Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-04
Gdańsk: Dostawy przypraw ( 6/2012/BIGB O/POTULICE znak sprawy )
Numer ogłoszenia: 77525 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bigb-baltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy przypraw ( 6/2012/BIGB O/POTULICE znak sprawy ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy przypraw: 1.Sól biała warzona jodowana spożywcza w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 440 opakowań. CPV: 15872400-5. 2.Cukier biały w opakowaniu 1kg, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15831200-4. 3.Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 260 opakowań. CPV:15831000-2. 4.Słodzik, 250-350 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 640 opakowań. CPV: 15830000-5. 5.Słodzik, 1100-1300 tabletek w opakowaniu - automat, tabletka o masie 50-60mg, ilość szacunkowa 720 opakowań. CPV: 15830000-5. 6.Pieprz czarny mielony w opakowaniu 15g-20g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15872100-2. 7.Pieprz czarny mielony w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15872100-2. 8.Papryka ostra mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7. 9.Papryka słodka mielona w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 130 opakowań. CPV: 15870000-7. 10.Liść laurowy w opakowaniu 20-30g, ilość szacunkowa 150 opakowań. CPV: 15870000-7. 11.Przyprawa Vegeta Podravka w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól kuchenna, suszone warzywa-15,5% (w tym: marchew, pasternak, cebula, seler, natka pietruszki). CPV: 15870000-7. 12.Przyprawa do potraw Warzywko uniwersalne - smak świeżych warzyw w opakowaniu 75g, ilość szacunkowa 600 opakowań. Skład m.in.: sól, warzywa suszone-15,1% (w tym: marchew, cebula, pasternak, liście selera, natka pietruszki, czosnek, papryka, pomidory). CPV: 15870000-7. 13.Przyprawa Delikat do mięs 200 g, ilość szacunkowa 600 opakowań CPV: 15870000-7. 14.Czosnek granulowany w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 880 opakowań. CPV: 15870000-7. 15.Czosnek granulowany w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV:15870000-7. 16.Majeranek w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 340 opakowań. CPV: 15870000-7. 17.Majeranek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15870000-7. 18.Oregano w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 19.Liście bazylii w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7. 20.Cynamon mielony w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 21.Koperek w opakowaniu 8g-15g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7. 22.Susz z liści pietruszki w opakowaniu 10g-20g, ilość szacunkowa 400 opakowań. CPV: 15870000-7. 23.Chili w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 24.Przyprawa do zup, sosów, sałatek w płynie Winiary 210g, ilość szacunkowa 180 opakowań. CPV: 15870000-7. 25.Przyprawa kucharek w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 26 opakowań. CPV: 15870000-7. 26.Kwasek cytrynowy do celów spożywczych w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 2550 opakowań. CPV: 15870000-7. 27.Soda oczyszczona do celów spożywczych w opakowaniu 75g-85g, ilość szacunkowa 240 opakowań. CPV: 15870000-7. 28.Zaprawa cytrynowa w opakowaniu 200 ml, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 29.Włocławek koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15331427-6. 30.Włocławek ketchup łagodny w opakowaniu 1 litr, ilość szacunkowa 156 opakowań. CPV: 15871230-5. 31.Włocławek ketchup pikantny w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. CPV: 15871230-5. 32.Ketchup pikantny Pudliszki w opakowaniu 480g, ilość szacunkowa 1100 opakowań. Skład m.in.: pomidory 183g na 100g ketchupu. CPV: 15871230-5. 33.Ketchup pikantny w opakowaniu 400g-500g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871230-5. 34.Ketchup Tortex w tubie plastikowej 500 g, ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV:15871230-5. 35.Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 260g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 36.Majonez pomorski stołowy Ocetix w opakowaniu 620g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 37.Majonez dekoracyjny Winiary w opakowaniu 400 ml, ilość szacunkowa 300 opakowań. Skład m.in.: olej roślinny, żółtko jaj-6%, ocet, musztarda, cukier, sól. Średnia zawartość odżywcza w 100ml produktu: tłuszcz 76,1g. CPV: 15871273-8. 38.Majonez w tubie 450g-550g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. Zawartość tłuszczu powyżej 63%. CPV: 15871273-8. 39.Musztarda stołowa w opakowaniu (plastik) 180g-220g, ilość szacunkowa 310 opakowań. CPV: 15871250-1. 40.Musztarda sarepska w opakowaniu (plastik) 450g-550g, ilość szacunkowa 1800 opakowań. CPV: 15871250-1. 41.Musztarda sarepska Ocetix w opakowaniu 180g-220g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15871250-1. 42.Chrzan tarty w opakowaniu 170g-200g, ilość szacunkowa 450 opakowań. CPV: 15870000-7. 43.Chrzan łowicki naturalny Urbanek w opakowaniu 180g, ilość szacunkowa 900 opakowań. CPV: 15870000-7. 44.Ziele angielskie w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15870000-7. 45.Przyprawa do kebaba-gyros 30g-50g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 157870000-7. 