eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777137-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.:

Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny 01297066900000, Krucza 50, 00-025 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3349800, 3349966,
faks: 223 349 999
e-mail: bpp@paih.gov.pl,
www: www.paih.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.paih.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.paih.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Warszawa, 00-025, ul. Krucza 50

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych - 3 części

Numer referencyjny: DOW.DSA.25.49/2020/PN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup dostępu na jeden rok do danych nt. światowych gospodarek i przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych (poprzez zakup dostępu do specjalistycznych serwisów internetowych).
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
1. Część I: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych.
Serwis musi oferować dostęp do następujących informacji w języku polskim i angielskim:
- dostęp do pogłębionych analiz oraz raportów dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki (co najmniej: motoryzacyjnego, lotniczego; maszynowego; BSS),
- dostęp do informacji dotyczących spółek aktywnych na poszczególnych rynkach,
- dane makroekonomiczne wraz prognozami.
- serwis nie będzie zawierała danych osobowych.
- Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp do serwisu dla 10 użytkowników Zamawiającego, z których przynajmniej jeden powinien mieć dostęp do informacji na temat planowanych i zrealizowanych fuzji
i przejęć. Zamawiający wymaga, by funkcjonalności serwisu obejmowały możliwość eksportu danych co najmniej: do formatów Excel, Word i PDF oraz możliwość wprowadzania indywidualnych ustawień użytkownika na poziomie monitorowania danych, z alertami włącznie.
2. Część II. Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osób prawnych.
Serwis musi oferować dostęp co najmniej w języku polskim i angielskim do informacji o osobach prawnych polskich i zagranicznych z łącznie przynajmniej 60 krajów świata obejmujących co najmniej:
• pełną lub skróconą nazwę osoby prawnej,
• nr w rejestrze przedsiębiorstw,
• branżę wg. słów kluczowych i/lub klasyfikacji NACE/ISIC/PKD/EKD i/ lub innej klasyfikacji szczegółowej na poziomie co najmniej 4 cyfr,
• informację nt. produkowanych lub dystrybuowanych produktów, wraz z klasyfikacją haseł produktowych;
• lokalizację - region wg podziału administracyjnego, miasto,
• dokładny adres siedziby - pełna nazwa, miasto, ulica, kod, kapitał, telefon, fax, strona www, e-mail,
• rodzaj działalności - produkcja, dystrybucja, usługi, import, eksport,
• kluczowe wartości: obrót, zatrudnienie,
• kraje docelowe importu i eksportu,
• inne informacje - forma prawna.
• serwis nie będzie zawierał danych osobowych.
• Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Serwis ma umożliwiać przeszukiwanie bazy po wszystkich ww. polach oraz umożliwiać eksport danych do formatu typu Excel, z limitem eksportów na poziomie min. 125 000 rekordów rocznie i możliwością udostępniania tak pozyskanych danych klientom Zamawiającego i do jego oddziałów zagranicznych. Dostęp do serwisu ma być zapewniony do co najmniej 85 kont dla pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz pracowników jej zagranicznych biur handlowych. Serwis musi oferować dostęp do informacji w języku polskim i angielskim.
3. Część III. Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi.
Serwis powinien zapewniać dostęp za pośrednictwem sieci Internet do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych oraz ryzyka współpracy z nimi. Serwis musi oferować możliwość weryfikacji osób prawnych na rynku polskim i co najmniej 60 rynkach zagranicznych pod kątem wiarygodności finansowej podmiotów, potencjału współpracy i wiarygodności handlowo-inwestycyjnej. Serwis nie będzie zawierał danych osobowych. Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Raporty nt. wiarygodności powinny być udostępniane w wersji co najmniej angielskiej oraz w plikach w formatach typu .pdf oraz Word/Excel. Zamawiający zakłada, że w okresie obowiązywania umowy zamówi do 500 raportów dotyczących osób prawnych z różnych krajów. O ile raport dotyczący konkretnej osoby prawnej nie będzie dostępny w bazie lub jego aktualność nie będzie zadowalająca, a Wykonawca będzie dostarczał informacje nt. osób prawnych z danego rynku zagranicznego, dostarczy on raport nt. osoby prawnej nieujętej w bazie w terminie nieprzekraczającym 7 dni dla krajów europejskich i 14 dni dla krajów pozaeuropejskich od momentu jego zamówienia przez Zamawiającego. Dostęp do bazy powinien być zapewniony dla co najmniej trzech stanowisk w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 64.21.62.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2.W postępowaniu mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Dotyczy Części I – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.
2) Dotyczy Części II – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie internetowych baz danych polskich i zagranicznych osób prawnych o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.
