eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Budowa żłobka w miejscowości Radlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-28

Ogłoszenie nr 77439 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.

Górno: Budowa żłobka w miejscowości Radlin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40226 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46414 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Górno, krajowy numer identyfikacyjny 29101007900000, ul. Górno  169, 26008   Górno, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 023 018, faks 413 023 009, e-mail gmina@gorno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gorno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa żłobka w miejscowości Radlin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKB.271.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa żłobka w miejscowości Radlin zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w ofercie Wykonawcy. 1.1. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wielu do lat 3 "MALUCH plus" 2017 1.2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.2.1. budowę żłobka 1.2.2. zagospodarowanie terenu - utworzenie placu zabaw - wykonanie nawierzchni utwardzonych - tereny zieleni urządzonej - ogrodzenie terenu 1.2.3. wyposażenie 1.2.4. instalacje wewnętrzne 1.2.5. instalacje zewnętrzne. 1.3. Charakterystyka obiektu i robót: Budynek żłobka zlokalizowany w środkowej części działki, z zaprojektowanym wejściem od strony północnej. W południowej części działki zaprojektowano plac zabaw, usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie dwóch oddziałów żłobka. Projektowany budynek jest dwukondygnacyjny, w którym poddasze użytkowe stanowi piętro budynku; budynek o konstrukcji tradycyjnej: - roboty ziemne wykonywane mechanicznie i ręcznie, - fundamenty stanowią: - ławy żelbetowe i stopy fundamentowe o wysokości 40 cm z betonu C20/25 (B25), zbrojone stalą żebrowaną RB500W oraz stalą gładką St3S, - ściany fundamentowe o grub. 25 cm z bloczków betonowych, na zaprawie cementowej, - trzpienie, wieńce, nadproża, belki żelbetowe, z betonu C20/25 (B25), - płyta stropowa żelbetowa o grubości 20 cm, z betonu C20/25 (B25), - ściany zewnętrzne i ściany wewnętrzne konstrukcyjne nadziemia murowane z bloczków gazobetonowych, - nadproża prefabrykowane typu L-19, - kominy z pustaków wentylacyjnych, obmurowanych cegłą ceramiczną oraz kominy murowane z cegły ceramicznej, nad dachem obudowane cegła klinkierową, - konstrukcja dachu krokwiowo-płatwiowa oraz konstrukcja daszku nad wejściem drewniana, zabezpieczona środkiem grzybobójczym oraz ognioochronnym, - konstrukcja dachu ocieplona wełną mineralną ułożoną między krokwiami, - pokrycie dachu blachą panelową, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o grub. 0,7 mm, - orynnowanie z blachy powlekanej grub. 0,7 mm w kolorze brązowym, - plotki przeciwśniegowe, - ścianki działowe murowane z cegły kratówki - obudowa poddasza użytkowego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, - obudowa przewodów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi, - okna z PCV w kolorze białym uchylne, rozwieralne i rozwieralno-uchylne, wyposażone w wywiewniki higristerowalne zamontowane w ramie okna; - drzwi wewnętrzne płytowe z ościeżnicami drewnianymi, pełne i szklone z kratkami wentylacyjnymi i samozamykaczem, - drzwi zewnętrzne stalowe ocieplone, oraz drzwi p.poż. EI60, - drzwi zewnętrzne aluminiowe 1,5-skrzydłowe i 2-skrzydłowe, - parapety zewnętrzne płyt z konglomeratu, podokienniki zewnętrzne z blachy powlekanej grub. 0,7 mm. w kolorze brązowym, - posadzki z wykładziny PCV z listwą cokołową, - posadzki z płytek gresowych, z cokolikami, - okładzina ścian z płytek glazurowanych, - posadzka spocznika zewnętrznego wejścia z płytek gresowych mrozoodpornych i antypoślizgowych, - tynki zwykłe cementowo-wapienne i gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, - malowanie ścian farbą odporną na ścieranie, malowanie sufitów w kolorze białym farba emulsyjną, - elewacja budynku z płyt styropianowych pokrytych tynkiem cienkowarstwowym silikonowym, - cokół budynku z tynku mozaikowego, - wyposażenie żłobka stanowi dostawa łóżeczek, stolików, krzesełek dla dzieci do 3 roku życia, dostawa szafek i ławeczek szatniowych dla żłobka, - zamontowanie schodołazu o zasilaniu elektrycznym dostosowanego do różnych typów wózków dla osób niepełnosprawnych. 1.3.1. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE BUDYNKU: - powierzchnia użytkowa - 755,76 m2 - powierzchnia zabudowy - 566,90 m2 - kubatura - 4470,65 m3 1.3.2. Zagospodarowanie terenu działki: - chodnik i opaska wokół budynku z kostki betonowej, - droga dojazdowa z kostki betonowej, - droga manewrowa z płyt ażurowych wypełnionych ziemią żyzną i obsianych trawą, - parkingi z eko-kraty - krawężniki betonowe i obrzeża trawnikowe montowane na ławach betonowych z chudego betonu, - zieleń urządzona w postaci trawników dywanowych i nasadzeń krzewów iglastych i drzew liściastych, - nawierzchnia placu zabaw EPDM, - wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe dla dzieci. - ogrodzenie działki systemowe panelowe stalowe z bramą i furtką systemową. 1.3.3. PARAMETRY TECHNICZNE DLA ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI: - projektowane chodniki i opaski - 329,90 m2 - projektowane drogi - 777,36 m2 - powierzchnia parkingów - 162,50 m2 - powierzchnia zieleni - 2268,36 m2 2. Przewidywany zakres i wielkość zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja techniczna. Podany zakres jest podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, której zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych. 2.1. Załącznik 8 do SIWZ - przedmiary robót / kosztorysy ofertowe stanowi dokument pomocniczy do rozliczenia dofinansowania oraz do płatności faktur częściowych. 3. Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika - użytkownika sieci. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45200000-9, 45262500-6, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3394156.32
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki,  ,  ul. Zagnańska 220A,  25-563,  Kielce,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2614256.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2350000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3312338.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.