eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS (wideobronchoskop ultrasonograficzny z oprzyrządowaniem) wraz z wideobronchoskopem diagnostyczno-zabiegowym, myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775898-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Katowickie Centrum Onkologii:

przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS (wideobronchoskop ultrasonograficzny z oprzyrządowaniem) wraz z wideobronchoskopem diagnostyczno-zabiegowym, myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Onkologii, krajowy numer identyfikacyjny 276201240, Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 514 533,
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl,
www: www.kco.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kco.katowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, ofertę nalezy złożyć w kancelarii dyrektora

Adres: Katowickie Centrum Onkologii 40 - 074 Katowice, ul. Raciborska 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30 000 Euro na serwis pogwarancyjny zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS (wideobronchoskop ultrasonograficzny z oprzyrządowaniem) wraz z wideobronchoskopem diagnostyczno-zabiegowym, myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie

Numer referencyjny: K.C.O./PN/ 73/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny
I. zestawu do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS (wideobronchoskop ultrasonograficzny z oprzyrządowaniem) wraz z wideobronchoskopem diagnostyczno-zabiegowym, rok produkcji 2014, stanowiącego Pakiet nr 1
w składzie:
1. procesor wizyjny n/s 7406298 i źródło światła n/s 7455139 , kabel komunikacyjny n/s 7410167
producent: Olympus
model: Cv-190, clv-190, maj-1430
2. wideobronchoskop zabiegowo - diagnostyczny n/s 2401041
producent: Olympus
model: Bf-1th190
3. wideobronchoskop ultrasonograficzny n/s 7410367 - głowica o skanowaniu elektronicznym do badania EBUS
producent: Olympus
model: Bf-uct180f
4. processor ultrasonograficzny n/s 7400603
producent ;Olympus
model: EU – ME2,
5. monitor medyczny n/s 14-238553
producent: NDS
model: Radiance 24”
6. ssak endoskopowy
producent: Keymed
model: KV-5 Suction Pump, 7502135, n/s 21415872
7. zestaw komputerowy i system do opisywania i archwizacji badań endoskopowych
producent: komputer: Fujitsu, monitor: Fujitsu, drukarka: Brother, ups: Apc, karta do przechwytywania obrazu: Grass Valley, oprogramowanie: Olympus Winter & Ibe
model: komputer: Esprimo p520, n/s YLPW043385, monitor: E22t-7 led, drukarka: Hl-3140cw, ups: Back-ups es 700va, karta do przechwytywania obrazu: Advc-55, oprogramowanie: Endoalpha Documentation n/s 4247501242
8. Konwerter do endobazy n/s 7413168
producent: Olympus
model: MAJ-1916CV Interface Conv,

II. myjni dezynfektora z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie, rok produkcji 2014, stanowiącej Pakiet nr 2.
model: ETD 4 GA, Drukarka termiczna Samsung do Endoskanu 2PL/ Endoskan 2 PL
producent: Miele & Cie. KG/ Bixolon CO., LTD. Samsung / Kroton S.C.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 50421000 – 2 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.

Pakiet nr 1
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) czas naprawy od zgłoszenia do 48 godzin – dot. dni roboczych z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego,
e) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Bronchoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:30).

Pakiet nr 2
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem ( dotyczy dni roboczych),
e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych ( niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Bronchoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:30

DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA
W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia
o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.


