eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witoszyn › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Witoszyn: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 77560 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. II Armii WP 34, 68-131 Witoszyn, woj. lubuskie, tel. 068 3604648, faks 068 3604648.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ . Warunki płatności:30 dni od dostawy i od otrzymania faktury VAT, po podpisaniu protokołu odbioru przez upowaznionego przedstawiciela Zamawiającego. Środkiem rozliczeniowym będzie PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują wykwalifikowanym personelem do wykonania zamówienia,3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem:spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg Rozdziału II SIWZ 2) Informację ogólną o wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy wg załącznika nr 2 do oferty,4)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- złozone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem,5) koncesje,zezwolenia, licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,6)Zestawienie parametrów technicznych wg załącznika nr 3 do oferty, 7)gwarancje i serwis wg załącznika nr 4 do oferty, 8)Kopię certyfikatu CE potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytkowania na terenie Polski,9) Katalog z instrukcją obsługi w języku polskim 10) upoważnienie do reprezentowania firmy. 11) Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisania przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on - nie dotyczy-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Witoszynie ul.II Armii WP 34 68-131 Wymiarki pon.-piątek w godz. 7:30-14:30 Tel./fax 068 360 46 48 wersja elektroniczna: www.wymiarki.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Witoszynie ul.II Armii WP 34 68-131 Wymiarki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.