eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa asysty eksperckiej w trakcie realizacji projektu "Wirtualny Informator Rzeczny"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776278-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej:

Usługa asysty eksperckiej w trakcie realizacji projektu "Wirtualny Informator Rzeczny"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt: Wirtualny Informator Rzeczny (WIR), Nr Projektu: POPC.02.01.00-00-0124/19-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, Żelazna 59A, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 37 20 273,
e-mail: przetargi-kzgw@wody.gov.pl,
www: https://wody.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://www.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca

Adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie. ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa asysty eksperckiej w trakcie realizacji projektu "Wirtualny Informator Rzeczny"

Numer referencyjny: KZGW/KIK/303/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty eksperckiej w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualny Informator Rzeczny”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji przetargowej dla zamówienia publicznego na wykonanie Systemu WIR, b) nadzór i wsparcie techniczne podczas realizacji i uruchomienie platformy Systemu WIP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i unijnego oraz wytycznymi w zakresie Programu Operacyjnego Polski Cyfrowa 2014 – 2020. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny za: a) przygotowanie wymaganych dokumentów na każdym etapie postępowania przetargowego na przygotowanie i wdrożenie System WIR, b) wsparcie w zakresie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem produktów Projektu (w tym wsparcie we współpracy z dostawcami), c) pomoc prawną i merytoryczną podczas przeprowadzenia postępowania przetargowego, d) udział zespołu eksperckiego w działaniach i spotkaniach projektowych, udzielanie konsultacji i rekomendacji, e) dostarczenie narzędzia do obsługi zleceń w ramach usług, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia wraz z prawami do korzystania na czas realizacji Projektu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 72.22.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie wykaże, że: 1) wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi, których przedmiotem jest świadczenie usług doradczych obejmujących wsparcie podczas projektowania, wykonania lub wykonywania oraz wdrożenie lub wdrażania systemów informatycznych integrujących systemy teleinformatyczne w architekturze SOA (Service Oriented Architecture), zapewniające integrację i komunikację wewnętrznych i zewnętrznych systemów z wykorzystaniem standardowych usług sieciowych dla jednostek sektora finansów publicznych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda z nich.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach, realizacji usług, o których mowa powyżej, świadczył lub świadczy usługi doradcze, których przedmiotem było zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemów informatycznych (obejmujących usługi i dostawy) o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto każda z nich. 2) wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi doradcze obejmujące wsparcie przy projektowaniu, wykonaniu lub wykonywaniu i wdrożeniu lub wdrażaniu systemu dziedzinowego wraz z usługami płatności elektronicznej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda z nich, 3) wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi doradztwa prawnego polegające na przygotowywaniu i przeprowadzeniu dla jednostki sektora finansów publicznych co najmniej dwóch postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego, których przedmiotem było zbudowanie systemów teleinformatycznych, zakończonych zawarciem umowy, o wartość nie mniejszej niż 3 000 000 PLN brutto każdej
z nich, 4) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu lub przeprowadzaniu badań użyteczności User Experience (UX), w skład których wchodziły lub wchodzą takie etapy jak: a) przygotowanie ankiet, b) opracowanie wywiadów, c) rekrutacja badanych, d) realizacja badań w projekcie informatycznym - o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane bądź wykonywane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień realizowany był lub jest realizowany szerszy zakres prac, należy przedstawić tę część zamówienia, która potwierdza spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1.
II. Wykonawca dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem, który skieruje do realizacji usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, w tym co najmniej osoby o następującym wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu (wszystkie wymagania dla osób na danych stanowiskach muszą być spełnione łącznie):
1. Koordynator Zespołu Wykonawczego (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami informatycznymi. 2) Posiada wykształcenie wyższe.3) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami z wykorzystaniem metodyk zwinnych, uzyskał certyfikat z metodyki PRINCE 2 Foundation oraz AgilePM Foundation lub równoważny. 4) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji osoby kierującej projektem lub koordynującej pracę zespołu projektowego w co najmniej jednej usłudze doradczej dla projektu dotyczącego wdrożenia e-usług publicznych, który obejmował zaprojektowanie, realizację i wdrożenie systemu teleinformatycznego, odebranego przez zamawiającego i przekazanego do eksploatacji, przy czym wartość zrealizowanego systemu wynosiła nie mniej niż 5.000.000,00 zł brutto.
