eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ERGOMETRU - ROWERU TRENINGOWEGO, ROTORÓW OPOROWYCH,TABLICY DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH DŁONI Z OPOREM, KABINY UGUL WRAZ Z OSPRZĘTEM UGUL, SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, ZESTAWU DO NEBULIZACJI, STOŁÓW REHABILITACYJNYCH I BIEŻNI ELEKTRYC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ERGOMETRU - ROWERU TRENINGOWEGO, ROTORÓW OPOROWYCH,TABLICY DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH DŁONI Z OPOREM, KABINY UGUL WRAZ Z OSPRZĘTEM UGUL, SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, ZESTAWU DO NEBULIZACJI, STOŁÓW REHABILITACYJNYCH I BIEŻNI ELEKTRYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 77668 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ERGOMETRU - ROWERU TRENINGOWEGO, ROTORÓW OPOROWYCH,TABLICY DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH DŁONI Z OPOREM, KABINY UGUL WRAZ Z OSPRZĘTEM UGUL, SSAKÓW ELEKTRYCZNYCH, ZESTAWU DO NEBULIZACJI, STOŁÓW REHABILITACYJNYCH I BIEŻNI ELEKTRYCZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ERGOMETR - ROWER TRENINGOWY, ROTORY OPOROWE,TABLICA DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH DŁONI Z OPOREM, KABINY UGUL WRAZ Z OSPRZĘTEM UGUL, SSAKI ELEKTRYCZNE, ZESTAW DO NEBULIZACJI, STOŁY REHABILITACYJNE I BIEŻNIA ELEKTRYCZNA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 . pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IX wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w pok. 36 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa ergometru roweru treningowego wraz z jego uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry 1 System hamowania magnetyczny (sterowany silnikiem) 2 Skala obciążenia -10-350W 3 Masa ćwiczącego - max.150kg 4 Regulacja wysokości i pozycji siodełka 5 Regulacja kierownicy 6 Programy użytkowe -min.12 7. Funkcje pomiarowe: odległości i odległości całkowitej czasu prędkości częstotliwość pedałowania moc w watach pomiar tętna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 Dostawa rotorów oporowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Parametry 1 Rotor oporowy kończyn górnych: uchwyt umożliwiający montaż w kabinie UGUL ręczne pokrętło regulacji oporu wykonanie ze stali malowanej proszkowo możliwość pracy bez oporu 2. Rotor oporowy kończyn dolnych - ręczne pokrętło regulacji oporu wykonanie ze stali malowanej proszkowo możliwość pracy bez oporu regulowany chwytak umożliwiający montaż do dowolnego elementu pionowego i poziomego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 Dostawa tablicy do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Parametry 1. Blat obrotowy o wymiarach 700x500mm (+/- 50mm) 2. Zestaw przyrządów do ćwiczeń dla dzieci i dorosłych 3. Regulacja wysokości blatu 400-600mm ( +/- 50mm) 4. Obciążniki miękkie ze skóry 25dkg -4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 Dostawa kabiny UGUL i osprzętu UGUL wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry kabiny 1 wymiary kabiny 2000x2000mm 2 składana z segmentów 1000x2000mm Osprzęt 1 Linka 1600: 8 szt. 2 Linka 960: 2 szt. 3 Linka 2450: 1 szt. 4 Linka 5720: 1 szt. 5 Linka 3750: 2 szt. 6 Podwieszka przedramion i podudzi 420x100: 4 szt. 7 Podwieszka ud i ramion 545x146: 4 szt. Podwieszka pod miednicę 750x230: 1szt. 8 Podwieszka pod miednicę 800x300: 1 szt. 9 Podwieszka klatki piersiowej 700x230: 1 szt. 10 Podwieszka pod głowę: 1szt. 11 Podwieszka stóp wąska 