eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. S. Batorego w Knurowie wraz z niezbędną infrastrukturą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Tarnowskie Góry: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. S. Batorego w Knurowie wraz z niezbędną infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 77601 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. ze 100% udziałem gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. S. Batorego w Knurowie wraz z niezbędną infrastrukturą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa jednego 24-rodzinnego budynku mieszkalnego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie w imieniu Zamawiajacego decyzji PINB w Gliwicach pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego budynku. Inwestycja stanowi realizację I etapu przedsięwzięcia obejmującego budowę zespołu dwóch budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej. Teren inwestycji zlokalizowany jest w rejonie ul. S. Batorego-Wł. Jagiełły w Knurowie. Budynek oznaczony jest na planie zagospodarowania terenu będącego elementem projektu budowlanego i wykonawczego jako B i usytuowany jest przy zjeździe z ul. Wł. Jagiełły. Budynek został zaprojektowany z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie, suszarnie oraz wymiennikownie c.o. Komunikację wewnętrzną obiektu stanowi klatka schodowa i korytarze wewnętrzne. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w poprzecznym układzie konstrukcyjnym. W poziomie piwnic ściany żelbetowe, ściany nadziemia murowane z bloczków wapienno - piaskowych SILKA, ocieplone styropianem, stropodach tradycyjny wielospadowy (częściowo odwrócony). Okładzinę drewnianą na elewacjach należy zastąpić tynkiem w kolorze uzgodnionym z Projektantem, wykonanym w technologii identycznej jak w pozostałej części budynku. Każde mieszkanie wyposażone w mieszkaniowy wymiennik ciepła z priorytetem ciepłej wody (logotermę) wyposażonym w licznik ciepła i licznik wody - należy uwzględnić możliwość radiowego odczytu. Rozwiązanie to pozwala na indywidualne rozliczanie mieszkań z zużycia zarówno ciepła jak i ciepłej i zimnej wody. Z ciepła do ogrzewania mieszkań można korzystać przez cały rok w zależności od indywidualnych potrzeb mieszkańców. Dla mieswzkańców przewidziano miejsca parkingowe..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte jest wykonanie pełnego zakresu wykończenia mieszkania nr 1 (pod klucz - zgodnie z projektem), usytuowanego na parterze, przeznaczonego dla NPS. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na wykończenie pozostałych mieszkań (pod klucz -zgodnie z projektem).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczęnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utowrzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium nalezy wpłacić na konto ING BS O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem: Wadium - w przetargu nieograniczonym - Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. S. Batorego w Knurowie. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium w inej formie niż pieniądz można złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą, ale w oddzielnej kopercie, by nie była na stale związana z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój 203 (ul. Towarowa1, Tarnowskie Góry).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku odbywać sie będzie za zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegajacym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał co najmnie 2 roboty budowlane polegajace na budowie wielorodzinnego budynku mieszkalnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, całkowicie podpiwniczonego, co najmniej 24-rodzinnego i co najmniej 4-kondygnacyjnego. Za zakończone roboty budowlane należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi dysponować osoba posiadajacą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), b) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych), c) instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych), d) drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych). Przez dośwaidczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1.500.000,00 PLN. Oferent musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia co najmniej 1.000.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku odbywac się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikami. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowaznienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiajacy Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego. 4. Kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujacy pełen zakres przedmiotu- zgodny z ceną podaną w ofercie. 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji. 6. Zasady gwarancji. 7. Konto oferenta, na które należy zwrócić wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiajacy przewiduje możliwość zmiany w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę terminu realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji umowy moze nastapić w formie aneksu do umowy w przypadku: a) rozszerzenia lub zmiany zakresu robót w wyniku zastosowania udostepnionego na rynku postępu technicznego w zakresie realizacji robót, b) zmiany przepisów powodującej konieczność aktualizacji dokumentacji projektowej, c) uzyskania dodatkowych opinii i uzgodnień, d) zmiany technologii robót związanej z postępem tehnicznym, e) wycofania z produkcji zaprojektowanych maszyn, urządzeń lub materiałów, f) wystąpienia siły wyższej, g) konieczności rezygnacji z części robót jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, h)wystąpienia przeszkód, w tym decyzji osób trzecich, utrudniających lub uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z opisem zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i włąsciwymi przepisami, i) zdazeń losowych noszących znamiona siły wyższej, które uniemożliwiają wykonywanie robót zgodnie z przyjetym harmonogramem, technologią i zasadami wiedzy technicznej, j) zmian Podmiotu na zasobach którego bedzie polegał Wykonawca, k) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy. Zmiana może nastąpić również w poniższych przypadkach i nie wymaga aneksu do umowy: l) zmiany osób wskazanych w ofercie w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, na osoby które będą spełniać wymagania Zamawiajacego, ł) zmiany zakresu robót powierzonych Podwykonawcy. Zmiany określone w pkt l i ł będą wprowadzone na pisemny wniosek Wykonawcy i po zatwierdzeniu przez Zamawiajacego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat (pokój 203).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.