eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 95 ORAZ BUDYNKU NR 179 NA TERENIE JW. 1460 W ORZYSZU PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 33 (2 zadania)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 95 ORAZ BUDYNKU NR 179 NA TERENIE JW. 1460 W ORZYSZU PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 33 (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 77715 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 95 ORAZ BUDYNKU NR 179 NA TERENIE JW. 1460 W ORZYSZU PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 33 (2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja pomieszczeń magazynowych, elewacji budynku, podjazdów betonowych, wymianie osprzętu i instalacji elektrycznej budynków nr 95, 179 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33 z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń magazynowych, elewacji budynku, podjazdów betonowych, wymianie osprzętu i instalacji elektrycznej budynku nr 95 w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33, Budynek parterowy murowany, konstrukcja dachu drewniana, pokryty papą asfaltową, posiada instalację elektryczną i odgromową Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 1912m3 - powierzchnia zabudowy - 499 m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 499 m2 Zadanie nr 2: Konserwacja pomieszczeń magazynowych, elewacji budynku, podjazdów betonowych, wymianie osprzętu i instalacji elektrycznej budynku nr 179 w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33. Budynek jednokondygnacyjny murowany. Strop drewniany, konstrukcja dachu drewniana kryty papą asfaltową. Wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 1442m3 - powierzchnia zabudowy - 238 m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 238 m2 3.Warunki realizacji zadań: 3.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 2 czerwca 2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Michał MAKAREWICZ tel. 261 331 056. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8,8A do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW). 3.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 3.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 3.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.18.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 3.19.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 4.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ). Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Zadanie nr 1-9000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2-7000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.06.2015r. r. do godz. 08.00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 511010139700201713 91201000 z dopiskiem wadium w post. nr 45/2015 - roboty budowlane w budynku .... na terenie JW. 1460 w Orzyszu Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: w treści takiego zobowiązania winien znaleźć się zapis, że Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, jest świadomy tego, ze odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2015r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko budynek sztabu - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja pomieszczeń magazynowych, elewacji budynku, podjazdów betonowych, wymianie osprzętu i instalacji elektrycznej budynku nr 95 w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres prac do zadania nr 1: 1.1.Roboty zewnętrzne: nawierzchnie z kostki polbruk, elewacja budynku, roboty pokrywcze: 1.1.1.roboty rozbiórkowe pokrycia papowego; 1.1.2.rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 1.1.3.naprawa schodów zewnętrznych; 1.1.4.wymiana obróbek blacharskich rynien i rur; 1.1.5.montaż wywietrzaków dachowych; 1.1.6.krycie dachu papą zgrzewalną; 1.1.7.remont elewacji ścian budynku z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej. 1.1.8.wykonanie i montaż krat okiennych; 1.1.9.wykonanie izolacji pionowej ścian budynku; 1.1.10.wykonanie opaski betonowej; 1.1.11.wykonanie korytowania w gruncie kat.V-VI pod podjazdy do budynku; 1.1.12.wykonanie podłoży cementowo- piaskowych pod nawierzchnię z kostki polbruk; 1.1.13.wykonanie nawierzchni podjazdu do budynku z kostki polbruk gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej. 1.2.Roboty wewnętrzne: 1.2.1.demontaż ościeżnic drewnianych; 1.2.2.rozebranie ścian z cegły na zaprawie cem - wap; 1.2.3.zerwanie posadzek cementowych; 1.2.4.uzupełnienie ścianek działowych gr. 0,5 cegły; 1.2.5.wykonanie tynków kat. II na ścianach; 1.2.6.wykonanie tynków jednowarstwowych z gipsu tynkarskiego gr. 10mm na ścianach; 1.2.7.wykonanie okładzin gipsowo kartonowych na sufitach na konstrukcji stalowej; 1.2.8.wykonanie posadzek cementowych; 1.2.9.zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich; 1.2.10.gruntowanie podłoży preparatami; 1.2.11.