Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Babiak: Sieć wodociągowa z przyłączami w m. Lipie Góry-Osówie
Numer ogłoszenia: 77651 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babiak , Plac Wolności 5, 62-620 Babiak, woj. wielkopolskie, tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, faks 063 2711624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć wodociągowa z przyłączami w m. Lipie Góry-Osówie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozdzielczej sieci wodociągowej o dł. 15.203 m i przyłączy o dł. 767 m z rur ciśnieniowych z polichlorku winylu PCV PN 10 O 110 i 90 mm oraz armatury żeliwnej. Przyłącza wodociągowe natomiast będą wykonane z rur PE O 32, 40 i 50 mm. Rury kielichowe w sieci rozdzielczej łączone będą przy pomocy uszczelek gumowych. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią zasuwy, które należy obudować płytami betonowymi. Aby uniemożliwić wysunięcie się bosego końca rury PCV z kielicha, na wszystkich węzłach tzn. kolanach, zasuwach, zaprojektowano betonowe bloki oporowe z betonu lanego, z warunkiem oparcia ich o grunt w stanie rodzimym. Na sieci zaprojektowano hydranty nadziemne p.poż. w odległościach zgodnych z normą oraz niezbędne zasuwy usytuowane w punktach węzłowych sieci. Przyłącze wodociągowe na sieci rozdzielczej będzie przyłączone przy pomocy nawiertki żeliwnej z zaworem. W celu oznakowania instalacji i uzbrojenia sieci wodociągowej należy: - odpowiednimi tabliczkami oznakować uzbrojenie sieci wodociągowej - tabliczki informacyjne umieścić na trwałych budynkach i na słupkach betonowych przy trasie wodociągu - wszystkie skrzynki umocnić płytami betonowymi i oznakować tabliczkami. Zakres prac obejmuje: - roboty ziemne - roboty instalacyjne - przewierty, przekopy, syfony - roboty drogowe - roboty ziemne - roboty instalacyjne - roboty drogowe. Miejsce realizacji zamówienia: Lipie Góry, Nowiny Brdowskie, Osówie, gm. Babiak, powiat kolski, woj. wielkopolskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej w ustawie Pzp w wysokości 25.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zadanie z zakresu budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości zadania netto nie niższej niż 75% ceny ofertowej b) należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami poprzednich zamawiających c) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: - kierownik robót w odpowiedniej specjalności i specjalizacji techniczno - budowlanej, z uprawnieniami do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do pełnienia funkcji kierownika budowy i funkcji kierownika robót w sytuacji prowadzenia robót budowlanych objętych zamówieniem, i należący do OIIB. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 4. Przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 500.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000 złotych. 6. Wniesie wadium w formie przewidzianej w ustawie Pzp w wysokości 25.000 zł Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. wykaz prac z ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący co najmniej jedno zadanie z zakresu budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości zadania netto nie niższej niż 75% ceny ofertowej (zał. nr 2 do oferty) - należyte wykonanie robót muszą potwierdzać właściwe dokumenty (np. referencje) zawierające nazwę wykonawcy, nazwę zamawiającego, nazwę zadania, wartość i termin realizacji 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -potwierdzające kwalifikacje zawodowe w specjalności sieci sanitarnych - minimum instalacje wodociągowe, -aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - na formularzu wg zał. nr 3 do formularza oferty 4. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 100.000 złotych, 6. dowód wniesienia wadium na kwotę 25.000 zł 7. oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Pzp.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)- zał. nr 1 do formularza oferty 8. pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika że wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu (o ile taka sytuacja występuje). 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 do 5 składa dokument lub dokumenty na zasadach, określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155). 10. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 11. Harmonogram rzeczowo - finansowy dostosowany do żądanego sposobu finansowania inwestycji (zał. nr 6 do formularza oferty). 12. Wypełnioną tabelę etapów fakturowania (zał. nr do formularza oferty7). 13. Parafowany lub podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do formularza oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Babiaku
Plac Wolności 5, 62-620 Babiak
pok. 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy w Babiaku Plac Wolności 5, 62-620 Babiak pok. 33 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane z PROW 2007-2013.
INNE PRZETARGI BABIAK
więcej: przetargi BABIAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
- Budowa dwóch odc. sieci wodoci. fi160 wraz z przyłącz. na odc. Bożydar Kaszewice i Kaszewice w ramach operacji pn. "Budowa i rozbudowa infrastruktury wodoci. i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kluki"
- Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej oraz rekonstrukcji studni głębinowych dla ujęć stacji uzdatniania wody oraz budowa dróg z płyt jomb
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego wraz z zapleczem przy filii Szkoły w Lipnicy Górnej
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bielice na dł. 362,00 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.