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 70 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. zasady BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. materiałoznawstwo d. instalacje elektroenergetyczne e. montaż urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych f. eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych g. prace pomiarowo - kontrolne h. aktywne metody poszukiwania pracy - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - uprawnienia SEP do 1 KV, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania odnośnie warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania dotyczące dokumentów: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 2, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. w przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. preliminarz kosztów, który powinien zawierać koszt jednostkowy szkolenia oraz koszt osobogodziny szkolenia, 9. program szkolenia, który powinien zawierać: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cel szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia. 10. kwestionariusz jednostki szkolącej - załącznik nr 3, 11. kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 4, 12. harmonogram szkolenia - załącznik nr 5 13. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także ilości przeprowadzonych szkoleń w zakresie, który obejmuje zamówienie - zgodnie z załącznikiem nr 7, 14. koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 15. oświadczenie Wykonawcy gdzie będzie odbywało się szkolenie, a w przypadku gdy szkolenie odbywać się będzie poza siedzibą ośrodka, należy dołączyć dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem, 16. opis dot. pomocy naukowych oraz wyposażenia w sprzęt i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych dla danego rodzaju szkolenia, (z określeniem np. liczby komputerów, kas fiskalnych, faksów, kserokopiarek i innych), pomieszczeń dydaktycznych (np. wykaz sal wykładowych z określeniem miejsc szkoleniowych), 17. wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Na zaświadczeniu ośrodek szkoleniowy zobowiązany jest zamieścić informację następującej treśći: Projekt Aktywność - krok w stronę pracy - Poddziałanie 6.1.3 PO KL, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Instytucją wdrażającą dla projektu jest Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. W przypadku braku możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) ośrodek szkoleniowy zobowiązany jest do wydania dodatkowego zaświadczenia dla uczestników szkolenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS. Na zaświadczeniu ośrodek szkoleniowy zobowiązany jest zamieścić logo: Kapitał Ludzki, EFS, emblemat Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 18. zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, 19. Certyfikat jakości usług, (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Wśród certyfikatów przedstawianych mogą się znaleźć np: certyfikat zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE lub inny znak jakości, akredytacje Kuratora Oświaty itd.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Program szkolenia - 30
  • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
  • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
  • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Aktywność - krok w stronę pracy - Poddziałanie 6.1.3 PO KL: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z zakresu Sprzedawca - kasjer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 16.06.2008 r. do 16.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 15.09.2008 r. do 15.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Sprzedawca - kasjer. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 120 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. zasady profesjonalnej obsługi klienta b. zasady i obsługa procesu sprzedaży c. nowoczesne techniki sprzedaży d. zasady prowadzenia rozliczeń finansowych e. podatek od wartości dodanej f. kody kreskowe g. obsługa kas fiskalnych h. obsługa komputera i. komputerowe wspomaganie zarządzania obrotem j. fakturowanie wspomagane komputerem k. praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP l. podstawowe zasady systemu HACCP i zasady dobrej praktyki higienicznej m. książeczka Sanepid-u n. pierwsza pomoc przedmedyczna o. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich do książeczki Sanepid-u, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - książeczka Sanepid-u, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie w zakresie Pracownik administracyjno - biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 16.06.2008 r. do 22.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 08.09.2008 r. do 15.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik administracyjno - biurowy. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. organizacja pracy biurowej b. obsługa urządzeń biurowych c. zasady obsługi interesanta d. prezentacja i sposób bycia, biurowy savoir vivre e. wybrane zagadnienia ekonomiczne f. wybrane zagadnienia prawne g. podstawy rachunkowości h. kadry, płace i. finanse, podatki i listy płac j. ubezpieczenia społeczne k. zasiłki, rozliczanie funduszu pracy l. obsługa i użytkowanie biurowych programów komputerowych m. obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - moduł kadrowo-płacowy n. obsługa Internetu i poczty elektronicznej o. język angielski dostosowany do poziomu grupy ze szczególnym uwzględnieniem konwersacji i słownictwa umożliwiającego komunikację z klientem p. pierwsza pomoc przedmedyczna q. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zakresie Pracownik robót wykończeniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 21.07.2008 r. do 03.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Pracownik robót wykończeniowych. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 300 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. przepisy BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. dokumentacja techniczna i rysunek techniczny w zakresie robót budowlanych d. technologie stosowane przy wykonywaniu robót budowlanych, w tym: malowanie, gipsowanie, tapetowanie, kafelkowanie, posadzkarstwo, układanie płyt kartonowo-gipsowych e. materiały, narzędzia i sprzęt wykorzystywane do robót budowlanych f. malowanie dekoracyjne, gipsowanie, tapetowanie g. tynki szlachetne h. prace z zastosowaniem płyt kartonowo - gipsowych i. montaż sufitów podwieszanych j. kafelkowanie oraz posadzki i wykończenia podłogowe k. zajęcia praktyczne l. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich (wysokościowych), - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie w zakresie Murarz - tynkarz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w okresie od 09.07.2008 r. do 26.09.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Murarz - tynkarz. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 10 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 320 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. przepisy BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. dokumentacja techniczna i rysunek techniczny w zakresie robót murarskich i tynkarskich d. technologie stosowane przy wykonywaniu robót murarskich i tynkarskich e. materiały, narzędzia i sprzęt do robót murarskich i tynkarskich f. zajęcia praktyczne g. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich (wysokościowych), - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie w zakresie Magazynier, fakturzysta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 12.06.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 10.09.2008 r. do 24.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Magazynier, fakturzysta. