eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa odzieży sportowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776309-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie:

Zakup i dostawa odzieży sportowej.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 261 45 48 38,
faks: 261 45 23 98
e-mail: 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Wojskowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.15wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży sportowej.

Numer referencyjny: 115-ZP-12-20-296

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.


II.5) Główny kod CPV: 18.41.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 12.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną umowę na dostawę: – odzieży sportowej o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, dla części 1 postępowania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi dowody (poświadczenia), że powyższa dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Dla części 2, 3, 4 Zamawiający warunku nie formułuje.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ)
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.8 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw według załącznika nr 8, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowody (poświadczenia) dotyczące nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. na potwierdzenie warunku określonego w pkt.5.1 lit. c) SIWZ
Wykonawca, który przedstawia w wykazie dostawy wykonane na rzecz Zamawiającego zwolniony jest z załączania dowodów potwierdzających, że zostały wykonane w sposób należyty.
W przypadku, gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dowodów (poświadczeń), przedstawia oświadczenie potwierdzające, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Dla części 1- 4 164,00 zł
Dla części 2- 3 481,00 zł
Dla części 3 i 4 wadium nie jest wymagane.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez:
NBP O/Szczecin o numerze rachunku:
94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 115-ZP-12-20-296
9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, nie składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu , na rzecz którego wadium jest wnoszone.
9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b do e , powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.
9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin realizacji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup i dostawa odzieży sportowej ( min. dresy, koszulki sportowe, spodnie do biegania, spodenki sportowe),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18412000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 12.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin realizacji:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Zakup i dostawa odzieży sportowej ( min. buty sportowe do biegania, buty turystyczne, buty specjalistyczne do BNO),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18412000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 12.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin realizacji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Zakup i dostawa odzieży sportowej (min. kurtka zimowa, kurtka membranowa, kurtka alpinistyczna),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18412000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 12.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin realizacji:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Zakup i dostawa odzieży sportowej (min. Getry piłkarskie, rękawice bramkarskie, kostiumy pływackie, bielizna termoaktywna rękawice zimowe, ręczniki),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży sportowej na dla instytucji i jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie .
Odzież sportowa wyszczególniona została w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ.
1. Wykonawca dostarczy odzież sportową spełniająca wymagania określone w załączniku nr 2 , oraz załączniku od nr 3 do 3c do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien być:
- fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,
- na opakowaniach zewnętrznych musi widnieć informacja - etykieta umożliwiająca identyfikację poszczególnych artykułów (ilość, rodzaj,) bez konieczności naruszania opakowania, które powinno posiadać wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. hologramy). Ponad to opakowania powinny posiadać indywidualny kod materiału, nazwę.
3. Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wpisania w kol „Nazwa towaru Wykonawcy” nazwy producenta oferowanego przez siebie artykułu.
4. Wykonawca dostarczy i rozładuje siłami własnymi przedmiot zamówienia do jednostki wojskowej w godzinach od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do czwartku) oraz w piątek w godzinach od 8.00 do 12.00.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony przedmiot umowy do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego .
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie później niż do dnia 12.05.2021 r. Wykonawca ustali z przedstawicielem Zamawiającego dokładny termin dostawy – dzień i godzinę, w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w dniu dostawy przedmiotu zamówienia prawidłowo wystawionej faktury.
8. Odbiór jakościowy i ilościowy zostanie dokonany w obecności Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres zgodny z udzielonym przez producenta.
9. Wykonawca ma prawo wezwać Zamawiającego w celu potwierdzenia , że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do złożenia próbek ,opisów , kart charakterystyki, których to autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli ze złożonych dokumentów i próbek tj. kart charakterystyki z parametrami technicznymi oraz produktów do prezentacji będzie wynikać niezgodność oferowanego przez Wykonawcę świadczenia z wymaganiami SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18412000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 12.05.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin realizacji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.