Ogłoszenie nr 776895-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz innych wycen
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (71) 356-39-19,
e-mail: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl,
www: https://kowr.eb2b.com.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres: Mińska 60
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WRO.WOP260.61.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 9
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości wymienionych we wzorze załącznika nr 1 Formularza ofertowego do SIWZ i oferty. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu.
Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania.
Zamówienie zostało podzielone na 9 odrębnych przedmiotów:
Usługi wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.
Zawartość operatów szacunkowych oraz sposób ponoszenia kosztów określono we wzorze umowy.
W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, wyszczególnić osobno w przypadku wystąpienia:
wartość gruntów rolnych/nierolnych;
wartość gruntów zabudowanych;
wartość gruntów pod zabudowę;
wartość budynków i budowli oraz urządzeń przynależnych do nieruchomości;
wartość drzewostanu
wartość maszyn i urządzeń;
wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków;
Wartość złoża;
wartość gruntu na którym zlokalizowane jest złoże;
wartość nasadzeń;
wartość nakładów inwestycyjnych (z wyszczególnieniem wartości poszczególnych nakładów);
Wartość budynków i budowli z wyjątkiem nieruchomości w użytkowaniu wieczystym;
Operaty należy sporządzić w dwóch, a dla nieruchomości zorganizowanych oraz o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej 2000 ton żyta - w trzech oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie) egzemplarzach. Na stronie tytułowej należy wyraźnie opisać:
numer umowy i pozycji w umowie w prawym górnym rogu;
nazwę Wykonawcy;
przedmiot wyceny /wymienić/;
wartość nieruchomości;
datę sporządzenia operatu;
podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat.
Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SIWZ: nr 7
Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.
Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: kreślenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia należycie wykonała usługi wyceny nieruchomości tj.
a) dla przedmiotu 1- 9 zamówienia - wykonała minimum 20 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nie rolnych
b) dla przedmiotu 6- zamówienia - wykonała minimum 2 operaty szacunkowe, określające wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna oraz minimum 1 operat szacunkowy, określający wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków
c) dla przedmiotu 8 zamówienia- wykonała minimum wykonała minimum 3 operaty szacunkowe określające wartość rynkową nieruchomości budynkowej (lub budynkowej zadrzewionej) oraz minimum 1 operat szacunkowy, określający wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże całego wymaganego zakresu. 7.2.3.2 dysponuje osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości tj. dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada wymagane prawem (przepisami Działu V Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz doświadczeniem zawodowym wskazanym powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia art. 22d ust.2 ustawy PZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, tj. w zakresie: 1. spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1. dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro; 2. spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzającego należyte wykonanie przez osobę wyznaczoną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia usług wyceny nieruchomości tj.
a) dla przedmiotu 1-9 zamówienia - wykonanie minimum 20 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nie rolnych;
b) dla przedmiotu 2 zamówienia - wykonanie minimum 2 operaty szacunkowe, określające wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna oraz minimum 1 operat szacunkowy, określający wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków
c) dla przedmiotu 7 zamówienia - wykonanie minimum 1 operat szacunkowy, określający wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków;
Wykaz wykonanych usług należy sporządzić z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 5 - do SIWZ, 2 wykazu osób potwierdzającego, iż wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia wymagane prawem (przepisami Działu V Działalność zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz doświadczeniem zawodowym wskazanym w pkt. 7.2.3.1. Wykaz winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
Termin wykonania operatu: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
2. Zmiana terminu realizacji umowy, którego podstawą są:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości;
2) zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
3) zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu umowy na skutek działania osób trzecich i sił wyższych;
4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia,
b) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane.
3. W przypadkach wymienionych w ust. 2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności, potwierdzony na piśmie.
4. Zamawiający zastrzega ponadto zmianę wynagrodzenia, służącą celowemu wydatkowaniu środków, polegającą na obniżeniu wynagrodzenia odpowiednio do ceny należnej za wycenę nieruchomości wycofanej z przedmiotu zamówienia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia.
5. Zamawiający zastrzega także prawo zmiany zakresu wyceny niepowodującej zmiany wynagrodzenia, a wynikającej z okoliczności ustalonych w procesie wyceny.
6. Pozostałe zmiany wynikające z uwzględnienia sytuacji związanych z:
1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy;
2) odstąpieniem od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub inne okoliczności niezależne od woli Stron umowy, w szczególności będące skutkiem działań lub zaniechań podmiotów trzecich;
3) brakiem możliwości dokonania lustracji nieruchomości niezawinionej przez Wykonawcę.
7. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się, Wykonawca muszą zostać udokumentowane.
9. Zmiany treści niniejszej umowy, z wyłączeniem zmian określonych w ust. 10, wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
Zmiany umowy dotyczące Zamawiającego lub Wykonawcy, tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych, nie wymagają aneksu do umowy lecz Strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej. Wobec braku zawiadomienia drugiej strony o zmianie danych adresowych, o których mowa wyżej, doręczenie uznaje się za skuteczne na adres podany w niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Żórawina.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Żórawina. Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania operatu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Góra.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 2 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Góra. Wycena zamawiana przez OT Wrocław. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 2;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania operatu: | 40,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kondratowice, Wińsko, Brzeg Dolny, Wołów, Twardogóra, Cieszków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 3 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kondratowice, Wińsko, Brzeg Dolny, Wołów, Twardogóra, Cieszków. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania operatu: | 40,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Chocianów, Grębocice, Rudna, Jemielno, Żukowice, Niechlów, Gaworzyce, Prochowice, Lubin, Przemków, Legnickie Pole oraz Kunice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Cześć 4 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Chocianów, Grębocice, Rudna, Jemielno, Żukowice, Niechlów, Gaworzyce, Prochowice, Lubin, Przemków, Legnickie Pole oraz Kunice. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Legnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 4;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania operatu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Ziębice oraz Ciepłowody.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 5 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Ziębice oraz Ciepłowody. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Świdnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 5;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania operatu: | 40,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kłodzko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 6 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Kłodzko. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Świdnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 6;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania operatu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Dzierżoniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 7 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Dzierżoniów. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Świdnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 7
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin wykonania operatu: | 40,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Żarów oraz Świdnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 8 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Żarów oraz Świdnica. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Świdnicy. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 8
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania operatu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Złotoryja, Pielgrzymka, Lwówek Śląski, Mirsk, Lubań, Świerzawa, Wleń, Lubomierz, Zgorzelec, Wojcieszów, Bogatynia Zagrodno, Platerówka, Węgliniec, Marciszów, Bolesławiec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 9 - Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Złotoryja, Pielgrzymka, Lwówek Śląski, Mirsk, Lubań, Świerzawa, Wleń, Lubomierz, Zgorzelec, Wojcieszów, Bogatynia Zagrodno, Platerówka, Węgliniec, Marciszów, Bolesławiec. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania zasobem w Rakowicach Wielkich. Nieruchomości zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot 9
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin wykonania operatu: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.