Ogłoszenie nr 774916-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rogalinku wraz z instalacją wewnętrzną gazu, elementami infrastruktury i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką części budynku szkoły i budynku gospodarczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 618 109 500,
faks: 618 109 558
e-mail: um@mosina.pl,
www: www.mosina.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.mosina.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi-powyej-30-tys.-euro/2020.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres: Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.271.47.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Rogalinku wraz z instalacją wewnętrzną gazu, elementami infrastruktury i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką części budynku szkoły i budynku gospodarczego”.
Budynek o następujących gabarytach
powierzchnia użytkowa przebudowy 712,38 m²
powierzchnia zabudowy 432,11 m²
kubatura 3.400,0 m3
wysokość budynku 7,72 m
usytuowany w Rogalinku, ul. Poznańska 19, dz. Nr ew.252/5,252/4 obrę Rogalinek, jedn. ew: 302110-5. Mosina.
Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac :
1) Roboty ogólnobudowlane:
1.1 Roboty przygotowawcze
1.2 Roboty rozbiórkowe
1.3 Roboty ziemne i odwodnieniowe
1.4 Roboty zabezpieczające
1.5 Roboty fundamentowe
1.6 Roboty murowe, nadproża, wieńce
1.7 Roboty związane z montażem konstrukcji dachowej
1.8 Okładziny wewnętrzne
1.9 Malowanie pomieszczeń
1.10 Stolarka otworowa
1.11 elewacje z ociepleniem
1.12 izolacja ścian podziemia
1.13 wejścia do budynku
1.14 elementy kowalsko-ślusarskie
1.15 montaż i uruchomienie dźwigu osobowego
2) Instalacje sanitarne
2.1 instalacja wodociągowa
2.2 instalacja kanalizacyjna
2.3 instalacja centralnego ogrzewania
2.4 instalacja gazowa wewnętrzna i zewnętrzna
2.5 roboty demontażowe
2.6 wentylacja mechaniczna
3) Instalacje elektryczne
3.1 instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne
3.2 instalacje teletechniczne- logiczne
3.3 instalacje monitoringu CCTV
3.4 instalacje przepięciowe
3.5 instalacje oświetlenia alarmowego
3.6 uziom i połączenia wyrównawcze
3.7 instalacja odgromowa
3.8 pomiary
4) Roboty drogowe
4.1. 18 miejsc postojowych i 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej, ciągi komunikacyjne,
5) Zagospodarowanie terenu
1. Zieleń
2. Śmietnik
II.5) Główny kod CPV: 45.21.42.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 18
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu Umowy osób wykonujących wskazane poniżej czynności:
a) prac rozbiórkowych,
b) prac zabezpieczających istniejący fundament budynku szkoły przed usunięciem się do wykopu,
c) prac ziemnych(zbieranie gruntu wraz z wywozem i utylizacją urobku, zasypywaniem wykopów wraz z dowozem piasku, zagęszczanie zasypki,
d) prac fundamentowych, w zakresie wykonania płyty fundamentowej ścian fundamentowych i izolacji pionowych i poziomych w obrębie fundamentów budynku,
e) prac murowych,
f) konstrukcji żelbetowych,
g) prac dekarskich związanych z pokryciem dachowym i odwodnieniem połaci dachowej,
h) prac instalacyjnych, elektrycznych, teletechnicznych, CCTV, odgromowych, wodno-kanalizacyjnych, CO, Gazowych, wentylacyjnych,
i) prac związanych z montażem dźwigu osobowego,
j) prac wykończeniowych w zakresie ścian i sufitów,
k) prac związanych z wykonaniem podłoży i posadzek,
l) prac związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej,
m) prac związanych z wykonaniem elewacji zewnętrznej budynku,
n) prac drogowych( wykonanie ciągów jezdnych, miejsc postojowych i śmietnika,
o) prac ogrodzeniowych (montaż ogrodzenia , furtki i bramy wjazdowej,
p) prac związanych z zakładaniem trawników, sadzeniem drzew.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 3 500 000,00 złotych (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych).
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy na walutę polską po średnim kursie ustalonym dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 3.500.000,00 zł brutto.
2) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wykonawcze lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
b) co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie robót sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
c) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie robót elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
Doświadczenie, o którym mowa powyżej należy liczyć do upływu terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 5a,
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 5a.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
3. wykazu osób - załącznik nr 5 - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 96.000,00 zł, słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości:
1) 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w wykonywaniu robót budowlanych;
2) 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w rozpoczęciu realizacji robót budowlanych;
3) 0,2% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad i usterek dotyczących robót budowlanych oraz materiałów i urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad i/lub usterek;
4) 20% wynagrodzenia umownego brutto - w przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
5) 1.000 zł za każdy przypadek nie przedstawienia w terminie określonym przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w § 8 ust. 11,
6) 0,05 % wynagrodzenia umownego brutto za nieprzedstawienie projektu umowy lub zmian do umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcom, o których mowa w § 7 ust.1 i ust. 10 , za każdy stwierdzony przypadek;
7) 0,05 % wynagrodzenia umownego brutto za nieprzedstawienie, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii umowy lub zmian do umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcom, o której mowa w § 7 ust.5, ust.8 i ust. 10, za każdy stwierdzony przypadek;
8) 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto, w przypadku braku zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty,
9) 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień przerwy w wykonywaniu robót budowlanych, w przypadku przerwy dłuższej niż 7 dni w wykonywaniu robót budowlanych wynikającej z winy Wykonawcy;
10) za każdorazowe nieudokumentowanie przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i okresu rękojmi, o którym mowa w § 20 oraz § 21 Umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 000,00 złotych brutto.
11) 300 zł za każdą godzinę opóźnienia w usunięciu awarii urządzenia dźwigowego (windy) w sytuacji o której mowa w § 17 ust. 3 zdanie drugie,
2. W przypadku dwukrotnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w § 8 ust. 11, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przekraczającego określone w Umowie kary umowne na zasadach ogólnych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody i utraconych korzyści, w tym w szczególności w związku z utratą dotacji na przedmiotowe zadanie.
5. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 11:50
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z MOSINY
- Projekt połączenia ulicy Konopnickiej z ulicą Strzelecką wraz z mostem na Kanale Mosińskim
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa infrastruktury linii autobusowej"
- Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w budynku szkolnym - ul. Kolejowa w Zabierzowie
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Budowa w ramach PROGRAMU OLIMPIA boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i zapleczem na terenie XIII LO ul. Sądowa i SP 38 ul. F. Nullo 23 w Krakowie.
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.