Ogłoszenie nr 77526 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Sosnowiec: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, krajowy numer identyfikacyjny
33005100000, ul.
ul. 3 Maja
41,
41200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 266 34 26, e-mail
przetargi@mosir.sosnowiec.pl, faks
32 266 63 41.
Adres strony internetowej (URL): mosir.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
mosir.sosnowiec.pl/bip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy przsłać wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
ul. Maja 41, 41-200 Sosnowiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług w zakresie ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR
Numer referencyjny: 3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na następujących obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu: 1. Pływalnia Letnia przy ul. 3 Maja 41 - wymiary niecek basenowych: basen średni 2020 m2 oraz basen głęboki 970 m2. 2. Pływalnia Letnia przy ul. Wojska Polskiego 181 - wymiary niecek basenowych: basen średni 18,5 m x 16 m, basen głęboki 25 m x 16 m oraz brodzik 105 m2. 3. Kąpielisko Stawiki przy ul. Kresowej - łączna długość kąpieliska: 100 m brzegu, plaża wraz z przyległym akwenem. OKRES REALIZACJI USŁUGI W 2017 ROKU 1. Na wszystkich obiektach: a) w czerwcu: 3, 4, 10, 11, 15, 17 oraz 18 w godzinach: 9:00 - 20:00, b) od 23 czerwca do 31 sierpnia - od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00 - 19.00 i od piątku do niedzieli oraz w dni świąteczne: w godzinach 9.00 - 20.00, c) we wrześniu: 1, 2, 3, 9, 10, 16 oraz 17 w godzinach 9.00 - 18.00. 2. Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, a ponadto w razie pogorszenia się warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z obiektów, Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług według swojego uznania i wyboru na wszystkich lub poszczególnych obiektach oraz w godzinach i okresach przez siebie określonych. INFORMACJE DODATKOWE 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.). 2. Wymagana ilość ratowników - zgodnie przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.). 3. Szczegółowych informacji udzielają kierownicy poszczególnych obiektów: a) Arkadiusz Hrabia (Pływalnia Letnia przy ul. 3 Maja 41) tel. 506 809 057, b) Leszek Rakoczy (Pływalnia Letnia przy ul. Wojska Polskiego 181) tel. 691-741-474, c) Miłosz Miśkiewicz (Kąpielisko Stawiki przy ul. Kresowej) tel. 506 809 058.
II.5) Główny kod CPV: 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
Dodatkowe kody CPV:75252000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 03/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawca był podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst. jedn. Dz. U. 2016, poz. 656 ze zmianami).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi ratownictwa wodnego na kąpieliskach lub pływalniach odkrytych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgoda Ministra Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego (zgodnie z art. 12 ustawy
z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych). W przypadku jednostek/oddziałów terenowych wymagany jest dokument, z którego wynika przynależność do danego stowarzyszenia (posiadającego zgodę, o której mowa powyżej) - w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania ratownictwa wodnego, wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu wykonawca składa określone w pkt. 5.7 pkt. b. zobowiązanie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Każda z ofert musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
I część Pływalnia Letnia 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
II część Pływalnia Letnia Wojska Polskiego 181 w Sosnowcu 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
III część Kąpielisko Stawiki Kresowa 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, a ponadto w razie pogorszenia się warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z obiektów, zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Pływalnia Letnia przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na następujących obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu:
1.Pływalnia Letnia przy ul. 3 Maja 41 - wymiary niecek basenowych: basen średni 2020 m2 oraz basen głęboki 970 m2.
OKRES REALIZACJI USŁUGI W 2017 ROKU
1. Na wszystkich obiektach:
a) w czerwcu: 3, 4, 10, 11, 15, 17 oraz 18 w godzinach: 9:00 - 20:00,
b) od 23 czerwca do 31 sierpnia - od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00 - 19.00 i od piątku do niedzieli oraz w dni świąteczne: w godzinach 9.00 - 20.00,
c) we wrześniu: 1, 2, 3, 9, 10, 16 oraz 17 w godzinach 9.00 - 18.00.
2. Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, a ponadto w razie pogorszenia się warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z obiektów, Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług według swojego uznania i wyboru na wszystkich lub poszczególnych obiektach oraz w godzinach i okresach przez siebie określonych.
INFORMACJE DODATKOWE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
2. Wymagana ilość ratowników - zgodnie przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
3. Szczegółowych informacji udzielają kierownicy poszczególnych obiektów:
Arkadiusz Hrabia (Pływalnia Letnia przy ul. 3 Maja 41) tel. 506 809 057,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3, 75252000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 03/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: II
Nazwa: II część Pływalnia Letnia Wojska Polskiego 181 w Sosnowcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na następujących obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu:
1.Pływalnia Letnia przy ul. Wojska Polskiego 181 - wymiary niecek basenowych: basen średni 18,5 m x 16 m, basen głęboki 25 m x 16 m oraz brodzik 105 m2.
OKRES REALIZACJI USŁUGI W 2017 ROKU
1. Na wszystkich obiektach:
a) w czerwcu: 3, 4, 10, 11, 15, 17 oraz 18 w godzinach: 9:00 - 20:00,
b) od 23 czerwca do 31 sierpnia - od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00 - 19.00 i od piątku do niedzieli oraz w dni świąteczne: w godzinach 9.00 - 20.00,
c) we wrześniu: 1, 2, 3, 9, 10, 16 oraz 17 w godzinach 9.00 - 18.00.
2. Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, a ponadto w razie pogorszenia się warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z obiektów, Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług według swojego uznania i wyboru na wszystkich lub poszczególnych obiektach oraz w godzinach i okresach przez siebie określonych.
INFORMACJE DODATKOWE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
2. Wymagana ilość ratowników - zgodnie przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
3. Szczegółowych informacji udzielają kierownicy poszczególnych obiektów:
Leszek Rakoczy (Pływalnia Letnia przy ul. Wojska Polskiego 181) tel. 691-741-474,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3, 75252000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 03/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
Część nr: III
Nazwa: III część Kąpielisko Stawiki Kresowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na następujących obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu:
1. Kąpielisko Stawiki przy ul. Kresowej - łączna długość kąpieliska: 100 m brzegu, plaża wraz z przyległym akwenem.
OKRES REALIZACJI USŁUGI W 2017 ROKU
1. Na wszystkich obiektach:
a) w czerwcu: 3, 4, 10, 11, 15, 17 oraz 18 w godzinach: 9:00 - 20:00,
b) od 23 czerwca do 31 sierpnia - od poniedziałku do czwartku w godzinach 9.00 - 19.00 i od piątku do niedzieli oraz w dni świąteczne: w godzinach 9.00 - 20.00,
c) we wrześniu: 1, 2, 3, 9, 10, 16 oraz 17 w godzinach 9.00 - 18.00.
2. Ze względów organizacyjnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, a ponadto w razie pogorszenia się warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z obiektów, Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez wykonawcę. W tym celu zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług według swojego uznania i wyboru na wszystkich lub poszczególnych obiektach oraz w godzinach i okresach przez siebie określonych.
INFORMACJE DODATKOWE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
2. Wymagana ilość ratowników - zgodnie przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2016, poz. 656 - tekst jedn. z późn. zm.).
3. Szczegółowych informacji udzielają kierownicy poszczególnych obiektów:
Miłosz Miśkiewicz (Kąpielisko Stawiki przy ul. Kresowej) tel. 506 809 058.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3, 75252000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 03/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Demontaż balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- Remont balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- DOSTAWA OPATRUNKÓW, OBŁOŻEŃ STERYLNYCH , JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO ARTROSKOPII
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.