eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Elblągu i podległych jej jednostek prokuratur rejonowych.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Elbląg: Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Elblągu i podległych jej jednostek prokuratur rejonowych.
Numer ogłoszenia: 77425 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Elblągu, Bulwar Zygmunta Augusta 13, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 239-41-30, faks 0-55 239-41-12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Elblągu i podległych jej jednostek prokuratur rejonowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Elblągu i podległych jej prokuratur rejonowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być uwzględnione poniższe warunki: a) przedmiot zamówienia winien być realizowany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania faksem przez Zamawiającego bieżącego zapotrzebowania. b) wielkość poszczególnych dostaw papieru kserograficznego oraz format papieru w dostawach będą zależne od bieżących potrzeb Zamawiającego i wynikać ze złożonego pisemnego zapotrzebowania. c) dostarczony papier kserograficzny musi być pakowany oryginalnie przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. d) papier kserograficzny winien być pakowany w paczki (ryzy) po 500 arkuszy lub 250 arkuszy i dostarczony w kartonach mieszczących po 5 lub 10 ryz papieru. e) wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wniesienie dostarczonego papieru kserograficznego do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. f) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczonego papieru kserograficznego. g) w przypadku dostarczenia papieru kserograficznego o parametrach niezgodnych z parametrami wskazanymi w SIWZ, Zamawiający prześle reklamację na podany w ofercie przez Wykonawcę numer faksu nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia dostawy. Wykonawca w ramach reklamacji zobowiązany będzie do jego wymiany na papier kserograficzny o parametrach wskazanych w SIWZ w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU JUREX Marcin Jezierski i wspólnicy Spółka jawna, ul. Grunwaldzka 2 B/11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27625,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26191,02

  • Oferta z najniższą ceną: 26191,02 / Oferta z najwyższą ceną: 30148,98

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna art 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający możne udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dostawy o powszechnej dostępności i ustalonych standardach jakościowych (dostawa papieru kserograficznego), a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.