eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudusk › Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku w ramach projektu pn.Udowodnimy, że potrafimy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Grudusk: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku w ramach projektu pn.: Udowodnimy, że potrafimy.
Numer ogłoszenia: 77658 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grudusk , ul. Ciechanowska 54, 06-460 Grudusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6715012, 6715206, faks 023 6715012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku w ramach projektu pn.: Udowodnimy, że potrafimy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Meble /ustawione w podkowę/ 1. Stolik uczniowski 2-osobowy Nr 6 - 12 szt płyta 25 mm, okleina PCV 2 mm, blenda min.50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą zabezpieczający kable w sposób niedostępny dla uczniów, przepusty kablowe, stoliki szczytowe mające zaokrąglone rogi blatu, uchwyty do zawieszania słuchawek, kolor: buk 2. Krzesło uczniowskie - 24 szt stelaż metalowy, malowany, sklejka, krzesła muszą posiadać certyfikat dopuszczający do użytku szkolnego 3. Biurko nauczycielskie z szafką na komputer /sprzętową/ i dokumenty - 1 szt płyta 25 mm, okleina PCV, blenda min.50 cm wysokości, kanał kablowy między blatem a blendą, przepusty kablowe, kolor - identyczny jak stoliki uczniowskie 4. Krzesło obrotowe dla nauczyciela - 1 szt siedzisko i oparcie tapicerowane, na kółkach II. Zestaw multimedialny 1. Laptop - 1 kpl procesor dwurdzeniowy o częstotliwości 2,6 GMz, cache min.3,0 MB, pamięć RAM min.8 GB, przekątna ekranu min.15,6 cala, karta graficzna zintegrowana, dysk twardy min.500 GB, karta dźwiękowa zintegrowana, 1xBluetooth, 1xHDMI, 1xRJ-45, 4xUSB minimum, 1xD-Sub, system operacyjny: min. Windows Home Premium, Pakiet Office 2010 Standard, myszka optyczna USB, gwarancja min. 2 lata 2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem + rzutnik - 1 kpl technologia - elektromagnetyczna, dualna, przekątna wymiaru interaktywnego - min. 78 cali, oprogramowanie - w języku polskim, pracujące w systemie Windows, rozdzielczość - min. 9600x9600 px, min. 600 dpi, precyzja - +-0.05 mm, klawisze szybkiego dostępu - po obu stronach powierzchni tablicy, częstotliwość odczytu - min. 480 punktów/s, tempo śledzenia sygnału - min. 8 m/s, powierzchnia tablicy - wykonana z trwałego, elastycznego tworzywa /np. baza-poliester/, odporna na rozdarcia, pęknięcia, uderzenia, zoptymalizowana zarówno do projekcji jak i pisania po niej, matowa, antyrefleksyjna powierzchnia dająca kontrastowy obraz z projektora, dodatkowo zabezpieczona powłoką suchościeralną, łatwą do czyszczenia, powierzchnia tablicy wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, małe rozdarcia lub ślady uderzeń nie powinny mieć wpływu na działanie tablicy, kalibracja - 4, 9 lub 20 punktów, połączenie z komputerami - port USB, oprogramowanie - pozwalające na korzystanie z wielu funkcji interaktywnych takich jak: pisanie, rysowanie, edycja formuł matematycznych, rozpoznawanie pisma odręcznego w języku polskim, odtwarzanie wideo, obsługa hiperłączy, tworzenie, edycja i rozwiązywanie testów edukacyjnych, akcesoria - min. 3 pisaki: 1 niebieski, 1 czarny, 1 czerwony, kabel USB, belka montażowa do montażu naściennego, stojak na tablicę, płyta CD z oprogramowaniem, płyta CD z instrukcjami instalacji i obsługi, gwarancja - min. 5 lat rzutnik - 1 kpl: technologia wyświetlania - DLP, rozdzielczość ekranu - min.1024x768, jasność obrazu - min.2700 ANSI Lumenów, kontrast obrazu - min.4000:1, obiektyw - ogniskowa f=21~25 mm, zoom - Digital Zoom minx2, minimalna przekątna obrazu - 23 cale, maksymalna przekątna obrazu - 300 cali, proporcje obrazu - 16:9 i 4:3, ilość kolorów - min 16 mln, częstotliwość pozioma - 31-82 kHz, częstotliwość pionowa - 48-85 Hz, trwałość lampy - min. 4500 h, złącza wejścia - D-Sub, DVI, HDMI, akcesoria w zestawie - pilot z bateriami, kable