570x75: 2szt. 12 Podwieszka dwustawowa: 2szt. 13 Pas do wyciągu za miednicę : 1szt. 14 Kamaszek skórzany: 1szt. 15 Ciężarek miękki 0,5 kg: 2szt. 16 Ciężarek miękki 1 kg: 2szt. 17 Ciężarek miękki 1,5 kg: 1szt. 18 Ciężarek miękki 2 kg: 1szt. 19 Ciężarek miękki 2,5 kg: 1szt. 20 Ciężarek miękki 3 kg: 1szt. 21. Ciężarek miękki 4 kg: 22. Esik - hak do zawieszeń: 30szt. 23. Mankiet nadgarstkowy ze skóry: 1szt. 24. Makiet nadkostkowy ze skóry: 1szt. 25. Mankiet udowy ze skóry: 1 szt. 26. Pętla Glissona z orczykiem: 1szt. 27. Uchwyt z linką do wstawania: 1 szt. 28. Drabinka sznurkowa do wstawania - 1szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 Dostawa ssaków elektrycznych ( 2 szt.) wraz z ich uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry urządzenia 1. Ssak elektryczny, na wózku jezdnym, dwubutlowy I.2. Zasilanie 230V, 50 Hz, +/-10 procent II.3. Obudowa wykonana z trwałego materiału III.4. Poziom głośności poniżej 40 dB IV.5. Możliwość mocowania zbiorników o pojemności od 2do 4 l V.6. Możliwość rozbudowy urządzenia o system wkładów jednorazowych na odsysane treści, sterowania nożnego VI.7. Siła ssania minimum 20 l/min. VII.8. Możliwość precyzyjnego ustawienia wartości podciśnienia minimum od 20 do 80 kPa VIII.9. Możliwość pracy ciągłej 24h/dobę, bez ryzyka przegrzania pompy ssącej IX.10. Uzyskiwanie podciśnienia X.11. Butla miareczkowa 2-litrowa na odsysane treści, przystosowana do dezynfekcji i sterylizacji w temp. do 134 st. C, wykonana z nietłukącego materiału - 2 szt. XI.12. Zbiornik zabezpieczający, przeciwprzelewowy XII.13. Dren do odsysania, silikonowy, sterylizowalny w temp. do 134 stoponi C, o długości 2m - 4szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Dostawa zestawu do nebulizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry 1. Minimalne ciśnienie- 2atm 2. Wydajność -min.0,7 l/min 3 Minimalny przepływ -11 l/min 4. Głośność -max 58 db z 1 metra 5. Pojemność zbiorniczka do nebulizacji- 15ml 6. Wyposażenie: rurka powietrza -min.1,5mb filtr powietrza -2szt. Nebulizator Maska dziecięca i dla dorosłych kontroler przepływu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7- Dostawa stołów rehabilitacyjnych ( 2 szt.) wraz z ich uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry 1. Leżysko dwusegmentowe 2. Regulowany zagłówek z otworem na nos i brodę 3. Leżysko przystosowane do stabilizacji 4. Elektrycznie zmieniana wyskość stołu (pilot ręczny) 5. Wymiary leżyska 190x 60 cm (+/- 10 cm) 6. Wysokość stołu - 55- 85 cm (+/- 5 cm) 7 Kąt odchylenia zagłówka 65 do 40 stopni (+/- 5 stopni).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Dostawa bieżni elektrycznej wraz z jej uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry 1. Przeciwpoślizgowy pas bieżni o wymiarach 120 x 40 cm 2. Wyposażona w silnik prądu stałego (1,8 km (+/- 3 km) z możliwością regulacji prędkości od 1 do 15 km/h (=/- 2 km/h) 3 Moc silnika 950 Wat (+/- 50 wat) 4. - 4 stopniowa zmiana kąta nachylenia bieżni 5. Sensory pomiaru pulsu umieszczone na poręczy 6. Wytrzymała konstrukcja wykonana z profili stalowych 7. Rama bieżni wykonana z aluminium 8 Klucz bezpieczeństwa, który w przypadku upadku wyłącza bieżnię 9. Minimum 13 programów: 9 stałych, możliwość ustawienia 3 użytkowników oraz 1 manualny 10. Komputer z monitorem LCD z funkcjami: - czas, prędkość przebyty dystans puls funkcja SCAN Kółka transportowe ułatwiające przestawienie bieżni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.