eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774328-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu:

ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 01126394600536, ul. Sztabowa 32, 53-321 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 710 72 00,
faks: 71 710 72 01
e-mail: dzp.wr@amw.com.pl,
www: https://amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://amw.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://amw.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: Agencja Mienia Wojskowego - Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH

Numer referencyjny: DZP-OX.2610.659.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: maksymalnej liczby części (8)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, w zakresie którego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (liczba Części: 8).


II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
Część 1-8:
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
1) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 1 (elektryczna) SEP urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie eksploatacji lub dozoru: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji 2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 2 (ciepłownicza) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie eksploatacji i dozoru kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji. 3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 3 (gazowa) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie eksploatacji i dozoru: urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa, urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5kPa, aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji. 4) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełnić funkcje koordynatora. Osoba ta winna należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) i Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Osoby, które przed dniem przed 1 stycznia 1995 r. uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. (art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w pkt 1-3, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje – warunków wskazanych dla poszczególnych łączonych funkcji.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający (przed udzieleniem zamówienia), wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego w Rozdziale V ust. 1 SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia – zgodnie z § 14 wzorów umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do 16.02.2021

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 2
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 3
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Cena:45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 4
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 5
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 6
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 7
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: 8
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego:40,00
Cena:45,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową:15,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.