eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
Numer ogłoszenia: 77580 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków , ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania: Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - dwie grupy. Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów. 1. Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech (3) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 330 os. (młodzież - osoby płatne) + 29 opiekunów (osoby bezpłatne) razem 359 osób - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. - grupa siatkarzy + grupa koszykarzy - obejmuje dwie grupy: I grupa 80 osób + 7 opiekunów; II grupa 60 osób + 6 opiekunów. 5) Dla Zadania 2 Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 6) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 (z podziałem na grupy wyjazdowe) zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ. 7) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi. 8) Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania - Część IV SIWZ. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem. 10) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu odpowiednio dla zadań od 1 do 3). 11) Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal - dotyczy wszystkich grup. 12) W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kalorii dla każdego posiłku. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy. 13) Transport wliczony w cenę oferty. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 196,822 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. nie mniej niż dwie (2) usługi, każda o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto, polegające na zorganizowaniu wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, kolonie, obozy itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp, a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia) -(nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp, a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia) -(nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp, a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia) -(nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany, jakie można wprowadzić do umowy o zamówienie publiczne 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: a) wystąpienie -siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, c) wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, oraz w zakresie zmiany zadeklarowanej ilości uczestników na podstawie rzeczywistej liczby zgłoszeń złożonych przez rodziców oraz rezygnacji z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w terminie 7 dni przed datą wyjazdu. 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, b) zmiany miejsca pobytu (miejscowośc, ośrodek, baza sportowa itp.) w związku z wystąpieniem -siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu (w szczególności - pożar, powódź) pod warunkiem dotrzymania warunków nie gorszych niż zadeklarowanych w ofercircie i określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssdg.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, I piętro, sekretariat szkoły (pokój nr A19).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, I piętro, sekretariat szkoły (pokój nr A19)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Termin wykonania zamówienia - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w niżej wymienionych terminach: Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Wymagany termin pobytu od 05.09.2016 r. do 10.09.2016 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu). Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - I grupa siatkarzy+ II grupa koszykarzy - dwie grupy. Wymagany termin pobytu I grupa 80 uczestników + 7 opiekunów od 31.05.2016 r. - 05.06.2016r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). Wymagany termin pobytu II grupa 60 uczestników + 6 opiekunów od 13.06.2016 r. - 18.06.2016 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów. Wymagany termin pobytu grupy d 11.09.2016 r. - 16.09.2016r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik nr 3). III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. IV. Zawartość oferty. 1. Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty wraz z oświadczeniami (Załącznik A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału, 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. (5.2.1.; 5.2.2.; 5.2.3.) i 5.3 SIWZ, (jeżeli dotyczy), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) wspólny Formularz oferty wraz z oświadczeniami (Załącznik A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału; 2) wspólne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik B wg Spisu zawartości oferty), złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia - w formie oryginału, 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. (5.2.1.; 5.2.2.; 5.2.3.) i 5.3. SIWZ, (jeżeli dotyczy), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym : A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1,4; 1.1; B, wg Spisu zawartości oferty; B) każdy z Wykonawców, który wykazuje spełnienie danego warunku w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odpowiednio dokumenty stanowiące Załączniki nr 2(1-n), wg Spisu zawartości oferty; C) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełnione odpowiednio lub z adnotacją -nie dotyczy- Załączniki nr 2, wg Spisu zawartości oferty, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 3, wg Spisu zawartości oferty 7) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (Załącznik nr C), 8) w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złożą wspólną - Kartę Charakterystyki Zadania odpowiednio dla zadania od 1 do 3 (Załącznik D1 - D3 spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału. 3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - jako Załącznik nr 1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia - jako Załącznik nr 1.3 . V. W celu oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający dolicza do ceny przedstawionej w ofercie podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. VI. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. VII. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie, odpowiednio do dla każdego zadania. VIII. Dla Zadania 2 - (dwie grupy) - grupa siatkarzy i grupa koszykarzy - Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1) Przewidywana ilość uczestników 95 osób (młodzież osoby płatne) + 8 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 103 osób. 2) Wymagany termin pobytu od 05.09.2016 r. do 10.09.2016 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu). 2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 1) Miejscowość: ośrodek w górach. 