To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 77578 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług ochrony oraz konwój gotówki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11745-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 13338-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
21122838100000, ul.
ul. Dekerta
1,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 7331222, 7331173, faks
95 7331222, 7331173, e-mail
kacmar@szpital.gorzow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony oraz konwój gotówki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/N/4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwoju gotówki WSzW w Gorzowie Wlkp., spółka z o.o. przez okres 12 miesięcy od dnia 17 stycznia 2017 r. - yj. usługi, o których mowa w Rozdziale6 ustawy II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniu godzinowym stanowisk które stanowią dodatki do SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi dodatek nr 8 do SIWZ. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ: a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności świadczenia usługi ochrony polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed przystąpieniem dorealizacji przedmiotu zamówienia, przedłoży Zamawiającemu informację na temat ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym lit.a. c) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. d) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami fizycznymi wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony - w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z lit. c, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony. e) W przypadku nieudokumentowania przez wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w lit. c, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony, są zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z postanowieniem lit. a - Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia wykonawcy kary umownej w wysokości 0,10 % wynagrodzenia brutto, wynikającego ze złożonej oferty, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony, zgodnie z zobowiązaniem wynikającym z lit. a. f) Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy jeśli Wykonawca, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, o którym mowa w lit. c, nie udokumentuje, że pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług ochrony, są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT538462 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 662308,26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.