Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775115-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
"Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów oraz posezonowa konserwacja brogów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w latach 2021-2022" w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 856 832 378
faks: 856 832 460
e-mail: hajnowka-zp@bialystok.lasy.gov.pl
www: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.lasy.gov.pl/dg/rdlp_bialystok/nadl_hajnowka
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_hajnowka/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres: Nadleśnictwo Hajnówka, ul. Kolejki Leśne 12, 17-200 Hajnówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SA.270.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w latach 2021-2022 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.
3. Wymagany zakres prac:
• Usługa w 2021 roku oraz 2022 roku polegać będzie na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubra w ilości 20 lokalizacji w każdym roku obowiązywania umowy.
• Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczania nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania.
• Wykonawca może użyć sprzętu mechanicznego do czyszczenia paśniko-brogów, ale należy zwrócić szczególną uwagę na uniknięcie wszelkich uszkodzeń zabudowy oraz terenu wokół brogów.
• W ramach zamówienia należy dokonać usunięcia zarośli, niedokosów i zakrzaczeń, w miejscach przylegających do stanowisk dokarmiania.
• Usunięcie odchodów nagromadzonych w sąsiedztwie miejsc dokarmiania.
• Uprzątnięcie miejsc zimowego dokarmiania żubrów z pozostałości karmy oraz wywiezieniu zebranych nieczystości poza grunty Nadleśnictwa Hajnówka oraz przeprowadzenie dezynfekcji brogów preparatem biobójczym.
• Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania urobku powstałego z oczyszczania i śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
4. Posezonowa konserwacja brogów:
• Corocznie usługa będzie polegała na naprawie konstrukcji podłóg, wymianie uszkodzonych elementów (ok. 100 szt. okorowanych żerdzi, w każdym roku obowiązywania umowy), przybicie poprzecznych żerdzi uszkodzonych przez żubry – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
• Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty.
5. Wykaz miejsc i lokalizacja stanowisk dokarmiania przeznaczonych do czyszczenia na terenie Nadleśnictwa Hajnówka:
L.p. Lokalizacja Opis obiektu
1 210Ca paśniko-bróg x1
2 419Ac paśniko-bróg x1
3 210Bs paśniko-bróg x1
4 390Bg paśniko-bróg x1
5 391Cc paśniko-bróg x3
6 247Cd paśniko-bróg x2
7 361Bf paśniko-bróg x2
8 391Cg paśniko-bróg x3
9 460Ag punkt dokarmiania
10 441Ac paśniko-bróg x1
11 334Bf paśniko-bróg x1
12 334Da punkt dokarmiania
13 414Dg paśniko-bróg x1
14 601Cd punkt dokarmiania
15 211Dh paśniko-bróg x1
16 628Db punkt dokarmiania
17 661Ba paśniko-bróg x1
18 694Ba paśniko-bróg x1
19 693Bg paśniko-bróg x1
20 697Ab paśniko-bróg x 2
6. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości prac w danym asortymencie, ze względu na możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac.
8. Prace do wykonania będą przekazywane do realizacji Wykonawcy przez przedstawicieli Zamawiającego poprzez wystawienie zlecenia. Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczenia nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania.
9. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa.
3) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania olejów biodegradowalnych do urządzeń tnących.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchniach leśnych w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.
5) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka.
10. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej.
12. Zamawiający nie stawia warunków w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na umowę o prace przy realizacji zamówienia.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
SIWZ jest dostępny na stronie: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_hajnowka/zamowienia_publiczne
II.5) Główny kod CPV: 77.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15.05.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) przynajmniej jednym ciągnikiem, z napędem na dwie osie.
b) przyczepą o ładowności min. 2t.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, załącznik nr 8 Wykonawca oświadczenie to złoży Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin płatności: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego - montaż zestawu hydroforowego do podniesienia ciśnienia w istniejącej instalacji przeciwpożarowej I Liceum Ogólnokształcącego w Hajnówce"
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Białowieskiej
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej na terenie Nadleśnictwa Borki w roku 2024 - II
- Dwukrotne koszenie płatów szczawiu alpejskiego w 2024 r. wraz z dosiewaniem rodzimych gatunków roślin.
- "Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2024 r. - prace w zakresie koszenia trwałych użytków zielonych."
- "Ochrona czynna muraw kserotermicznych, naskalnych oraz zarośli z wisienką stepową (usuwanie nalotów, drzew, odrośli drzew i krzewów, koszenie i wywóz biomasy)"
- Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych, w tym wykonanie paszy dla zwierząt oraz koszenie niedojadów w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku 2024
- Wykonanie kompleksowej usługi zbioru, transportu i zakiszenia traw dla IUNG-PIB w Puławach RZD Werbkowice
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.