2) Środek transportu - autokar, bus. 3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki ) murowany(-e) ze stałym CO. 2) Zamawiający nie dopuszcza domków kempingowych 3) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych. 4) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn). 5) Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. 6) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy. 7) Sala gimnastyczna umiejscowiona na terenie ośrodka. 8) Sala gimnastyczna dostępna w czasie turnusu codziennie po 2 x 2 godz., razem 4 godziny (w czasie trwania zajęć sala gimnastyczna do dyspozycji tylko Zamawiającego). 9) Basen kryty - 25 m ( 6 torów, liny torowe grube-sportowe, chorągiewki nawrotowe, słupki startowe) - 3 grupy po 1,5 godz. 2 x dziennie (razem 9 godzin dziennie). 10) Basen na terenie ośrodka. W czasie trwania zajęć obiekt do dyspozycji tylko Zamawiającego. 11) Zaplecze sportowe na terenie ośrodka: siłownia, boiska do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka, piłka nożna), korty tenisowe - bezpłatne korzystanie. 12) Teren leśny w pobliżu zakwaterowania. 13) Ośrodek bezpośrednio położony przy otwartym akwenie wodnym. 14) Bezpłatne korzystanie ze sprzętu pływającego (łodzie wiosłowe, kajaki, rowerki wodne) po 2 godziny dziennie - wszyscy uczestnicy w rozbiciu na grupy treningowe. 4. OPIEKA MEDYCZNA 1) Lekarz dochodzący (na wezwanie). 2) Izolatka dla chorych. 3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5. WYŻYWIENIE 1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad, kolacja/. Zgodnie z dziennym minimalnym zapotrzebowaniem energetycznym tj. 3500 kcal 2) Suchy prowiant na podróż, sok. 3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - I grupa siatkarzy+ II grupa koszykarzy - dwie grupy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - I grupa siatkarzy+ II grupa koszykarzy - dwie grupy. 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1) Przewidywana ilość uczestników 140 osób (młodzież osoby płatne) + 13 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 153 osoby. 2) Wymagany termin pobytu I grupa 80 uczestników + 7 opiekunów od 31.05.2016 r. - 05.06.2016r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). 3) Wymagany termin pobytu II grupa 60 uczestników + 6 opiekunów od 13.06.2016 r. - 18.06.2016 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). 2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 1) Miejscowość: oddalona do 150 km od Dąbrowy Górniczej. 2) Środek transportu - autokar, bus. 3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki) murowane ze stałym CO. 2) Zamawiający nie dopuszcza domków kempingowych. 3) Zakwaterowanie w jednym budynku wraz ze stołówką. Zamawiający dopuszcza, że mogą to być oddzielne budynki, muszą jednak znajdować się na terenie jednego ośrodka wykonawcy. 4) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych. 5) Osobne pokoje dla opiekunów ( osobne dla kobiet i osobno dla mężczyzn). 6) Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarnym. 7) Sala gimnastyczna pełnowymiarowa do piłki siatkowej ( dwusektorowa lub zamiennie 2 sale gimnastyczne pełnowymiarowe) - grupa siatkarzy , hala sportowa z pełnowymiarowym boiskiem do koszykówki (wymiary 28m x 15 m) z namalowanymi liniami zgodnie z obowiązującymi przepisami i obręczami uchylnymi z siatką na wys. 3,05 m, z możliwością wyodrębnienia wszerz jednocześnie 2 lub 3 boisk do koszykówki o wymiarach 4 m x 14 m. - grupa koszykarzy : 10 godzin codziennie ( 4 godziny rano i 4 godziny popołudniu i 2 godziny po kolacji), oddalona do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większego niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w godzinach od 9.00. do 13.00 i od 15.00 do 19.00 i 20.00 do 22.00 ( Kolacja wydawana nie wcześniej niż o godz. 19.00). 8) Basen na terenie ośrodka , może być odkryty. 9) Stały dostęp do boisk do siatkówki plażowej. 10) Sala wykładowa lub świetlica - znajdująca się na terenie ośrodka - do celów szkoleniowo - dydaktycznych, mogąca pomieścić 120 osób, wyposażona w rzutnik, ekran, nagłośnienie, krzesło + stolik dla każdej osoby, udostępniona do wykorzystania codziennie od 10.00 do 12.00 i 15.00 do 17.00. 11) Ośrodek monitorowany. 4. OPIEKA MEDYCZNA 1) Lekarz dochodzący (na wezwanie). 2) Izolatka dla chorych. 3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5. WYŻYWIENIE 1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad, kolacja/. Zgodnie z dziennym minimalnym zapotrzebowaniem energetycznym tj. 3500 kcal. 2) Suchy prowiant na podróż, sok 3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1) Przewidywana ilość uczestników 95 osób (młodzież osoby płatne) + 8 opiekunów (osoby bezpłatne). Razem 103 osoby. 2) Wymagany termin pobytu grupy d 11.09.2016 r. - 16.09.2016r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). 2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 1) Miejscowość: do 300 km od Dąbrowy Górniczej 2) Środek transportu - autokar, bus) 3. OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 1) Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe, budynek ( budynki) murowane ze stałym CO. 2) Zamawiający nie dopuszcza domków kempingowych. 3) Zakwaterowanie w jednym budynku. Stołówka na terenie ośrodka. 4) Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych. 5) Osobne pokoje dla opiekunów (osobne dla kobiet i osobno dla mężczyzn). 6) Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarnym. 7) Na terenie ośrodka stadion pełnowymiarowy (400m), tartanowy z dostępem do sprzętu lekkoatletycznego (bloki, płotki, kule itd.) dostępny dla 2 grup treningowych przez 2 godziny 2 x dziennie (razem 4 godziny dziennie) 8) Na terenie ośrodka hala sportowa dostępna dla 2 grup treningowych przez 2 godziny dziennie (razem 4 godziny dziennie) 9) Na terenie ośrodka kryta pływalnia 25 m (6 torów) dostępna dla 2 grup treningowych przez 2 godziny dziennie (razem 4 godziny dziennie). 10) Sauna siłownia dostępne bezpłatnie w każdym dniu pobytu przez minimum 2 godziny. 11) Codziennie dla 20 zawodników 3 zabiegi odnowy biologicznej wyłączając z tego saunę (np. solanki, hydromasaże, masaże itp.). 12) W pobliżu teren zalesiony, górzysty. 13) Na terenie ośrodka kompleks boisk sportowych do gier zespołowych, korty - bezpłatne korzystanie. 4. OPIEKA MEDYCZNA 1) Lekarz dochodzący (na wezwanie). 2) Izolatka dla chorych. 3) Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5. WYŻYWIENIE 1) Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad, kolacja/. Zgodnie z dziennym minimalnym zapotrzebowaniem energetycznym tj. 3500 kcal. 2) Suchy prowiant na podróż, sok 3) Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6. W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1) Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 2) Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu od nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.