Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777248-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 297 614 066
faks: 297 614 043
e-mail: goworowo@ostroleka.home.pl
www: www.goworowo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.goworowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.goworowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Poczta Polska, kurier, osobiście
Adres: Urząd Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RI.271.19.2020.MR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części, obejmujące poszczególne obiekty:
- Część 1. „Przebudowa drogi w miejscowości Goworówek”
- Część 2. „Przebudowa drogi w miejscowości Rębisze Parcele – Cisk”
- Część 3. „Przebudowa drogi w miejscowości Żabin”
- Część 4. „Przebudowa drogi gminnej (działka nr 465) w msc. Ponikiew Mała oraz przebudowa ul. 3 Maja w msc. Pasieki, gmina Goworowo”
- Część 5. „Budowa drogi w miejscowości Goworowo (ul. Witosa)”.
Szczegółowy opis zakresu prac znajduje się w opisie poszczególnych części zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.07.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy,
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:
1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
– niekorzystnych warunków atmosferycznych czy kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, o czas trwania tych okoliczności,
– wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
– wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
– udokumentowanego wpływu COVID-19 na działania Wykonawcy na budowie, w tym m.in. okresu poddania kwarantannie jego pracowników bądź braku dostępu do usług lub dostaw, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
b) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany,
c) wstrzymania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego bądź PINB w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę,
d) konieczności wykonania korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a – d, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.
2) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
3) zmiana podwykonawcy bądź dalszego podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z warunkami niniejszej umowy i przepisami prawa.
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z przesłankami art. 144 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Goworówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Goworówek na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4403W do granicy działki 129/18 (długość 287,55 m, zmienna szerokość jezdni od 4,5 m do 5,5 m). W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym, w tym m.in.:
- roboty pomiarowe;
- regulację wysokościową studzienek kanalizacji sanitarnej oraz studzienek zaworów wodociągowych wraz z przestawieniem hydrantu;
- roboty ziemne – korytowanie z odwozem pozyskanego urobku;
- warstwę odsączającą o grubości 15 cm po zagęszczeniu;
– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni i zjazdów,
– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe zgodnie z PSOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Rębisze Parcele – Cisk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie trzech odcinków dróg na granicy miejscowości Rębisze Parcele, Żabin i Cisk.
Początek przebudowywanego odcinka drogi gminnej nr 250420 W od gruntów wsi Cisk do Rębisz Parceli stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2570W, a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Cisk, gmina Goworowo. Koniec odcinka stanowi skrzyżowanie z drogą gminną nr 250415W (od drogi powiatowej Pasieki – Ostrołęka do Rębisz Działów), a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Rębisze Parcele, gmina Goworowo. Z tym odcinkiem krzyżuje się droga wewnętrzna, która kończy się skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 2570W, a jej przebieg został opisany w projekcie budowlanym przebudowy drogi wewnętrznej (dz. nr 1113) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo.
W ramach przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Cisk, gmina Goworowo o szerokości jezdni 5,5 m i długości 118,38 m należy wykonać:
– roboty pomiarowe,
- roboty ziemne (w tym oczyszczenie rowów),
- korytowanie,
- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu (Zamawiający w latach poprzednich wykonał roboty rozbiórkowe oraz znaczną część robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego) oraz o grubości 15 cm na zjazdach,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,
- obustronne pobocza z kruszywa łamanego.
W ramach przebudowy drogi gminnej nr 250420W w msc. Rębisze Parcele, gmina Goworowo o szerokości jezdni 5,5 m i długości 987,63 m należy wykonać:
– roboty pomiarowe,
- roboty ziemne (w tym oczyszczenie rowów),
- korytowanie,
- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu (Zamawiający w latach poprzednich wykonał roboty rozbiórkowe oraz znaczną część robót ziemnych i podbudowy z kruszywa łamanego) oraz o grubości 15 cm na zjazdach,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,
- obustronne pobocza z kruszywa łamanego.