3) Dotyczy Części III – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi o wartości co najmniej 20 000,00 PLN brutto każda.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt 1) - pkt 3) SIWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie z wymogiem zawartym w Rozdziale V ust. 2 pkt 1) – pkt 3) SIWZ (wg Załącznika nr 8a, 8b, 8c do SIWZ).
2) Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i w ust. 2 powyżej.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 roku poz. 1282 t.j. z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Zakres sektorowy bazy:10,00
Zakres informacji zawartych w serwisie:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup dostępu do serwisu internetowego stanowiącego agregat informacji nt. światowych gospodarek z zakresu makroekonomii, sektorów gospodarki, działalności spółek, artykułów prasowych, raportów analitycznych i aktów prawnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Serwis musi oferować dostęp do następujących informacji w języku polskim i angielskim:
- dostęp do pogłębionych analiz oraz raportów dotyczących poszczególnych sektorów gospodarki (co najmniej: motoryzacyjnego, lotniczego; maszynowego; BSS),
- dostęp do informacji dotyczących spółek aktywnych na poszczególnych rynkach,
- dane makroekonomiczne wraz prognozami.
- serwis nie będzie zawierał danych osobowych.
- Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostęp do serwisu dla 10 użytkowników Zamawiającego, z których przynajmniej jeden powinien mieć dostęp do informacji na temat planowanych i zrealizowanych fuzji i przejęć.
Zamawiający wymaga, by funkcjonalności serwisu obejmowały możliwość eksportu danych co najmniej: do formatów Excel, Word i PDF oraz możliwość wprowadzania indywidualnych ustawień użytkownika na poziomie monitorowania danych, z alertami włącznie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Zakres informacji zawartych w serwisie:30,00
Zakres sektorowy bazy:10,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zakup dostępu do internetowej bazy danych polskich i zagranicznych osób prawnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Serwis musi oferować dostęp co najmniej w języku polskim i angielskim do informacji o firmach polskich i zagranicznych z łącznie przynajmniej 60 krajów świata obejmujących co najmniej:
• pełną lub skróconą nazwę osoby prawnej,
• nr w rejestrze przedsiębiorstw,
• branżę wg. słów kluczowych i/lub klasyfikacji NACE/ISIC/PKD/EKD i/ lub innej klasyfikacji szczegółowej na poziomie co najmniej 4 cyfr,
• informację nt. produkowanych lub dystrybuowanych produktów, wraz z klasyfikacją haseł produktowych;
• lokalizację - region wg podziału administracyjnego, miasto,
• dokładny adres siedziby - pełna nazwa, miasto, ulica, kod, kapitał, telefon, fax, strona www, e-mail,
• rodzaj działalności - produkcja, dystrybucja, usługi, import, eksport,
• kluczowe wartości: obrót, zatrudnienie,
• kraje docelowe importu i eksportu,
• inne informacje - forma prawna.
• serwis nie będzie zawierał danych osobowych.
• Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Serwis ma umożliwiać przeszukiwanie bazy po wszystkich ww. polach oraz umożliwiać eksport danych do formatu typu Excel, z limitem eksportów na poziomie min. 125 000 rekordów rocznie i możliwością udostępniania tak pozyskanych danych klientom Zamawiającego i do jego oddziałów zagranicznych. Dostęp do serwisu ma być zapewniony do co najmniej 85 kont dla pracowników Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz pracowników jej zagranicznych biur handlowych. Serwis musi oferować dostęp do informacji w języku polskim i angielskim.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Zakres informacji zawartych w bazie:20,00
Cena:60,00
Możliwość filtrowania bazy:20,00
Część nr: 3
Nazwa: Zakup dostępu do bazy raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych i ryzyka współpracy z nimi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Serwis powinien zapewniać dostęp za pośrednictwem sieci Internet do raportów umożliwiających analizę kondycji finansowej osób prawnych polskich i zagranicznych oraz ryzyka współpracy z nimi. Serwis musi oferować możliwość weryfikacji osób prawnych na rynku polskim i co najmniej 60 rynkach zagranicznych pod kątem wiarygodności finansowej podmiotów, potencjału współpracy i wiarygodności handlowo-inwestycyjnej. Serwis nie będzie zawierał danych osobowych. Wykonawca nie będzie przekazywał Zamawiającemu danych osobowych.
Raporty nt. wiarygodności powinny być udostępniane w wersji co najmniej angielskiej oraz w plikach w formatach typu .pdf oraz Word/Excel. Zamawiający zakłada, że w okresie obowiązywania umowy zamówi do 500 raportów dotyczących osób prawnych z różnych krajów, zgodnie z szacunkowym podziałem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).
O ile raport dotyczący konkretnej osoby prawnej nie będzie dostępny w bazie lub jego aktualność nie będzie zadowalająca, a Wykonawca będzie dostarczał informacje nt. osób prawnych z danego rynku zagranicznego, dostarczy on raport nt. osoby prawnej nieujętej w bazie w terminie nieprzekraczającym 7 dni dla krajów europejskich i 14 dni dla krajów pozaeuropejskich od momentu jego zamówienia przez Zamawiającego.
Dostęp do bazy powinien być zapewniony dla co najmniej trzech stanowisk w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Zakres informacji zawartych w raportach:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.