eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Krosno: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy
Numer ogłoszenia: 77385 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część A zamówienia - dostawa materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 1do siwz. Część B zamówienia - dostawa tonerów i tuszy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferta obejmuje dostawę materiałów biurowych, tonerów i tuszy w okresie: od dnia podpisania umowy do 31-12-2008r. 2. Miejsce dostawy materiałów objętych zamówieniami - siedziba Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia na poszczególne materiały w ilości mniejszej niż zaplanowane w specyfikacji ilości bez roszczeń ze strony Wykonawcy. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawców zapewnienia utrzymania ceny na dany asortyment w przypadku zamówienia towarów w ilościach większych niż przewidywała to specyfikacja. 5.Termin wykonania partii dostawy - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. 6.Za realizację Zamówienia odpowiada w całości Wykonawca. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. 8.Za produkty równoważne dla materiałów biurowych Zamawiający uznaje te produkty i towary, które posiadają własności i parametry techniczno-jakościowe takie jak produkty wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji. 9.Za produkty równoważne dla materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek, Zamawiający uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania, wymiany jakichkolwiek elementów, a także produkty, których zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta, również w przypadku kiedy awaria sprzętu nastąpi z powodu zastosowania wkładu innego niż producenta sprzętu. 10.Dla tonerów i tuszy wskazanych jako oryginał, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dokumentów zaświadczających o dopuszczeniu produktu do stosowania, wystawionego przez producenta sprzętu którego dotyczy. 11.W przypadku zaproponowania przez Oferenta artykułu, produktu równoważnego, obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Oferencie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający może zażądać od Oferentów przedstawienia próbek równoważnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz certyfikatów tych produktów w siedzibie zamawiającego w terminie do 3 dni od daty wezwania do złożenia tych próbek, przesłanej faksem. Nie złożenie próbek materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2). 12.W przypadku gdy Zamawiający nie określił w specyfikacji producenta towaru lub materiału oraz dla wszystkich produktów równoważnych Oferent w ofercie winien podać producenta towaru lub materiału. 13.W przypadku przyjęcia oferty wzory produktów zostaną u Zamawiającego i zostaną rozliczone w trakcie realizacji umowy. Wymagania jakościowe: 1.Materiały są fabrycznie nowe i pochodzą z bieżącej produkcji, z licencjonowanej sieci dystrybucyjnej, materiały i podzespoły użyte do ich produkcji nie pochodzą ze skupu lub zbiórki zużytych materiałów eksploatacyjnych. 2.Materiały są oryginalne-oznaczone logiem producenta oraz odpowiednimi banderolami lub znakami holograficznymi stwierdzającymi ich autentyczność, 3. Materiały są jednorodne, nie będące po naprawie, regeneracji, renowacji i nie refabrykowane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), dysponują oprogramowaniem służącym do składania zamówień i zarządzanie nimi przez Internet i umożliwią Zamawiającemu dostęp do tego oprogramowania oraz przedstawią udokumentowany wykaz min. trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia wymagań należy w ofercie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 Pzp. c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wskazania 3 dostaw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.20.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów i tuszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów i tuszy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.