eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy i przebudowy istniejącego systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w miejscowości Węgorzewo - nr sprawy 76/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Węgorzewo: Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy i przebudowy istniejącego systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w miejscowości Węgorzewo - nr sprawy 76/2012
Numer ogłoszenia: 77598 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 24, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4272828, faks 087 4272828.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego rozbudowy i przebudowy istniejącego systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w miejscowości Węgorzewo - nr sprawy 76/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Opracowanie projektu budowlanego budowy i rozbudowy istniejącego systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w ulicach Targowa, Prusa, i 11-go Listopada w Węgorzewie. Zadanie 2. Opracowanie projektu budowlanego przebudowy wodociągu w ul. Słowackiego (przejście pod Kanałem Węgorzewskim) w Węgorzewie. Zadanie 3. Opracowanie projektu budowlanego budowy wodociągu w działce 8-95 do budynku na dz.8-38/4 obręb Kal w gminie Węgorzewo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.oświadczenie Wykonawcy 2.uprawnienia projektowe w zakresie objętym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę 1 opracowania projektowego sieci wodno-kanalizacyjnej o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. oświadczenie wykonawcy 2. uprawnienia projektowe osób uczestniczących w zadaniu objętym zamówieniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 50 tys. złotych - (dokument potwierdzający przynależność do OIIB)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukwegorzewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 11-600 Węgorzewo ul. Sienkiewicza 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 11-600 Węgorzewo ul. Sienkiewicza 24 budynek A pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.04.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Opracowanie projektu budowlanego budowy i rozbudowy istniejącego systemu wodociągowo - kanalizacyjnego w ulicach Targowa, Prusa, i 11-go Listopada w Węgorzewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie - zawarte zostały w wytycznych do projektowania będących zał. nr 1 do siwz Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych z naniesieniem numerów geodezyjnych działek w skali 1 : 500/1000, b)wykazu właścicieli działek, przez które będą przebiegać projektowane sieci, c)uzyskanie warunków technicznych dostawcy wody i odbiorcy ścieków d)projektu budowlanego i wykonawczego sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ilości 7egz. oraz w formie elektronicznej, zapis dokumentów w formacie PDF, e)uzyskanie prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych oraz raportu - o ile będzie wymagany, f)uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o pla-nowaniu i zagospodarowaniu terenu, g)uzyskanie, wymaganych przepisami szczegółowymi, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, h)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, i)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych j)opracowanie projektu organizacji ruchu - o ile będzie wymagany k)opracowanie przedmiaru robót, l)opracowanie kosztorysu inwestorskiego, w liczbie 2 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej możliwej do odczytu w programie Norma Standard, m)uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa zawierać winna niezbędne uzgodnienia branżowe, w tym między innymi protokół z koordynacji Starosty stanowiący kompletny załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę. Koszt uzyskanych uzgodnień pokryje projektant..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Opracowanie projektu budowlanego przebudowy wodociągu w ul. Słowackiego (przejście pod Kanałem Węgorzewskim) w Węgorzewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie - zawarte zostały w wytycznych do projektowania będących zał. nr 2 do siwz Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych z naniesieniem numerów geodezyjnych działek w skali 1 : 500/1000, b)wykazu właścicieli działek, przez które będą przebiegać projektowane sieci, c)uzyskanie warunków technicznych dostawcy wody, d)projektu budowlanego i wykonawczego sieci wodociągowej w ilości 7egz. oraz w formie elektronicznej, zapis dokumentów w formacie PDF, e)uzyskanie prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych oraz raportu o ile będzie wymagany, f)uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o której mowa w ustawie o pla-nowaniu i zagospodarowaniu terenu o ile będzie wymagana g)uzyskanie, wymaganych przepisami szczegółowymi, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, h)opracowanie operatu wodno - prawnego dla budowy urządzeń wodnych i)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, j)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, k)opracowanie projektu organizacji ruchu - o ile będzie wymagany l)opracowanie przedmiaru robót, m)opracowanie kosztorysu inwestorskiego, w liczbie 2 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej możliwej do odczytu w programie Norma Standard, n)uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę lub zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych. Dokumentacja projektowa zawierać winna niezbędne uzgodnienia branżowe, w tym między innymi protokół z koordynacji Starosty stanowiący kompletny załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę. Koszt uzyskanych uzgodnień pokryje projektant..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Opracowanie projektu budowlanego budowy wodociągu w działce 8-95 do budynku na dz.8-38/4 obręb Kal w gminie Węgorzewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie - zawarte zostały w wytycznych do projektowania będących zał. nr 3 do siwz Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych z naniesieniem numerów geodezyjnych działek w skali 1 : 500/1000, b)wykazu właścicieli działek, przez które będą przebiegać projektowane sieci, c)uzyskanie warunków technicznych dostawcy wody, d)projektu budowlanego i wykonawczego sieci wodociągowej w ilości 7egz. oraz w formie elektronicznej, zapis dokumentów w formacie PDF, e)uzyskanie prawomocnej decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych oraz raportu o ile będzie wymagany, f)uzyskanie, wymaganych przepisami szczegółowymi, pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów, g)opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, i)opracowanie projektu organizacji ruchu - o ile będzie wymagany j)opracowanie przedmiaru robót, k)opracowanie kosztorysu inwestorskiego, w liczbie 2 egzemplarzy, oraz w wersji elektronicznej możliwej do odczytu w programie Norma Standard, l)uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa zawierać winna niezbędne uzgodnienia branżowe, w tym między innymi protokół z koordynacji Starosty stanowiący kompletny załącznik do uzyskania pozwolenia na budowę. Koszt uzyskanych uzgodnień pokryje projektant..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.