Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-09
Łódź: ZP/72/2014 - Dostawa implantów ortopedycznych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 77449 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/72/2014 - Dostawa implantów ortopedycznych dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Wkręty, grotowkręty, druty i klamry.
1.Wkręty do kości korowej samogwintujące średnicy 2,0mm długości od 8 do 30mm - 50 sztuk
2. Wkręty do kości korowej samogwintujące średnicy 3,5mm, 4,5mm długości od 10 do 100mm - 300 sztuk
3. Wkręty do kości gąbczastej 3,5mm samogwintujące, o długości od 12 do 60mm, częściowo gwintowane o długości gwintu od 6mm do 18mm - 50 sztuk
4. Wkręty do kości gąbczastej 4mm samogwintujące, o długości od 16 do 70 częściowo gwintowane - 100 sztuk
5. Wkręty kostkowe samogwintujące i typu trokar, o długości od 20 do 80mm i długości gwintu od 10 do 40mm - 100 sztuk
6. Wkręty do kości gąbczastej 6,5mm samogwintujące, o długości od 25 do 100mm - 150 sztuk
7. Wkręty do kości gąbczastej 6,5mm samogwintujące, o długości od 25 do 100mm częściowo gwintowane - 150 sztuk
8. Wkręty kaniulowane samogwintujące gąbczaste średnicy 3,5 i 4,5mm całkowicie lub częściowo gwintowane, długości od 10 do 70mm - 350 sztuk
9. Wkręty kaniulowane samowiercące średnicy 6,5mm całkowicie lub częściowo gwintowane, długości od 20 do 100mm - 150 sztuk
10. Wkręty kaniulowane samowiercące o średnicy 7,0mm, długości od 25 do 140mm i całkowicie lub częściowo gwintowane - 400 sztuk
11. Klamry kostne proste i ukośne średnica 2,5mm-3,2mm; długość ramion 15-30mm, rozstaw ramion 20-40mm - 200 sztuk
Pakiet 2 - Płytki kątowe do zespolenia osteotomii bliższego odcinka kości udowej u dzieci.
1. Płytki kątowe (do zespolenia osteotomii bliższego odcinka kości udowej u dzieci) dwu- lub trzyotworowe; o długości ostrza od 15 do 60mm, długości części trzonowej od 30 do 80 mm oraz o kącie pomiędzy ostrzem a częścią trzonową o wartości 120 stopni , 125 stopni, 130 stopni i 135 stopni - 40 sztuk.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
Wadium w PLN z podziałem na pakiety kształtuje się następująco:
Pakiet 1 - 3.330,00 PLN; Pakiet 2 - 216,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz. U. Nr 17, poz. 679.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu. Katalogi lub ulotki producenta dotyczące oferowanych produktów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy Pakietu 1.
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.w przypadku wyczerpania ilości danego asortymentu (w odniesieniu do ilości wskazanej w formularzu cenowym) przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innego asortymentu, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.
2.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
4.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
8.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
Dotyczy Pakietu 2
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.w przypadku wyczerpania ilości danego asortymentu (w odniesieniu do ilości wskazanej w formularzu cenowym) na skutek pobrania go z depozytu przez Zamawiającego, dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innego asortymentu, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.
2.zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3.niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
4.zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7.zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Organizacja kursów języka angielskiego dla pracowników Łódzkiego Oddziału Okręgowego PCK
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz segregowanych) z budynków Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
- MZŻ.262.16.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.