Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-25
Opole: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu
oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu
Numer ogłoszenia: 77542 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa analizatorów wydechu oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z kompleksową obsługą serwisową pozwalająca na utrzymywaniu w ciągłej eksploatacji urządzeń będących własnością Zamawiającego: 1.analizatorów wydechu alkometr A 2,0, alkomat Siemens - ilość sztuk: 22, 2.alkosensorów ALCO-SENSOR IV - ilość sztuk: 123, 3.alkotestów Drager 7410 i 7410 plus - ilość sztuk: 43, 4.radarowych mierników prędkości RAPID 1A, 2Ka, K-15 - ilość sztuk: 53, określonych w wykazach urządzeń stanowiących załączniki do siwz. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje następującą ilość serwisów: 1.dla analizatorów wydechu alkometr A 2,0, alkomat Siemens - 44, 2.dla alkosensorów ALCO-SENSOR IV - 246, 3.dla alkotestów Drager 7410 i 7410 plus - 86, 4.dla radarowych mierników prędkości RAPID 1A, 2Ka, K-15 -53. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi serwisowej (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania) wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie: - do 14 dni kalendarzowych dla analizatorów wydechu - do 21 dni kalendarzowych dla radarowych mierników prędkości licząc od dnia odbioru urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 38.43.40.00 - Analizatory 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie z ofertą dokumentów potwierdzających. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru załączonego do siwz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy PZP) o: - posiadaniu uprawnień do wykonania działalności, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole pok. 168..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis alkometrów A 2,0 i alkomatów Siemens - ilość sztuk: 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest kompleksowa obsługa serwisowa alkometrów A 2,0 i alkomatów Siemens w ilości sztuk - 22 wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje 44 serwisy ww. urządzeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis alkosensorów ALCO-SENSOR IV - ilość sztuk: 123.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa alkosensorów ALCO-SENSOR IV - ilość sztuk: 123 wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje 246 serwisów ww. urzadzeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis alkotestów Drager 7410 i 7410 Plus - ilość sztuk: 43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamoweinia jest kompleksowa obsługa serwisowa alkotestów Drager 7410 i 7410 Plus - ilość sztuk: 43 wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje 86 serwisów ww. urządzeń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis radarów RAPID 1A, 2Ka, K-15 - ilość sztuk: 53.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa radarów RAPID 1A, 2Ka, K-15 - ilość sztuk: 53 wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego oraz transport urządzeń w obie strony. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje 53 serwisy ww. urządzeń. W przypadku zmian w wysokości urzędowych stawek legalizacji dotyczących radarowych mierników prędkości wartość przedmiotu umowy podlega waloryzacji o wysokość tych zmian począwszy od daty wprowadzenia ich w życie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2, 38.11.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych
- Dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
więcej: Urządzenia kontroli radarowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.