2. Architekt systemowy (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada: a) wiedzę w zakresie systemów GIS, potwierdzoną ukończonym szkoleniem w tym zakresie; b) wiedzę w zakresie notacji UML w wersji 2.5.1, potwierdzoną ukończonym szkoleniem w tym zakresie; c) znajomość zasad zarządzania architekturą korporacyjną, opartą o metodykę, która zapewnia kompleksowe podejście do projektowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji, potwierdzoną ukończonym szkoleniem w tym zakresie; d) doświadczenie w projektowaniu infrastruktury systemów informatycznych związanych z przechowywaniem, przetwarzaniem i udostępnianiem danych przestrzennych: e) doświadczenie w szacowaniu wydajności infrastruktury sprzętowej i programowej; f) doświadczenie w stosowaniu rozwiązań analitycznych (np. data mining, business intelligence);g) doświadczenie w projektowaniu zgodnie z zasadami User Experience. 2) Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów informatycznych obejmujące w szczególności: a) Projektowanie architektury systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, zorientowanych na usługi i udostępniających dane przez przeglądarkę oraz aplikację mobilną, b) Projektowanie systemów przy wykorzystaniu języka UML.3) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w trakcie zaprojektowania, koordynowania lub nadzorowania procesu projektowania co najmniej dwóch systemów informatycznych zorientowanych na e-usługi, wykorzystujących rozwiązania analityczne i mobilne, o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 PLN brutto każda z nich.
3. Analityk biznesowy (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada: a) wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu analiz biznesowych, potwierdzone ukończeniem szkolenia w tym zakresie; b) doświadczenie w wymiarowaniu oprogramowania: c) wiedzę i doświadczenie w zakresie metod projektowania zorientowanego na użytkownika; 2) znajomość i doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania wytycznych dotyczących dostępności treści publikowanych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych podmiotów sektora finansów publicznych zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania oraz międzynarodowym standardem w dziedzinie dostępności -Web Content Accessibilty Guidelines 2.1 (WCAG 2.1), 2) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w charakterze analityka w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z budową lub rozbudową systemu informatycznego związanych z modelowaniem procesów biznesowych, z wykorzystaniem języka BPMN lub UML. 3) Nabył, w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w charakterze analityka w zakresie zbierania i specyfikacji wymagań (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych) w co najmniej 1 projekcie związanym z budową lub rozbudową systemu informatycznego, w którym:
a) wykorzystano rozwiązania analityczne (np. data mining, business intelligence),
b) zastosowano rozwiązania dotyczące e-usług świadczonych przez jednostki sektora finansów publicznych;
c) wartość projektu była nie mniejsza niż 5 000 000,00 zł brutto.
4) Nabył, w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie
w przygotowaniu lub przeprowadzaniu testów systemu informatycznego w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto.
4. Specjalista w zakresie baz i hurtowni danych oraz business intelligence (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji eksperta w zakresie baz i hurtowni danych oraz business intelligence.
2) Posiada doświadczenie w projektowaniu, wytwarzaniu i wdrażaniu składników systemów informatycznych zawierających rozwiązania baz danych, hurtowni danych, jak również business intelligence dotyczących w szczególności:
a) systemu zarządzania bazą danych;
b) procesów ETL, w tym projektowania przepływów danych;
c) wykorzystania języka zapytań SQL;
d) zastosowania technologii JAVA i NET (np.: ASP.NET MVC, AJAX, WCF, WEB Services);
e) komunikacji między bazami danych, w tym przetwarzania i wymiany danych;
f) zastosowania systemów informacji przestrzennej (GIS). 3) Nabył w okresie 4 lat przed upływem składania ofert, doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu lub utrzymaniu składników rozwiązań hurtowni danych lub business intelligence w co najmniej 2 projektów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto każda z nich
5. Ekspert ds. prawnych w zakresie informatyki (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada:
a) tytuł radcy prawnego lub adwokata;
b) znajomość regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
c) doświadczenie w sporządzaniu projektów umów z zakresu IT, których realizacjia odbywała się z wykorzystaniem metodyk zwinnych.
2) Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej co najmniej 3 projektów informatycznych związanych z projektowaniem, przygotowaniem lub wdrożeniem tych systemów. 3) Wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na sporządzeniu projektu umowy z zakresu IT, których przedmiotem było lub jest zaprojektowanie, budowa i wdrożenie systemów informatycznych z wykorzystaniem metodyk zwinnych w zarządzaniu projektami, o wartości co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto każdy z nich.
6. Specjalista ds. bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada doświadczenie w stosowaniu rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych pracujących w szczególności na urządzeniach mobilnych w zakresie zapewniającym poufność, spójność, integralność, dostępność informacji. 2) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w zakresie prowadzenia testów systemów. 3) Posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji specjalisty ds. bezpieczeństwa w projektach informatycznych systemów IT informatycznych w zakresie bezpieczeństwa,
7. Projektant UX (co najmniej 1 osoba 1) Posiada:
a) doświadczenie w stosowaniu technik projektowania oprogramowania z uwzględnieniem wymagań biznesowych oraz potrzeb, preferencji, zachowań użytkowników;
b) doświadczenie w budowaniu interaktywnych prototypów oprogramowania;
c) doświadczenie w wykorzystaniu technik i rozwiązań służących do wytwarzania graficznego interfejsu użytkownika;
2) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu informatycznego, którego zakres obejmował lub obejmuje tworzenie e-usług dla jednostek sektora finansów publicznych o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto, z wykorzystaniem techniki zorientowanej na użytkownika (User Experience).
8. Specjalista ds. prowadzenia badań z wykorzystaniem metody User Experience (co najmniej 1 osoba) 1) Posiada:
a) doświadczenie w zbieraniu, analizowaniu oraz dokumentowaniu wymagań biznesowych oraz potrzeb użytkowników, w szczególności tych dotyczących pozytywnych wrażeń, które doświadcza użytkownik w czasie interakcji z oprogramowaniem;
b) doświadczenie w wykorzystywaniu metod stosowanych w badaniach ilościowych i jakościowych;
c) doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu i ewaluacji testów użyteczności i badań UX;
2) Nabył, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy, z wykorzystaniem techniki zorientowanej na użytkownika (User Experience).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w pkt. III.1.3) ogłoszenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane –sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Dowody, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt III.5.1)1. ogłoszenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy usługi są nadal wykonywane referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt III.1.3), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Każdy z wykonawców, który złożył ofertę, zobowiązany jest złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Wraz z informacją Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego wzór przedmiotowego oświadczenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Razem z ofertą należy złożyć: a) dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpisz właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; e) dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
dodatkowe doświadczenie Koordynatora Zespołu Wykonawczego:5,00
cena:60,00
dodatkowe doświadczenie Specjalisty ds. prowadzenia badań w wykorzystaniem metody User Experience:5,00
dodatkowe doświadczenie Projektanta UX:5,00
dodatkowe doświadczenie Specjalisty ds. bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych:5,00
dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. prawnych w zakresie informatyki:5,00
dodatkowe doświadczenie Analityka biznesowego:5,00
dodatkowe doświadczenie Specjalisty w zakresie baz i hurtowni danych oraz business intelligence:5,00
dodatkowe doświadczenie Architekta systemowego:5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w szczególności w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: a) nastąpiła zmiana przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; b) wystąpią przyczyny niezależne od Wykonawcy, związane z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy lub zakresu świadczeń; c) niezbędna jest zmiana sposobu lub zakresu świadczeń wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Projektu WIR; d) nastąpiła zmiana terminu realizacji Projektu WIR, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy; e) w przypadku gdy nastąpi zmiana: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, c) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych).
2. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Strony wprowadzą zmianę wysokości Wynagrodzenia odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji poprzez ich zaakceptowanie lub zgłoszenie zastrzeżeń. 3. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1 może uleć zmianie okres obowiązywania Umowy, zakres świadczonych usług i zobowiązań Wykonawcy wynikających z Umowy oraz maksymalne wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy określone § 6 ust. 1.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na sumę stanowiącą 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia w jednej z form wymienionych w pkt b)-e) powyżej musi być przekazany Zamawiającemu w formie oryginału.
3. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się w punkcie 16 SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.