W ramach przebudowy drogi wewnętrznej (dz. nr 1113) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo o szerokości jezdni 3,5 m i długości 420,75 m należy wykonać:
– roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe i ziemne,
- korytowanie,
- podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm jezdni,
- obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 4 cm po zagęszczeniu,
- regulację studzienek zaworów wodociągowych;
– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe zgodnie z PSOR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Żabin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr 376) w miejscowości Żabin, gmina Goworowo o szerokości jezdni 3,5 m i długości 760,18 m należy wykonać:
– roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe i ziemne,
- korytowanie,
- podbudowę z kruszywa naturalnego o grubości od 10 cm do 15 cm po zagęszczeniu i łamanego o grubości od 20cm do 25 cm po zagęszczeniu,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 4 cm jezdni,
- obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 4 cm po zagęszczeniu,
- odcinek przejściowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
- regulację studzienek zaworów wodociągowych;
- oczyszczenie przepustów z namułu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Przebudowa drogi gminnej (działka nr 465) w msc. Ponikiew Mała oraz przebudowa ul. 3 Maja w msc. Pasieki, gmina Goworowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej (dz. nr 465) w miejscowości Ponikiew Mała o szerokości jezdni 3,5 m i długości 299,02 m oraz ul. 3 Maja w miejscowości Pasieki o szerokości jezdni 3,0 m i długości 99,83 m.
Początek przebudowywanego odcinka drogi w miejscowości Ponikiew Mała stanowi krawędź jezdni drogi powiatowej nr 4403W (km 0+000,00), koniec zaś zjazd na działkę nr 484/2 (km 0+299,02). Zamawiający w latach poprzednich wykonał prace roboty rozbiórkowe i ziemne, rów francuski i odwodnienie oraz część podbudowy z kruszywa łamanego.
W ramach zamówienia należy wykonać:
– roboty pomiarowe,
- regulację pionową studzienek zaworów wodociągowych,
– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 5 cm po zagęszczeniu,
- warstwę wiążącą z mieszanek mineralno – bitumicznych o grubości 5 cm jezdni,
– obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 5 cm,
– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe.
Początek przebudowywanego odcinka drogi w ul. 3 Maja w miejscowości Pasieki stanowi droga powiatowa nr 4403W (km 0+000,00), koniec zaś granica działki nr 326 i działki nr 325/3 (km 0+099,83). W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym:
– roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne – korytowanie z odwozem pozyskanego urobku;
- warstwę odsączającą o grubości 10 cm po zagęszczeniu;
– podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm jezdni,
– obustronne pobocza z kruszywa łamanego o grubości 5 cm,
– urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie pionowe.
W przedmiarze robót omyłkowo wpisano wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, która nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Budowa drogi w miejscowości Goworowo (ul. Witosa)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w ul. Witosa w miejscowości Goworowo. Początek przedmiotowej drogi znajduje się na placu do zawracania na wysokości działki nr 639 (km 0+072,01), a koniec w istniejącej nawierzchni bitumicznej ul. Witosa na wysokości zjazdu na posesję nr 159/6 (km 0+222,63). W ubiegłym roku zostało wykonane odwodnienie w działce nr 646.
W ramach zamówienia należy wykonać roboty, opisane w projekcie budowlanym:
– roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
– roboty ziemne,
– podbudowę z kruszywa naturalnego i łamanego o różnych grubościach,
- mineralno - bitumiczną warstwę wiążącą o grubości 5 cm i warstwę ścieralną o grubości 4 cm jezdni,
– nawierzchnię z kostki brukowej o grubości 6 cm i 8 cm na podbudowie z kruszyw i podsypce cementowo – piaskowej wraz z obrzeżami i krawężnikami,
– nawierzchnię utwardzoną z płyt betonowych ażurowych o grubości 10 cm na podbudowie z kruszyw i podsypce cementowo - piaskowej,
– pobocze z kruszywa łamanego o grubości 10 cm,
- regulację wysokościową studzienek kanalizacji sanitarnej oraz studzienek zaworów wodociągowych wraz z przestawieniem hydrantu;
– odwodnienie w części ul. Witosa (działki nr 161/3, 160/3, 159/3, 167, 224/1, 158/10, 158/12 i 158/11) ze zrzutem wód w ul. Dulczewskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI GOWOROWO
więcej: przetargi GOWOROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Przebudowa dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.