46.Żelatyna spożywcza 50g spożywcza wieprzowa zwykła od 50g-80g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15892400-1. 47.Barszczyk czerwony koncentrat w opakowaniu szklanym od 300g-330g, ilość szacunkowa 120 opakowań. CPV: 15891400-4. 48.Ocet spirytusowy rektyfikowany 10%, ocet wyprodukowany z przedestylowanego alkoholu pochodzenia rolniczego, w opakowaniu szklanym 500g, ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871110-8. 49.Ocet winny 6 % w opakowaniu szklanym 0,5l ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871120-1. 50.Sos sojowy w opakowaniu szklanym 150 ml ilość szacunkowa 200 opakowań. CPV: 15871210-9. 51.Żur w opakowaniu szklanym 0,5l ,zakwas z mąki żytniej i pszennej poddany naturalnej fermentacji, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15851000-8 52.Kminek mielony 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 53.Tymianek 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 54.Cząber 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872300-4 55.Pieprz ziołowy w opakowaniu od 20-25 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15872200-3 56.Przyprawa do kurczaka od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7 57.Przyprawa do ryb od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15870000-7 58.Przyprawa meksykańska od 20-30 g ,ilość szacunkowa 300 opakowań, CPV:15871270-7 59.Imbir w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872500-6. 60.Gałka muszkatołowa 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. 61.Zioła prowansalskie 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15872300-4. 62.Curry w opakowaniu 20g-30g, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15870000-7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostarczane ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze lub litrażu. Wykonawca dostarcza artykuły w opakowaniach, które nie są wykonane ze szkła oraz z metalu, za wyjątkiem: przyprawy do zup, sosów, sałatek (poz. 24,50,51), koncentratu pomidorowego (poz. 29), barszczyku czerwonego koncentrat (poz. 47), octu (poz. 48,49),chrzanu (poz.43),majonezu (poz 35,36,37),ketchup (poz.,30,31) . Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a)Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b)Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8; c)Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; d)OZ Aresztu Śledczego w Bydgoszczy ,ul. Toruńska 276 Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22 e) 2)Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)CPV: 15872400-5 ,15831200-4 ,15831000-2,15871273-8. 15870000-7, 15872300-4, 15871110-8. 1WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: NIE II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE II. 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: NIE II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Data zakończenia 31/12/2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.83.10.00-2, 15.87.12.73-8, 15.87.00.00-7, 15.87.23.00-4, 15.87.11.10-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX .Wyjaśnienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a)pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji b)oświadczenie wyszczególnione w pkt 1. ppkt 1) podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji c)dokumenty wyszczególnione w pkt 2. ppkt 1) i ppkt 2) złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. 2)Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX. pkt 2. ppkt 1)-2) i załączenia ich do oferty. 3)Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. i 2. mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 4)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 3. ppkt 2), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem (w sposób określony w pkt 3. ppkt 3) przez wykonawcę lub te podmioty. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 5) stosuje się odpowiednio. 7)Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 8)W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1)poprawnie wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz cenowy (załącznik nr 1 do siwz) 2)podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do siwz) 3)podpisane przez wykonawcę oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, określonych art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do siwz) 4)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do siwz). 5)W przypadku, kiedy ofertę składa wspólnie kilka podmiotów (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.Wyjaśnienie: 1)W formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) wykonawca wpisuje wszystkie informację, jakich żąda w nim zamawiający, m.in.: nazwę oferowanego artykułu, który wykonawca będzie dostarczał zamawiającemu i którego nazwa będzie widniała na fakturze VAT W przypadku, kiedy oferta złożona wspólnie przez kilka podmiotów (np. konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bigb-baltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA oddział w Potulicach, ul.Aleja Parkowa 1 w Potulicach,89-120 Potulice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 12:00, miejsce: w biurze zamawiającego , przy ul.Aleja Parkowa 1 w Potulicach.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.