II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: podpisane przez Wykonawce oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: podpisane przez Wykonawce oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: podpisane przez Wykonawce oświadczenie - Załącznik nr 3 do SIWZ,wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami serwisu sprzętu na który Wykonawca składa ofertę,wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 osobami posiadającymi określone przez wytwórcę sprzętu, dla którego będzie świadczony serwis pogwarancyjny kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług serwisu sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami serwisu sprzętu na który Wykonawca składa ofertę,
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 osobami posiadającymi określone przez wytwórcę sprzętu, dla którego będzie świadczony serwis pogwarancyjny kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług serwisu sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty:
Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
3. Aktualne na dzień składania ofert:
• Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
• Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
5. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach.
6. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
7. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 9 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wykonawca na wezwanie dostarczy:
1. Dokument uprawniający Wykonawcę do wykonywania serwisu sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( np. świadectwo autoryzacji producenta sprzętu, certyfikat itp.).
2. Oświadczenie Wykonawcy informujące o dysponowaniu określonym przez wytwórcę sprzętu dla którego będzie świadczony serwis pogwarancyjny zapleczem technicznym, oryginalnymi częściami zamiennymi i częściami zużywalnymi.
3. Dokumenty potwierdzające odbycie przez osoby skierowane przez Wykonawcę do prac serwisowych sprzętu będącego przedmiotem zamówienia szkoleń, wydane przez producenta sprzętu lub autoryzowaną przez producenta jednostkę szkoleniową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Ilość wykonanych serwisów ( zawartych kontraktów) sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę:20,00
Okres gwarancji udzielonej na naprawę i użyte części:20,00
Cena całkowita podana w ofercie, tj. oferowana cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia z VAT:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.01. 2021r. o godz. 11:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 28 ( budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zestaw do wykonywania wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS (wideobronchoskop ultrasonograficzny z oprzyrządowaniem) wraz z wideobronchoskopem diagnostyczno-zabiegowym, rok produkcji 2014,
w składzie:
1. procesor wizyjny n/s 7406298 i źródło światła n/s 7455139 , kabel komunikacyjny n/s 7410167
producent: Olympus
model: Cv-190, clv-190, maj-1430
2. wideobronchoskop zabiegowo - diagnostyczny n/s 2401041
producent: Olympus
model: Bf-1th190
3. wideobronchoskop ultrasonograficzny n/s 7410367 - głowica o skanowaniu elektronicznym do badania EBUS
producent: Olympus
model: Bf-uct180f
4. processor ultrasonograficzny n/s 7400603
producent ;Olympus
model: EU – ME2,
5. monitor medyczny n/s 14-238553
producent: NDS
model: Radiance 24”
6. ssak endoskopowy
producent: Keymed
model: KV-5 Suction Pump, 7502135, n/s 21415872
7. zestaw komputerowy i system do opisywania i archwizacji badań endoskopowych
producent: komputer: Fujitsu, monitor: Fujitsu, drukarka: Brother, ups: Apc, karta do przechwytywania obrazu: Grass Valley, oprogramowanie: Olympus Winter & Ibe
model: komputer: Esprimo p520, n/s YLPW043385, monitor: E22t-7 led, drukarka: Hl-3140cw, ups: Back-ups es 700va, karta do przechwytywania obrazu: Advc-55, oprogramowanie: Endoalpha Documentation n/s 4247501242
8. Konwerter do endobazy n/s 7413168
producent: Olympus
model: MAJ-1916CV Interface Conv,

Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) czas naprawy od zgłoszenia do 48 godzin – dot. dni roboczych z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego,
e) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wewnątrzoskrzelowej ultrasonografii połączonej z przezoskrzelową biopsją śródpiersia - EBUS powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Bronchoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:30).



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Ilość wykonanych serwisów ( zawartych kontraktów) sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę:20,00
Cena całkowita podana w ofercie, tj. oferowana cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia z VAT:60,00
Okres gwarancji udzielonej na naprawę i użyte części:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

myjnia dezynfektor z wbudowaną suszarką do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w jednym procesie, rok produkcji 2014,
model: ETD 4 GA, Drukarka termiczna Samsung do Endoskanu 2PL/ Endoskan 2 PL
producent: Miele & Cie. KG/ Bixolon CO., LTD. Samsung / Kroton S.C.
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem ( dotyczy dni roboczych),
e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 15 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych ( niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie procesu mycia, dezynfekcji z jego użyciem powyżej 3 godz. w ciągu dnia. Pracownia Bronchoskopii pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:30


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena całkowita podana w ofercie, tj. oferowana cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia z VAT:60,00
Okres gwarancji udzielonej na naprawę i użyte części:20,00
Ilość wykonanych serwisów ( zawartych kontraktów) sprzętu, na który Wykonawca składa ofertę:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.