eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 773850-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Gmina Olesna:

Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, krajowy numer identyfikacyjny 52572500000000, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 034 3597841-44 w. 204
faks: 343 597 283
e-mail: olesno.opo@gminy.pl
www: www.olesno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://olesno.biuletyn.info.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://olesno.biuletyn.info.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni oraz czystości na terenie miasta Olesna

Numer referencyjny: IX.271.24.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na części:
Zadanie częściowe nr 1 – Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna, które obejmuje w szczególności:
- utrzymanie zieleni, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy z trawników i skarp,
- pielęgnacja, odmładzanie, formowanie i odchwaszczanie żywopłotów,
- odmładzanie, pielęgnacja i formowanie krzewów,
- odmładzanie drzew w tym formowanie drzew, obcinanie odrostów z pni drzew,
- usuwanie wiatrołomów i złomów,
- usuwanie suchych gałęzi z drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego
(podnośnik-zwyżka).
- wykaszanie poboczy przy ścieżkach rowerowych oraz przycinanie gałęzi,
- utrzymanie czystości i wywóz śmieci z terenów objętych usługą.
- naprawa i bieżąca konserwacja ławek na terenie miasta Olesna polegająca na uzupełnieniu brakujących listew drewnianych, malowaniu, demontażu zużytych i zdewastowanych ławek.

Zadanie częściowe nr 2 - Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna obejmujące w szczególności:
- zamiataniu chodników, ciągów pieszych, przejść dla pieszych, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych i parkingów, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów,
- usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu chodników ciągów pieszych, przejść dla pieszych, parkingów w okresie zimowym,
- utrzymaniu czystości na terenie przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna,
- myciu przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna,
- zamiatanie ulic w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi chodnika lub krawędzi jezdni,
- opróżnianie koszy ulicznych łącznie z ich konserwacją i utrzymaniem ich czystości,
- uzupełnianie brakujących wkładów koszy na śmieci,
- odmulanie, czyszczenie z glonów i zanieczyszczeń stawu, ul. Siedmiu Źródeł,
- Prowadzenie dyżuru w czasie imprez organizowanych na terenie Miasta Olesna.

Zadanie częściowe nr 3 – Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno polegające w szczególności na koszeniu trawników, zgrabianiu liści z trawników, pielęgnacji, formowaniu, odmładzaniu i odchwaszczaniu żywopłotów i krzewów, zamiataniu ciągów pieszych, oczyszczaniu ich z trawy i chwastów, usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu ciągów pieszych w okresie zimowym.

Przy każdej z w/w czynności należy uwzględnić koszt usługi wywozu i zagospodarowania zebranych nieczystości do instalacji komunalnej.
- odpady ulegające biodegradacji - kod-20.02.01
- odpady zmieszane - kod-20.03.01
- odpady z czyszczenia ulic i placów - kod-20.03.03.
Wykonawca odpowiedzialny jest za całodobowe utrzymanie czystości na terenie Olesna. W przypadku intensywnych i ciągłych opadów śniegu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu godziny od ich wystąpienia przystąpić do odśnieżania i zakończyć je w ciągu 4 godzin po ich ustaniu. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia całodobowego dyżuru zapewniającego kontakt telefoniczny z zamawiającym.

