eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługi w ramach zadania pn.: "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776121-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu:

Usługi w ramach zadania pn.: "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 72181652031130, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: (033) 8449600
faks: (033) 8449619
e-mail: szp@powiat.oswiecim.pl
www: www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.powiat.oswiecim.pl / www.bip.powiat.oswiecim.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Forma pisemna

Adres: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. St. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, Dziennik Podawczy - parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w ramach zadania pn.: "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku"

Numer referencyjny: Znak sprawy: SZP.272.34.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w ramach zadania pn.: „Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku".
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - obejmuje drogi powiatowe na terenie: Gminy i Miasta Brzeszcze, Gminy i Miasta Chełmek oraz Gminy Oświęcim.
Część 2 - obejmuje drogi powiatowe na terenie: Gminy Kęty (bez Miasta Kęty), Gminy Osiek, Gminy Polanka Wielka, Gminy Przeciszów oraz Gminy Zator.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych oraz nie ogranicza ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ, tj.:
• ST,
• wykazy dróg powiatowych,
• formularze ofertowe.


II.5) Główny kod CPV: 77.31.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1) wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ),
2) na wezwanie zamawiającego wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto polegającą na koszeniu pasa zieleni na poboczach dróg.
Wykonawca niezależnie czy będzie składał ofertę na jedną czy dwie części musi spełnić wyłącznie powyższy warunek.
3) na wezwanie zamawiającego przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu pracy lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami w zakresie: ciągnik o mocy pow. 60KM (ilość: 2), kosiarka bijakowa tylno-boczna (ilość: 1), kosiarka na wysięgniku do koszenia przeciwskarp (ilość: 1), samochód towarowo-osobowy do wywozu odpadów (ilość: 1), kosa spalinowa do koszenia ręcznego (ilość: 4) - dotyczy składania oferty na jedną część.
Wykonawca składając ofertę na dwie części musi spełniać powyższy warunek oddzielnie dla każdej
z części.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
• Wykaz usług (o którym mowa w dziale V.1.2) SIWZ) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, powinien załączyć oświadczenie wykonawcy.
Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających że usługi, zostały wykonane należycie, jeżeli zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty dotyczące tego wykonawcy.
• Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu pracy lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (o którym mowa w dziale V.1.3) SIWZ).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązania tzw. innych podmiotów – o ile dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy części 1 i 2:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu realizacji w związku z:
a) brakiem możliwości rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia prac,
b) brakiem możliwości prowadzenia usług na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego. Czas trwania zamówienia zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaką prace stanowiące przedmiot zamówienia zostały przerwane,
c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: „Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku” - część 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - obejmuje drogi powiatowe na terenie: Gminy i Miasta Brzeszcze, Gminy i Miasta Chełmek oraz Gminy Oświęcim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ, tj.:
• ST,
• wykazy dróg powiatowych,
• formularze ofertowe.
Zakres usług obejmuje odpowiednio:
• usługi przygotowawcze oraz mechaniczne koszenie traw na poboczach, skarpach i przeciwskarpach rowów,
• ręczne koszenie traw w miejscach niedostępnych oraz usunięcie skoszonej trawy i chwastów.
Zamówienie obejmuje maksymalnie trzykrotne zlecenie usługi. Zamawiający zastrzega sobie
(w zależności od bieżących potrzeb) prawo do:
• zlecenia minimum jednej usługi w określonym zakresie,
• dokonywania zmniejszenia usługi.
Minimalny zakres obejmuje usługi przygotowawcze oraz mechaniczne koszenie traw na poboczach, skarpach i przeciwskarpach rowów.
W każdorazowym pisemnym zleceniu Zamawiający poda zakres i odpowiedni do wyznaczonego zakresu termin realizacji usługi. Minimalny termin jednego zlecenia wynosi 20 dni kalendarzowych,
a maksymalny 25 dni kalendarzowych.
Doręczenie zlecenia usługi odbędzie się co najmniej na 14 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem usługi.
W przypadku niesprzyjających lub niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się przesunięcie realizacji prac z zachowaniem czasookresu na wykonanie prac.
Prace będą odbierane protokolarnie za dany czasookres w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia gotowości ich odbioru.
Warunki realizacji usług określają odpowiednio: wzory umów oraz ST stanowiące załączniki do
SIWZ.
Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i na ustalonych w postępowaniu, danej ofercie oraz umowie warunkach.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: „Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2021 roku” - część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 2 - obejmuje drogi powiatowe na terenie: Gminy Kęty (bez Miasta Kęty), Gminy Osiek, Gminy Polanka Wielka, Gminy Przeciszów oraz Gminy Zator.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ, tj.:
• ST,
• wykazy dróg powiatowych,
• formularze ofertowe.
Zakres usług obejmuje odpowiednio:
• usługi przygotowawcze oraz mechaniczne koszenie traw na poboczach, skarpach i przeciwskarpach rowów,
• ręczne koszenie traw w miejscach niedostępnych oraz usunięcie skoszonej trawy i chwastów.
Zamówienie obejmuje maksymalnie trzykrotne zlecenie usługi. Zamawiający zastrzega sobie
(w zależności od bieżących potrzeb) prawo do:
• zlecenia minimum jednej usługi w określonym zakresie,
• dokonywania zmniejszenia usługi.
Minimalny zakres obejmuje usługi przygotowawcze oraz mechaniczne koszenie traw na poboczach, skarpach i przeciwskarpach rowów.
W każdorazowym pisemnym zleceniu Zamawiający poda zakres i odpowiedni do wyznaczonego zakresu termin realizacji usługi. Minimalny termin jednego zlecenia wynosi 20 dni kalendarzowych,
a maksymalny 25 dni kalendarzowych.
Doręczenie zlecenia usługi odbędzie się co najmniej na 14 dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem usługi.
W przypadku niesprzyjających lub niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się przesunięcie realizacji prac z zachowaniem czasookresu na wykonanie prac.
Prace będą odbierane protokolarnie za dany czasookres w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia gotowości ich odbioru.
Warunki realizacji usług określają odpowiednio: wzory umów oraz ST stanowiące załączniki do
SIWZ.
Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i na ustalonych w postępowaniu, danej ofercie oraz umowie warunkach.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.