Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774355-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu "Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WSL 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
e-mail: ugkrupski@poczta.onet.pl
www: http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres: Gmina Krupski Młyn, 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” w podziale na części.
część 1 - pomoce dydaktyczne
część 2 - artykuły księgarskie, gry i filmy
część 3 - materiały biurowe i plastyczne
część 4 - artykuły elektroniczne i elektryczne
część 5 - artykuły spożywcze
część 6 - materiały na zajęcia teatralne.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej siwz. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12.
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
Dodatkowe kody CPV:
22.11.00.00
30.19.00.00
30.21.31.00
15.89.00.00
18.23.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie dostawę lub dostawy polegającą/ce na:
a) dla części 1 (pomoce dydaktyczne) minimum 1 dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum 7000 zł brutto
b) dla części 2 (artykuły księgarskie, gry i filmy) minimum 1 dostawie artykułów księgarskich, gier dydaktycznych lub filmów o wartości minimum 5000 zł brutto
c) dla części 3 (materiały biurowe i plastyczne) minimum 1 dostawie materiałów biurowych lub plastycznych o wartości minimum 5000 zł brutto
d) dla części 4 (artykuły elektroniczne i elektryczne) minimum 1 dostawie laptopów; wartość tej dostawy to minimum 10000 zł brutto
e) dla części 5 (artykuły spożywcze) minimum 1 dostawie artykułów spożywczych o wartości minimum 1000 zł
f) dla części 6 (materiały na zajęcia teatralne) minimum 1 dostawie odzieży o wartości min. 500 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi Załącznik nr 5 do siwz; wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1. części 15 SIWZ),
UWAGA: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy oraz zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – może nastąpić w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług w trakcie realizacji niniejszego zamówienia; dopuszcza się zmianę wartości wynagrodzenia adekwatnie do zmiany wartości stawki VAT i terminu wejścia w życie tej zmiany,
b) zmiana postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 1 - pomoce dydaktyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych niezbednych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 30,00 |
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 2 - artykuły księgarskie, gry i filmy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów księgarskich, gier i filmów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22110000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 30,00 |
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 3 - materiały biurowe i plastyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i plastycznych niezbednych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin dostawy: | 30,00 |
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 4 - artykuły elektroniczne i elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektronicznych i elektrycznych niezbednych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 30,00 |
cena: | 60,00 |
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 5 - artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych niezbednych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 30,00 |
cena: | 60,00 |
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
Nazwa: Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn” - część 6 - materiały na zajęcia teatralne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na zajęcia teatralne -stroi, koszulek i innej odzieży, niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”.
Szczegółowe zestawienie materiałów zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia). Zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w siwz.
Wszystkie dostarczone materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane
i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów musi być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.
Materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia winne być dostarczone zgodnie z określeniem, które zawiera załącznik nr 6 do siwz (opis przedmiotu zamówienia), tj. do Szkoły Podstawowej nr 1 w Krupskim Młynie, ul. Dąbrowskiego 2 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Potępie, ul. Tarnogórska 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18230000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty faktury: | 10,00 |
termin dostawy: | 30,00 |
cena: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Sukcesywna dostawa książek drukowanych dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- Dostawa zabawek, gier oraz innych pomocy dydaktycznych dla Szkoły Filialnej Szkoły Podstawowej nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.