3.2 Szczegółowy zakres prac związanych z poszczególnymi zadaniami częściowymi określa Załącznik nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji.
3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3.3.1 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do wszystkich części.
3.3.2 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3 (słownie trzy).
3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.5 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.6 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.7 Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
3.8 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych
części zamówienia.
3.9 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców.
3.10 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.11 Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów do realizacji zamówienia publicznego zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych, kierowców samochodów itd.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniana na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.1 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.04.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) Udowodni, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną kompleksową usługę polegającą na odpowiednio:
Zadanie częściowe nr 1 Kompleksowym utrzymaniu zieleni miejskiej obejmującym w szczególności koszenie trawników, pielęgnacja, formowanie, odmładzanie żywopłotów, drzew, krzewów o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto. Zadanie częściowe nr 2 Kompleksowym utrzymaniu czystości miejskiej dróg, chodników, parkingów, ciągów pieszych, przystanków autobusowych o wartości co najmniej 150.000 złotych brutto.
Zadanie częściowe nr 3 Kompleksowym utrzymaniu zieleni miejskiej, a w szczególności: koszenie trawników, pielęgnacja, formowanie, odmładzanie żywopłotów, krzewów o wartości co najmniej 20.000 złotych brutto.
W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem innym niż w polskich złotych, Zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie złotego w oparciu o dane NBP z dnia wszczęcia postępowania.
2) Udowodni że dysponuje lub będzie dysponował:
Zadanie częściowe nr 1- 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, z wykształceniem kierunkowym ogrodniczym, leśnym lub rolniczym, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej.
Zadanie częściowe nr 2 - 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie kompleksowego utrzymywania czystości miejskiej.
Zadanie częściowe nr 3 – 1 osobą wyznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania wykonywanymi pracami, z wykształceniem kierunkowym ogrodniczym, leśnym lub rolniczym, posiadającą co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu czynności w zakresie pielęgnacji zieleni.
3) Udowodni że dysponuje lub będzie dysponował:
Zadanie częściowe nr 1- Ciągnikiem ogrodniczym wraz z przyczepami (minimum 1 szt.), kosiarką ręczną (minimum 4 szt.), kosiarką samobieżną (minimum 1 szt.), kosą mechaniczną (minimum 4 szt.), sekatorem spalinowym do żywopłotów (minimum 3 szt.), piłą spalinową (pilarką) (minimum 3 szt.), rębarką do gałęzi o średnicy do 15 cm. (minimum 1 szt.), ręcznej dmuchawy do liści (minimum 3 szt.), pojazdu do wywozu odpadów na składowisko oraz do przewozu liści. (minimum 1 szt.)
Zadanie częściowe nr 2 - Pługiem do ciągników ogrodniczych przednim, tylnim, dostosowanym do szerokości chodników i alejek na terenie miasta Olesna (minimum 2 szt.), pojazdy do wywozu odpadów na składowisko (minimum 1 szt.), samojezdna zamiatarka chodnikowa (minimum 1 szt.)
Zadanie częściowe nr 3 – kosiarką samobieżną (minimum 1 szt.), kosą mechaniczną (minimum 1 szt.), sekatorem spalinowym do żywopłotów (minimum 1 szt.), ręcznej dmuchawy do liści (minimum 1 szt.), pojazdu do wywozu odpadów na składowisko oraz do przewozu liści. (minimum 1 szt.).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący załącznik do siwz;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią załącznika nr 4; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli w formularzu ofertowym Wykonawca oświadczy, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej, nie musi składać ww. oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określona w siwz

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Kompleksowe utrzymanie zieleni na terenie Olesna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- utrzymanie zieleni, koszenie, zgrabianie i wywożenie trawy z trawników i skarp,
- pielęgnacja, odmładzanie, formowanie i odchwaszczanie żywopłotów,
- odmładzanie, pielęgnacja i formowanie krzewów,
- odmładzanie drzew w tym formowanie drzew, obcinanie odrostów z pni drzew,
- usuwanie wiatrołomów i złomów,
- usuwanie suchych gałęzi z drzew z użyciem sprzętu specjalistycznego
(podnośnik-zwyżka).
- wykaszanie poboczy przy ścieżkach rowerowych oraz przycinanie gałęzi,
- utrzymanie czystości i wywóz śmieci z terenów objętych usługą.
- naprawa i bieżąca konserwacja ławek na terenie miasta Olesna polegająca na uzupełnieniu brakujących listew drewnianych, malowaniu, demontażu zużytych i zdewastowanych ławek.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie Olesna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- zamiataniu chodników, ciągów pieszych, przejść dla pieszych, krawężników ulicznych, obrzeży chodnikowych i parkingów, oczyszczaniu ich z wyrastającej trawy oraz chwastów,
- usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu chodników ciągów pieszych, przejść dla pieszych, parkingów w okresie zimowym,
- utrzymaniu czystości na terenie przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna,
- myciu przystanków autobusowych na terenie miasta Olesna,
- zamiatanie ulic w pasie o szerokości 1 metra od krawędzi chodnika lub krawędzi jezdni,
- opróżnianie koszy ulicznych łącznie z ich konserwacją i utrzymaniem ich czystości,
- uzupełnianie brakujących wkładów koszy na śmieci,
- odmulanie, czyszczenie z glonów i zanieczyszczeń stawu, ul. Siedmiu Źródeł,
- Prowadzenie dyżuru w czasie imprez organizowanych na terenie Miasta Olesna


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Utrzymanie czystości i zieleni terenów przynależnych do budynków komunalnych Gminy Olesno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

koszenie trawników, zgrabianie liści z trawników, pielęgnacji, formowaniu, odmładzaniu i odchwaszczaniu żywopłotów i krzewów, zamiataniu ciągów pieszych, oczyszczaniu ich z trawy i chwastów, usuwaniu śliskości, gołoledzi, posypywaniu piaskiem, odśnieżaniu ciągów pieszych w okresie zimowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.