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawowe zasady obsługi magazynu b. organizacja prac magazynowych c. technologie prac magazynowych d. wyposażenie magazynu e. zapasy magazynowe f. organizacja spedycji g. zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej h. praktyczne aspekty realizacji zasad GHP/GMP i. obsługa kasy fiskalnej j. książeczka Sanepid-u k. typy stosowanych wózków jezdniowych i budowa wózka l. czynności operatora przy obsłudze wózków m. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa n. praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków o. przepisy BHP i pierwsza pomoc przedmedyczna p. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, badania do książeczki Sanepid-u, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, egzamin UDT, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - uprawnienia obsługi wózka widłowego UDT, - książeczka Sanepid-u, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie w zakresie Spawacz - kurs podstawowy - różne metody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 03.07.2008 r. do 08.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Spawacz - kurs podstawowy - różne metody. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - liczba godzin zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. dwie metody spawania do wyboru przez kursantów b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, - materiały szkoleniowe, - ubrania robocze, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - książeczka spawacza, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zkolenie w zakresie Księgowość komputerowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 15 osób - od 18.06.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 15 osób - od 17.09.2008 r. do 24.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Księgowość komputerowa. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 15 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych ( w tym: min. 60 godzin zajęcia teoretyczne i min. 90 godzin zajęcia praktyczne z wykorzystaniem komputera), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawy prawne rachunkowości b. podstawy księgowości c. zasady księgowania d. księga przychodów - rozchodów e. księga handlowa f. karty kontowe, raporty kasowe, dowody wewnętrzne i magazynowe, faktury i rachunki g. naliczanie wynagrodzeń h. składki na ubezpieczenia społeczne i. podatki j. księgowość komputerowa - obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - Finanse i Księgowość k. pierwsza pomoc przedmedyczna l. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie w zakresie Obsługa komputera - kurs podstawowy programy MS Office..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 20 osób - od 17.06.2008 r. do 18.07.2008 r. II grupa - 20 osób - od 04.09.2008 r. do 03.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Obsługa komputera - kurs podstawowy programy MS Office. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 20 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 120 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. użytkowanie komputerów b. przetwarzanie tekstów c. arkusze kalkulacyjne d. bazy danych e. grafika menedżerska i prezentacyjna f. usługi w sieciach informatycznych g. pierwsza pomoc przedmedyczna h. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzaminy końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie w zakresie Opiekunka z modułem językowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie od 14.07.2008 r. do 22.08.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Opiekunka z modułem językowym. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w grupie 20 osobowej. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 150 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. struktura organizacyjna, zasady działania ośrodków pomocy b. regulamin i obowiązki opiekuna c. cechy opiekunki i współpraca ze środowiskiem d. psychologia rozwojowa wieku dziecięcego e. psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem upośledzonym, chorym, nadpobudliwym i zahamowanym f. psychologia wychowawcza, twórcze wychowywanie dziecka, gry i zabawy ruchowe, profilaktyka zdrowotna g. postępowanie w przypadku choroby i w okresie zdrowienia h. higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne na zlecenie lekarza i. zasady żywienia - rodzaje diet j. postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka k. zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej l. starość jako etap rozwoju m. czuwanie i pomoc dla umierającego n. elementy masażu leczniczego o. język angielski dostosowany do poziomu grupy ze szczególnym uwzględnieniem konwersacji i słownictwa zawodowego p. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - badania lekarskie, - materiały szkoleniowe, - egzaminy końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie w zakresie Projektowanie AutoCad..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych i niepełnosprawnych bezrobotnych w okresie: I grupa - 10 osób - od 19.06.2008 r. do 16.07.2008 r. II grupa - 10 osób - od 11.09.2008 r. do 10.10.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Projektowanie AutoCad. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 10 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 100 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. podstawy obsługi komputera b. projektowanie wspomagane komputerem - AutoCad I i II stopnia c. pierwsza pomoc przedmedyczna d. aktywne metody poszukiwania pracy, - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szkolenie w zakresie Uprawnienia SEP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 11. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych w okresie: I grupa - 10 osób - od 07.07.2008 r. do 25.07.2008 r. II grupa - 10 osób - od 09.09.2008 r. do 26.09.2008 r. w godzinach między 8.00 a 15.00, w zakresie specjalności zawodowej: Uprawnienia SEP. Realizacja zamówienia odbędzie się w oparciu o przetarg nieograniczony, zgodnie z art. 39 oraz art. 5 ust.1 pkt 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 20.11.2007 nr 223, poz. 1655). Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach 10 osobowych. Podany powyżej termin szkolenia jest terminem właściwym i wiążącym, nie podlegającym negocjacjom. Zakres zamówienia obejmuje: - min. 70 godzin zajęć lekcyjnych (w tym: zajęcia teoretyczne i praktyczne), - wykłady i ćwiczenia - w tym: a. zasady BHP i przeciwpożarowe b. pierwsza pomoc przedmedyczna c. materiałoznawstwo d. instalacje elektroenergetyczne e. montaż urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych f. eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych g. prace pomiarowo - kontrolne h. aktywne metody poszukiwania pracy - ubezpieczenie NW dla każdego bezrobotnego, - koszt badań lekarskich, - materiały szkoleniowe, - egzamin końcowy, - dokument ukończenia szkolenia wraz z informacją o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL. Jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. świadectwa na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia z informacją, że szkolenie było współfinansowane ze środków EFS, - uprawnienia SEP do 1 KV, - koszty dojazdu i zakwaterowania, jeżeli szkolenie odbywa się w innej miejscowości niż miejsce zamieszkania bezrobotnego, - koszty wynajmu sal, jeżeli szkolenie odbywa się poza siedzibą ośrodka (dokument potwierdzający prawo dysponowania lokalem), - inne, zgodnie z przyjętym kwestionariuszem szkolenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10
    • 4. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 5. Zaplecze dydaktyczno - techniczne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.