Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Stepnica: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na przebudowie:
1. ulic na Osiedlu 40 Lecia PRL i Tęczowej w Stepnicy,
2. ulicy Bocznej w Żarnowie - dojazd do gruntów rolnych,
3. ulicy Leśnej w Racimierzu,
4. drogi do Osiedla w Czarnocinie,
5. ulicy Podgórnej w Żarnowie,
6. ulicy Polnej w Stepnicy,
7. ulicy Wojska Polskiego w Stepnicy,
8. ulicy Parkowej i Krótkiej w Stepnicy,
9. drogi do przystani w Kopicach
Numer ogłoszenia: 77488 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na przebudowie: 1. ulic na Osiedlu 40 Lecia PRL i Tęczowej w Stepnicy, 2. ulicy Bocznej w Żarnowie - dojazd do gruntów rolnych, 3. ulicy Leśnej w Racimierzu, 4. drogi do Osiedla w Czarnocinie, 5. ulicy Podgórnej w Żarnowie, 6. ulicy Polnej w Stepnicy, 7. ulicy Wojska Polskiego w Stepnicy, 8. ulicy Parkowej i Krótkiej w Stepnicy, 9. drogi do przystani w Kopicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana inwestycja obejmuje: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na przebudowie: 1) ulic na Osiedlu 40 Lecia PRL i Tęczowej w Stepnicy, 2) ulicy Bocznej w Żarnowie - dojazd do gruntów rolnych, 3) ulicy Leśnej w Racimierzu, 4) drogi do Osiedla w Czarnocinie, 5) ulicy Podgórnej w Żarnowie, 6) ulicy Polnej w Stepnicy, 7) ulicy Wojska Polskiego w Stepnicy, 8) ulicy Parkowej i Krótkiej w Stepnicy, 9) drogi do przystani w Kopicach. Zakres zadania podlegający nadzorowaniu obejmuje: Ad. 1 -Osiedle 40 Lecia PRL i Tęczowa w Stepnicy a) branża drogowa Nawierzchnie z betonu asfaltowego 4.383 m2 Krawężniki 15x30x100 1.265 mb Krawężniki 15x20x100 637 mb Chodniki z kostki betonowej 591 m2 Chodniki do przełożenia 230 m2 Obrzeża betonowe 8x30x100 574 mb Wjazdy z kostki betonowej 262 m2 Parkingi z kostki betonowej 538 m2 Wyspy i progi zwalniające 45 m2 b) branża sanitarna Przykanaliki z rur PVC 200 mm klasy S 68,5 mb Prefabrykowane studnie rewizyjne O 1200 mm 6 szt. Wpusty uliczne dn 500 mm 26 szt. Studzienki ściekowe dn 500 winny mieć osadnik bez syfonu na wysokości 1 m od dna studzienki. Ad. 2- ul. Boczna w Żarnowie a) branża drogowa Nawierzchnie z betonu asfaltowego 2.995 m2 Krawężniki 15x20x100 cm 1.359 mb Wjazdy z betonu asfaltowego 386 m2 Zieleń 4.256 m2 Ad. 3- ul. Leśna w Racimierzu Łączna długość ulicy objętych budową wyniesie ok. 450 m. Przebudowa obejmie wykonanie nawierzchni tłuczniowych tj. wykonanie warstw: wzmocnienia podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, wjazdy do posesji oraz wykonanie odwodnienia powierzchniowego na tereny zielone. Parametry techniczne ulicy: - droga (ulica) klasy D, - prędkość projektowa w terenie zabudowanym Vp=50 km/h, - ilość jezdni - 1, - ilość pasów ruchu - 2, - szerokość pasów ruchu -2 x 2,75 m. Ad. 4- droga do osiedla w Czarnocinie Łączna długość ulicy objętej budową wyniesie ok. 600 mb. Przebudowa obejmie wykonanie nawierzchni tłuczniowych tj. wykonanie warstw: wzmocnienia podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, wjazdy do posesji oraz wykonanie odwodnienia powierzchniowego na tereny zielone. Parametry techniczne ulic objętych opracowaniem: - droga (ulica) klasy D, - prędkość projektowa w terenie zabudowanym Vp=50 km/h, - ilość jezdni - 1, - ilość pasów ruchu - 1, 2, -szerokość pasów ruchu -1x3,50 m i 2x2,50 m. Ad. 5- ul. Podgórna w Żarnowie Łączna długość ulicy objętej budową wyniesie ok. 500 mb. Przebudowa obejmie wykonanie nawierzchni tłuczniowych tj. wykonanie warstw: wzmocnienia podbudowy, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, wjazdy do posesji oraz wykonanie odwodnienia powierzchniowego na tereny zielone. Parametry techniczne ulic objętych opracowaniem: - droga (ulica) klasy D, - prędkość projektowa w terenie zabudowanym Vp=50 km/h, - ilość jezdni - 1, - ilość pasów ruchu - 2, -szerokość pasów ruchu -2 x 2,50 m Ad. 6- ul. Polna w Stepnicy Łączna długość ulicy objętej budową wyniesie ok. 650 mb. Przebudowa obejmie wykonanie nawierzchni tłuczniowej zamkniętej emulsją asfaltową i grysem, Ad. 7- ul. Wojska Polskiego w Stepnicy Łączna długość ulicy objętych budową wyniesie ok. 200 mb. Przebudowa obejmie wykonanie niezbędnej konstrukcji drogowej tj. wykonanie warstw: podbudowy z kruszywa łamanego, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego oraz budowę wjazdów do posesji. Parametry techniczne ulic objętych opracowaniem: - droga (ulica) klasy D, - prędkość projektowa w terenie zabudowanym Vp=50 km/h, - ilość jezdni - 1, - ilość pasów ruchu - 2, - szerokość pasów ruchu -2 x 2,75 m. Ad. 8- ul. Parkowa i Krótka w Stepnicy Inwestycja dotyczy przebudowy ulicy Parkowej i Krótkiej w Stepnicy wraz z siecią wodno-kanalizacyjną. Łączna długość ulic objętych budową wyniesie ok. 130 mb. Przebudowa obejmie wykonanie niezbędnej konstrukcji drogowej tj. wykonanie warstw: podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Projekt zakłada również budowę placu manewrowego w końcowej części sięgacza i wjazdów do posesji. Parametry techniczne ulic objętych opracowaniem: - droga (ulica) klasy D, - prędkość projektowa w terenie zabudowanym Vp=20 km/h - ilość jezdni - 1 - ilość pasów ruchu - 2 - szerokość pasów ruchu -2 x 2,75 m Ad. 9- droga do przystani w Kopicach Łączna długość drogi do przebudowy wyniesie ok. 200 m. Przebudowa obejmie wykonanie niezbędnej konstrukcji drogowej tj. wykonanie warstw: podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określony jest w projekcie umowy -załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach pełnionego nadzoru Wykonawca zapewni nadzór nad robotami sanitarnymi w przypadku ulic -osiedle 40 Lecia PRL i Tęczowa oraz Parkowa i Krótka w Stepnicy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy- w przypadku nie wykonania do dnia 31.12.2010 r. wszystkich dróg. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stepnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
Po uprzednim powiadomieniu listownie lub faksem.
Cena 5,00 zł ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica Pokój nr 6 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- "Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów "
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.