zasilające, gwarancja - min 2 lata, autoryzowany serwis na terenie całej Polski, deklaracje zgodności CE 3. Magnetowid + odtwarzacz - 1 szt jedno urządzenie z możliwością nagrywania, gwarancja min. 2 lata III. Panel sterowania do pracowni /pulpit sterowniczy lektora z jednostką centralną i wbudowany modułem USB do podłączenia komputera/ - 1 kpl pulpit sterowniczy /klawiatura/ zintegrowany z jednostką centralną systemu, całość w metalowej obudowie montowanej w blacie biurka, 8 wejść sygnału Audio, 2 wejścia audio, wejście słuchawkowe, uruchamianie centralki za pomocą kluczyka, moduł USB do podłączenia komputera, wytrzymałe, membranowe przyciski funkcyjne z diodami LED, wbudowany wyświetlacz LCD, timer, wzmacniacz stereo, wzmacniacz 40 W wbudowany w centralkę, sterowanie mikroprocesorowe, regulacja siły głosu z mikrofonów, z wejścia magnetofonowego, z wejścia DVD, regulacja siły głosu w głośnikach, wyjście nagrywania na magnetofon /rejestrator/, wyjście na głośniki, pulpit realizuje wszystkie funkcje dostępne w pracowni, zasilanie 15 V 0,5 A, pasmo przenoszenia 50 Hz - 10 kHz, okablowanie (1xRCA/ mini jack mono - 2 szt,, 2xRCA /2xRCA/, certyfikat CE należy dołączyć do oferty; IV. Niezbędne wyposażenie 1. Program do sterowania pracownią - 1 kpl oprogramowanie umożliwiające alternatywną obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera, interface użytkownika /wirtualna klawiatura/, timer, tryby pracy, program realizuje wszystkie funkcje dostępne w pracowni 2. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z tunerem wymowy - 25 szt dwie ścieżki rejestratora dają możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania głosu ucznia, funkcja magnetofonu i rejestratora, 10 znaczników wyodrębniających część zapisu, wybór prędkości odtwarzania, graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem, zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu /frazy/ 3. Przyłącza stanowisk uczniowskich - 24 szt wieszak /uchwyty/ do słuchawek zintegrowany z gniazdem słuchowym DIN 5 pin - osłania i zabezpieczenia przyłącze przed wyrwaniem 4. Słuchawki z mikrofonem - 25 szt mikrofon kierunkowy, maksymalna moc wyjściowa 100 mW, słuchawki 2x400 Ohm, trwałe odporne na uszkodzenia mechaniczne, mikrofon eliminujący szum otoczenia, na giętkim pałąku, ułatwiającym nastawienie bez ryzyka uszkodzenia, miękka elastyczna obudowa oraz duże nauszniki, szczelnie kryjące ucho, przewód wzmocniony linką stalową zapobiegający zerwaniu, wpinany w słuchawki poprzez złącze RJ, zapasowy kabel 5. Okablowanie stanowisk - przewody systemowe - 1 kpl - listwa zasilająca z filtrem przepięciowym i przeciwzakłóceniowym /5 gniazd z uziemieniem i przewodem/ - 1 szt 6. Wzmacniacz wbudowany w jednostkę centralną - 1 szt 2x40 W 7. Głośnik do zabudowy w biurku /dwudrożny/ moc maksymalna 170 W, membrana IMPP, neodymowy magnes tweetera, pasmo przenoszenia: 30-25000 Hz, skuteczność /1W/1 m/: 92 dB, nominalna moc wejściowa: 35W 8. Programy interaktywne /do nauki języka angielskiego/ - EURO-PLUS+angielski dla młodzieży gimnazjalnej - 1 szt - ALFABET - dla szkół podstawowych i początkujących - 1 szt - Ediba Interaktywna Premium - gry i zabawy, nauczanie przedszkolne i wczesnoszkolne - 1 szt - plansze interaktywne klasy IV-VI - 1 szt - plansze interaktywne gimnazjum - 1 szt V. Montaż dostarczenie urządzeń, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników pracowni - 1 kpl VI. Wymagania dodatkowe - gwarancja na pracownię - 5 lat, słuchawki - 2 lata, - pracownia i słuchawki posiadają oznaczenie CE, meble i krzesła certyfikaty zgodności, - nieodpłatna aktualizacja oprogramowania na pracownię, - instrukcje w języku polskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 06-460 Grudusk, ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokój Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 06-460 Grudusk, ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokój Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.