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów z gruntowaniem; 1.2.12.wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne; 1.2.13.montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych; 1.2.14.montaż krat stalowych w ścianach z cegieł; 1.2.15.izolacje z folii podposadzkowej gr 3mm układane na sucho- jednowarstwowe; 1.2.16.wykonanie dylatacji z taśmy dylatacyjnej PCV o szer. 12cm; 1.2.17.wykonanie posadzek cementowych zatartych na gładko; 1.2.18.zbrojenie posadzki siatka stalową; 1.2.19.gruntowanie podłoży. 1.3.Roboty elektryczne: 1.3.1.wymiana instalacji odgromowej; 1.3.2.wymiana instalacji elektrycznej; 1.3.3.wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; 1.3.4.montaż złącza kablowego, wyłącznika ppoż. oraz tablic bezpiecznikowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja pomieszczeń magazynowych, elewacji budynku, podjazdów betonowych, wymianie osprzętu i instalacji elektrycznej budynku nr 179 w Orzyszu ul. Wojska Polskiego 33..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Ogólny zakres prac do zadania nr 2: 2.1.Roboty zewnętrzne: nawierzchnie z kostki polbruk, elewacja budynku, roboty pokrywcze: 2.1.1.roboty rozbiórkowe pokrycia ceramicznego; 2.1.2.wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych; 2.1.3.montaż wietrzaków dachowych; 2.1.4.wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe i kleszcze; 2.1.5.wymiana deskowania i łacenia dachu; 2.1.6.krycie dachu blachodachówką; 2.1.7.remont elewacji ścian budynku z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej. 2.1.8.wykonanie i montaż krat okiennych; 2.1.9.wykonanie izolacji pionowej ścian budynku; 2.1.10.docieplenie ścian płytami polistyrenowymi; 2.1.11.izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej; 2.1.12.wykonanie opaski betonowej; 2.1.13.wykonanie korytowania w gruncie kat.V-VI pod podjazdy do budynku; 2.1.14.wykonanie podłoży cementowo- piaskowych pod nawierzchnię z kostki polbruk; 2.1.15.wykonanie nawierzchni do budynku z kostki polbruk gr. 6cm na podsypce cem.- piaskowej. 2.2.Roboty wewnętrzne: 2.2.1.demontaż ościeżnic drewnianych; 2.2.2.demontaż ślusarki okiennej; 2.2.3.rozebranie ścian z cegły na zaprawie cem - wap.; 2.2.4.wymiana podsufitki z desek niestruganych o grubości 25 mm; 2.2.5.wymiana elementów ślepych podłóg z desek niestruganych; 2.2.6.zerwanie posadzek cementowych; 2.2.7.wykonanie tynków kat. II na ścianach; 2.2.8.wykonanie tynków jednowarstwowych z gipsu tynkarskiego gr. 10mm na ścianach; 2.2.9.wykonanie okładzin gipsowo kartonowych na sufitach na konstrukcji stalowej; 2.2.10.wykonanie posadzek cementowych; 2.2.11.zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich; 2.2.12.gruntowanie podłoży preparatami; 2.2.13.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów z gruntowaniem; 2.2.14.wymiana okien na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne; 2.2.15.montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych; 2.2.16.montaż drzwi dwudzielnych pełnych RC2; 2.2.17.montaż krat stalowych w ścianach z cegieł; 2.2.18.izolacje z folii podposadzkowej gr 3mm układane na sucho- jednowarstwowe; 2.2.19.wykonanie dylatacji z taśmy dylatacyjnej PCV o szer. 12cm; 2.2.20.wykonanie posadzek cementowych zatartych na gładko; 2.2.21.zbrojenie posadzki siatka stalową; 2.2.22.gruntowanie podłoży; 2.3.Roboty elektryczne: 2.3.1.montaż instalacji odgromowej; 2.3.2.wymiana instalacji elektrycznej; 2.3.3.wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; 2.3.4.montaż złącza kablowego, wyłącznika ppoż. oraz tablic bezpiecznikowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 105.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.